geen idee.quote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een foto van je lul posten in zo'n topic?
Waarom niet? De sfeer is ook geweldig in het topic, iedereen geeft zich bloot en is daarom volledig vrij in hun doen en laten.quote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een foto van je lul posten in zo'n topic?
Kan jij voor mij het goede vlees uitzoeken dan kan ik dat in de OP plaatsen.quote:
Ja, zeker aangezien de laatste 2 plaatjes offline gehaald zijn. Succes met het maken van de OPquote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Nu moet ik ook zeker het goede gereedschap uit gaan kiezen.
ik val op kontjes. Er zitten er wel een paar goede bijquote:Op zondag 1 december 2013 23:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan jij voor mij het goede vlees uitzoeken dan kan ik dat in de OP plaatsen.
Doe je best. Dan maak jij de nieuwe OP.quote:Op zondag 1 december 2013 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik val op kontjes. Er zitten er wel een paar goede bij
Ik plaats wel wat foto's van gisteren als je het niet erg vind.quote:Op zondag 1 december 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, zeker aangezien de laatste 2 plaatjes offline gehaald zijn. Succes met het maken van de OP
Ijskoud dit, maar je kunt ook beter een twinkboy worden, die zijn gewilder.quote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
vergeet dan alles wat ik gezegd heb
aan jou heb ik ook helemaal niks
kontje van pielzorquote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe je best. Dan maak jij de nieuwe OP.
kontje van kapiteintjequote:Op zondag 1 december 2013 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kontje van pielzor
Kontje van.rival
quote:Op zondag 1 december 2013 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kontje van pielzor
Kontje van.rival
1 uur is primaquote:Op zondag 1 december 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook.
Is je vriend morgen weer weg? Uurtje of 1 doen?
post 243quote:Op zondag 1 december 2013 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]ik zou eerder voor andere kontjes gaan maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |