Nee.quote:Op zondag 1 december 2013 23:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sommige snackbars noemen het een kikastick. Daar hoef je je geen zorgen te maken dat er een haar op zit.
Beetje een chemosch smaakje.quote:Op zondag 1 december 2013 23:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sommige snackbars noemen het een kikastick. Daar hoef je je geen zorgen te maken dat er een haar op zit.
Knap!quote:Op zondag 1 december 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4-6 voor Taylor bij tweede sessie
EINDRESULTAAT FUCKING 11-7MVG
quote:Op zondag 1 december 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het op huidskleur aankomt wel ja.
nee hoorquote:Op zondag 1 december 2013 23:19 schreef Tyron het volgende:
ik vind kijken naar mensen die games spelen soms leuker dan het gamen zelf
is dat raar
Een beetje maar niet heel ergquote:Op zondag 1 december 2013 23:19 schreef Tyron het volgende:
ik vind kijken naar mensen die games spelen soms leuker dan het gamen zelf
is dat raar
I knowquote:Op zondag 1 december 2013 23:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik bedoel dan een streamer of youtuber
dat is wel raarquote:Op zondag 1 december 2013 23:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
En welk spel kies je dan uit mijn beste Tyron?quote:Op zondag 1 december 2013 23:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee ik lig al op bed. Ik ga de serie opsparenquote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
dankje charmed
en nu de nieuwste originals gaan kijken
klaus baas
mwah twitch.tv/lirik is wel grappig altijdquote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En welk spel kies je dan uit mijn beste Tyron?
Er is niks saaiers dan dat. Al kan ik er ondertussen wel tegen. Vooral als maten Fifa tegen elkaar spelen. De interactie is dan heerlijk om te zien.quote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had vroeger wel een vriend op de basisschool die altijd liever keek bij het gamen, dus echt langs je op de bank zitten en kijken.. niet zelf spelendat snapte ik niet.
Ik stop met posten op VBL maar open mijn topic op VBL zodat ik kan posten op VBL.quote:
Soms best rustgevend op de achtergrond.quote:Op zondag 1 december 2013 23:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah twitch.tv/lirik is wel grappig altijd
nu kijk ik soms skyrim op youtube omdat ik die pas gekocht, of andere random games die ik even leuk vind maar begon met dayz eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |