Minder hoor.quote:
Uh jawel hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 00:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat is dus geen frikandel speciaal godverdomme
Kroketquote:Op maandag 2 december 2013 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb een kanjerhete kroket op in de kuip
Is gewoon een duurdere snackbar. Ga er ook niet graag heen.quote:Op maandag 2 december 2013 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op de beren, best vaak wezen eten en regelmatig is er minstens één iemand die iets krijgt waar je niet vrolijk van wordt
Toen was ik laat. En ik vond die spare ribs ook niet zo bijzonder lekker. Al heb ik me wel bijzonder vermaakt die avond. Was gezellig.quote:
Ik heb er 1tje per ongeluk verwijderd. En dat was inderdaad tot mijn verbazing een goede post.quote:Op maandag 2 december 2013 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn goede posts werden verwijdert in FB
dat zekerquote:Op maandag 2 december 2013 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt er ook aan wanneer en.waar je gaat
ohjaquote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen was ik laat. En ik vond die spare ribs ook niet zo bijzonder lekker. Al heb ik me wel bijzonder vermaakt die avond. Was gezellig.
Ik had er ook 1 weggehaald, weet niet meer wat eigenlijkquote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er 1tje per ongeluk verwijderd. En dat was inderdaad tot mijn verbazing een goede post.
dat wel.maar is lekker makkelijk.niet reserveren en dicht bij pathéquote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is gewoon een duurdere snackbar. Ga er ook niet graag heen.
Ja en niet zo lekker. Toch redelijk essentieel.quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wel.maar is lekker makkelijk.niet reserveren en dicht bij pathé
Ophouden is niet goed Tyron.quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Tyron het volgende:
ik moet poepen maar ik heb helemaal geen zin
de eerste reeks was wel lekker.quote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen was ik laat. En ik vond die spare ribs ook niet zo bijzonder lekker. Al heb ik me wel bijzonder vermaakt die avond. Was gezellig.
quote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er 1tje per ongeluk verwijderd. En dat was inderdaad tot mijn verbazing een goede post.
wat een topmods zijn julliequote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had er ook 1 weggehaald, weet niet meer wat eigenlijk
Ik heb echt EXACT hetzelfde probleem. Ik vind poepen altijd maar vervelend.quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Tyron het volgende:
Je kunt beter naar Happy Italy oid gaan dan.quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en niet zo lekker. Toch redelijk essentieel.
JA TOEN WAS IK ER TOCH NIET VERDOMME!quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de eerste reeks was wel lekker.
een van de hoogtepunten van mijn dagquote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Tyron het volgende:
saté is lekker. Ik ben benieuwd naar de kip in pittige sausquote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en niet zo lekker. Toch redelijk essentieel.
In de hitte van de strijd gaat er weleens iets te snel joh.quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
wat een topmods zijn jullie
bravo
Jij bent altijd met een minuut terug.quote:Op maandag 2 december 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb echt EXACT hetzelfde probleem. Ik vind poepen altijd maar vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |