Oh dat vind ik zelf ook wel eens leuk, ligt een beetje aan de game natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had vroeger wel een vriend op de basisschool die altijd liever keek bij het gamen, dus echt langs je op de bank zitten en kijken.. niet zelf spelendat snapte ik niet.
Ik vind zijn act wel grappig. Alleen een beetje sneu voor die man dat het geen act is.quote:Op zondag 1 december 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en jij je er meteen mee bemoeien ook he
langs je op de bank? Langs je?quote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had vroeger wel een vriend op de basisschool die altijd liever keek bij het gamen, dus echt langs je op de bank zitten en kijken.. niet zelf spelendat snapte ik niet.
Ik gaf het zowaar een poging maar hij ging weer over op zijn standaard riedeltje. Gun hem zijn pleziertje als hij graag in de slachtofferrol wil duiken.quote:Op zondag 1 december 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en jij je er meteen mee bemoeien ook he
Ik ben dan ook een reserve Belgquote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
langs je op de bank? Langs je?
Wtf is dat voor belgentaal
Iedereen heeft wel wat Caland. Ik heb het je al eerder gezegd, jou vond ik ook eerst een lul vanwege sommige opmerkingen die je weleens maakt. Maar ja. Je hebt ook een andere kant heb ik gemerkt.quote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind zijn act wel grappig. Alleen een beetje sneu voor die man dat het geen act is.
Omdat het hier makkelijk kan. Zo kan ik jouw mening over Vampire diaries nog altijd niet plaatsen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef Tyron het volgende:
waarom kunnen mensen zo moeilijk doen om iemand anders mening op een forum
quote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind het wel geil als je zo dominant doet
nou er werd hier vanmiddag gezegd dat series het lastig vinden om een goed en nieuw verhaallijn te verzinnen elk seizoen, bij vampire diaries doen ze dat iig goedquote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat het hier makkelijk kan. Zo kan ik jouw mening over Vampire diaries nog altijd niet plaatsen.
Is dit dan het moment dat ik hem uit mijn broek haal?quote:Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel wat Caland. Ik heb het je al eerder gezegd, jou vond ik ook eerst een lul vanwege sommige opmerkingen die je weleens maakt. Maar ja. Je hebt ook een andere kant heb ik gemerkt.
Het is dan ook een soap. Het maakt niet uit hoe gek/slecht het is.quote:Op zondag 1 december 2013 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
nou er werd hier vanmiddag gezegd dat series het lastig vinden om een goed en nieuw verhaallijn te verzinnen elk seizoen, bij vampire diaries doen ze dat iig goed
het is geen soapquote:Op zondag 1 december 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dan ook een soap. Het maakt niet uit hoe gek/slecht het is.
Als dat je goede kantisquote:Op zondag 1 december 2013 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit dan het moment dat ik hem uit mijn broek haal?
okquote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Pegging moet je over je heen laten komen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar geen voorbinddildo dat gaat me te ver
quote:Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar geen voorbinddildo dat gaat me te ver
of je moet een masker van eriksen opzetten en je tieten verbergenquote:
Uh....quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
of je moet een masker van eriksen opzetten en je tieten verbergen
dan kunnen we erover praten maar niet te groot dan
quote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
of je moet een masker van eriksen opzetten en je tieten verbergen
dan kunnen we erover praten maar niet te groot dan
Dat is vast Caland nietquote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pics
http://forum.fok.nl/topic/1990337
Lekker.quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pics
quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pics
Dat is waarschijnlijk de enige reeks waarin mensen bedankjes per DM versturen als je een compliment geeft.quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pics
Ah, tvp'tje gemachtquote:Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat was een.oproepje om daar de pics te plaatsen.
Hier mag dat niet natuurlijk
quote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]Je kunt ook gewoon volg topic doen he?
Niet iedereen heeft een kleintje Kapi.quote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een foto van je lul posten in zo'n topic?
Snap ik ook geen moer van. Maar ja ieder zijn ding.quote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een foto van je lul posten in zo'n topic?
geld is niet belangrijkquote:Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik wou je 3 miljoen euro geven maar oke dat hoeft niet meer nee is goed ik weet genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |