Klonk allemaal goed tot je dat zei..quote:Op maandag 2 december 2013 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
Wat ik binnenkort eens ga eten is een frikandel met mayo, ketchup en gefrituurde uitjes op 2 donkere boterhammen.
Is dat lekker?quote:Op maandag 2 december 2013 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga morgen bij de beren eten
Wilde het net hier doen. Zie je eens een grote eikel.quote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een foto van je lul posten in zo'n topic?
Kijk dat zijn pas essentiele posts in VBLquote:Op maandag 2 december 2013 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
Wat ik binnenkort eens ga eten is een frikandel met mayo, ketchup en gefrituurde uitjes op 2 donkere boterhammen.
Ik heb bij Allure gegeten. Prima tentje wel.quote:Op maandag 2 december 2013 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik gister. Viel redelijk tegen. Beetje crappy restaurant, maargoed. Je bent er mee weg.
Karina is weer knopgevoelig.quote:Op maandag 2 december 2013 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn goede posts werden verwijdert in FB
dat is dus geen frikandel speciaal godverdommequote:Op maandag 2 december 2013 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vandaag een frikandel speciaal op ( met ketchup uiteraard) en wat aparte garnalendingen.
ik heb een kanjerhete kroket op in de kuipquote:Op maandag 2 december 2013 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vandaag een frikandel speciaal op ( met ketchup uiteraard) en wat aparte garnalendingen.
ik heb het niet zo op de beren, best vaak wezen eten en regelmatig is er minstens één iemand die iets krijgt waar je niet vrolijk van wordtquote:Op maandag 2 december 2013 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga morgen bij de beren eten
Okquote:Op maandag 2 december 2013 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk dat zijn pas essentiele posts in VBL
oh godquote:Op maandag 2 december 2013 00:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat is dus geen frikandel speciaal godverdomme
Gordon zou er een Chineze grap over maken.quote:
ik welquote:Op maandag 2 december 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan me eigenlijk de laatste keer niet meer herinneren dat ik vrat tot ik echt niks meer op kon.
ligt er ook aan wanneer en.waar je gaatquote:Op maandag 2 december 2013 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op de beren, best vaak wezen eten en regelmatig is er minstens één iemand die iets krijgt waar je niet vrolijk van wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |