Mooie jas hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn kledingkeuze is redelijk simpel, elke dag hetzelfde:
[ afbeelding ]
Alleen dan betere (strop-)dassen.
Covert coats ftw.quote:
Schandalig.quote:Op zondag 1 december 2013 15:20 schreef eriksd het volgende:
Ik loopt het liefst in een truitje met spijkerbroek.
Dat krijg je van dat gerampeneer op die beat.quote:Op zondag 1 december 2013 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is dit voor allochtone zin?
Polo'tje en spijkerbroek hier.quote:Op zondag 1 december 2013 15:20 schreef eriksd het volgende:
Dat je nog niet doodgevroren bent.quote:Op zondag 1 december 2013 15:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Polotje en spijkerbroek hier.
Heel af en toe een overhemd. Soms ook een trui of vest.
Draag jij wel eens een pak Erik?
Je hebt ze ook met lange mouwen he.quote:Op zondag 1 december 2013 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat je nog niet doodgevroren bent.
Polo met lange mouwen?quote:Op zondag 1 december 2013 15:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt ze ook met lange mouwen he.
Nooit tegengekomen.quote:
4 dagen per week doorgaans.quote:Op zondag 1 december 2013 15:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Polo'tje en spijkerbroek hier.
Heel af en toe een overhemd. Soms ook een trui of vest.
Draag jij wel eens een pak Erik?
Meh.quote:
Serieus niet? Lijkt een beetje hierop:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 december 2013 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Serieus niet? Lijkt een beetje hierop:Dat is toch heel leuk, VS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er niet verkeerd uit nee, zeg alleen dat ik 't nog nooit gezien heb.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Serieus niet? Lijkt een beetje hierop:Gewoon een overhemd met minder knoopjes dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is het nooit opgevallen omdat het best netjes is.quote:Op zondag 1 december 2013 15:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit nee, zeg alleen dat ik 't nog nooit gezien heb.
Mwah, voor polo's vind ik altijd dat je het lichaam er voor moet hebben, ze hebben altijd zo'n vage pasvorm. Heb er ook wel wat, maar ze zitten altijd te los of te strak, en vaak ook te kort.quote:Op zondag 1 december 2013 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is het nooit opgevallen omdat het best netjes is.
Met een buikje is het inderdaad al een stuk minder.quote:Op zondag 1 december 2013 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, voor polo's vind ik altijd dat je het lichaam er voor moet hebben, ze hebben altijd zo'n vage pasvorm.
Wat dus minder gedoe oplevert.quote:Op zondag 1 december 2013 15:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon een overhemd met minder knoopjes dus.
Haha, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Drugshond het volgende:
Wat een homo chat opeens.... verzin eens een beter onderwerp.
Al de Nexus 7 2013 gehaald?quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Drugshond het volgende:
Daarom gewoon altijd een pak, kan je altijd mee wegkomen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Met een buikje is het inderdaad al een stuk minder.
Voor de dagelijkse dosis misogynie/homofobie ben je net te laat.quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Drugshond het volgende:
Dat zei Hitler ook.quote:Op zondag 1 december 2013 15:20 schreef eriksd het volgende:
Jij als linkse vuillak tegenwoordig moet je helemaal niet druk maken over polo's, pakken en gepoetste schoenen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoeveel tijd besteed je daaraan?
20 mins per paar denk ik.quote:Op zondag 1 december 2013 15:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoeveel tijd besteed je daaraan?
Not yet, heb 2 twijfel punten.quote:
Robin, zie je nu hoe moeilijk wij het hebben?quote:Op zondag 1 december 2013 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij als linkse vuillak tegenwoordig moet je helemaal niet druk maken over polo's, pakken en gepoetste schoenen.
Valt niet mee inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2013 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Robin, zie je nu hoe moeilijk wij het hebben?
Kontneuken?quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Drugshond het volgende:
Dat krijg je als je geeft om medeburgers en wereldproblemen, dan krijg je een lastiger leven.quote:Op zondag 1 december 2013 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Robin, zie je nu hoe moeilijk wij het hebben?
Ja serieus, dat is zeker een feit.quote:Op zondag 1 december 2013 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geeft om medeburgers en wereldproblemen, dan krijg je een lastiger leven.
Dat geeft de vraag die Remlof stelt in zijn topic een antwoord.quote:Op zondag 1 december 2013 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geeft om medeburgers en wereldproblemen, dan krijg je een lastiger leven.
Ach, hij groeit er wel overheen. Op zijn leeftijd had ik ook sympathie voor Wim Kok en de Palestijnse zaak, maar zie waar ik nu zit.quote:Op zondag 1 december 2013 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt, je kiest zelf voor die eigen zwakte.quote:Op zondag 1 december 2013 15:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat geeft de vraag die Remlof stelt in zijn topic een antwoord.
"Zwakte".quote:Op zondag 1 december 2013 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt, je kiest zelf voor die eigen zwakte.
Dat gezwemel en gejank over totaal onbekenden is inderdaad redelijk labiel ja.quote:
Van mijn ouders mocht ik dat vroeger niet luisteren omdat er "kanker" in voorkwam.quote:
Wees blij, dat soort zwakke mensen zijn er alleen maar voor mensen zoals wij, namelijk om financieel beter van ze te worden.quote:Op zondag 1 december 2013 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat gezwemel en gejank over totaal onbekenden is inderdaad redelijk labiel ja.
Ik begin me zorgen te maken of je ouders je wel goed op de grote boze buitenwereld hebben weten voor te bereiden.quote:Op zondag 1 december 2013 15:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van mijn ouders mocht ik dat vroeger niet luisteren omdat er "kanker" in voorkwam.
We gaan later wel in de directie zitten van een of ander goed doel en zelf tonnen opstrijken van die idioten die lopen te collecteren in de regen van deur naar deur voor zielige negertjes in Afrika.quote:Op zondag 1 december 2013 15:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wees blij, dat soort zwakke mensen zijn er alleen maar voor mensen zoals wij, namelijk om financieel beter van ze te worden.
Ik zag laatst een of andere SP pipo op TV zich op het standpunt stellen dat die vreemdelingen in Amsterdam recht hadden op huisvesting, en als ze dan trauma's hadden moest er geestelijke verzorging ingeschakeld worden. Waar dat geld vandaan kwam was uiteraard geen issue.quote:
Als ze daardoor beter kunnen participeren in onze maatschappij verdien je dat geld misschien wel terug.quote:Op zondag 1 december 2013 15:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zag laatst een of andere SP pipo op TV zich op het standpunt stellen dat die vreemdelingen in Amsterdam recht hadden op huisvesting, en als ze dan trauma's hadden moest er geestelijke verzorging ingeschakeld worden. Waar dat geld vandaan kwam was uiteraard geen issue.
Jij gaat ook die richting op.
Bwahaha.quote:Op zondag 1 december 2013 15:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ze daardoor beter kunnen participeren in onze maatschappij verdien je dat geld misschien wel terug.
Doen ze niet, einde verhaal.quote:Op zondag 1 december 2013 15:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ze daardoor beter kunnen participeren in onze maatschappij verdien je dat geld misschien wel terug.
Ware het niet dat de gemiddelde Angolees of Somalier nooit zal kunnen participeren. Cultuurverschil te groot.quote:Op zondag 1 december 2013 15:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eens.quote:
Ging het daar niet om reeds uitgeprocedeerde asielzoekers, en dus illegalen?quote:Op zondag 1 december 2013 15:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wellicht als ze een vrouwenbesnijdeniskliniek opzetten dat ze nog enigszins opbrengst genereren.quote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ware het niet dat de gemiddelde Angolees of Somalier nooit zal kunnen participeren. Cultuurverschil te groot.
'Doe uw vrouw een besnijdenis cadeau voor kerst!!'quote:Op zondag 1 december 2013 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht als ze een vrouwenbesnijdeniskliniek opzetten dat ze nog enigszins opbrengst genereren.
Dat levert te weinig VS op, ben je Palm Invest, Easy Life, de woekerpolis- en aandelenleaseaffaire al vergeten? Dat levert binnen korte tijd vele tientallen miljoenen op en zulke naïeve figuren die niet weten hoe de grote boze buitenwereld zijn daarvoor het perfecte slachtoffer.quote:Op zondag 1 december 2013 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We gaan later wel in de directie zitten van een of ander goed doel en zelf tonnen opstrijken van die idioten die lopen te collecteren in de regen van deur naar deur voor zielige negertjes in Afrika.
Tot je het uittrekt natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom gewoon altijd een pak, kan je altijd mee wegkomen.
Ik wil je best vastbinden en dan waterboarden. Of zoek je daar niet naar?quote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zat meer te denken aan femdom BDSM. Maar dat lijkt me iets te hoog gegrepen.
Gelukkig hebben we jou daarvoor om dergelijke aankomende tijdslimieten voortijdig te kunnen constateren. Dan pakken we samen wel de Jet naar Nicaragua om daar de volgende coup te financieren.quote:Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat levert te weinig VS op, ben je Palm Invest, Easy Life, de woekerpolis- en aandelenleaseaffaire al vergeten? Dat levert binnen korte tijd vele tientallen miljoenen op en zulke naïeve figuren die niet weten hoe de grote boze buitenwereld zijn daarvoor het perfecte slachtoffer.
Alleen moet je weten wanneer het genoeg is en op tijd de Gulfstream VI pakken richting een zonnige bananenrepubliek, zodat je lekker kan genieten van de miljoenen van die domme kutburgers.
Dan doe je gewoon het licht uit.quote:Op zondag 1 december 2013 15:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Tot je het uittrekt natuurlijk.
Ik ken een dude die een zwik geld ingelegd had in Terra Vitalis.quote:Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat levert te weinig VS op, ben je Palm Invest, Easy Life, de woekerpolis- en aandelenleaseaffaire al vergeten? Dat levert binnen korte tijd vele tientallen miljoenen op en zulke naïeve figuren die niet weten hoe de grote boze buitenwereld zijn daarvoor het perfecte slachtoffer.
Alleen moet je weten wanneer het genoeg is en op tijd de Gulfstream VI pakken richting een zonnige bananenrepubliek, zodat je lekker kan genieten van de miljoenen van die domme kutburgers.
Nja, dat hoeft toch niet per se? Goede toegang tot scholing en ik denk dat je er heel wat mee kan.quote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ware het niet dat de gemiddelde Angolees of Somalier nooit zal kunnen participeren. Cultuurverschil te groot.
Trek die naïeve kop uit je reet man, denk je echt dat zo'n halve gare qatkauwer met avondschool in Amsterdam hier de economie uit het slop komt trekken?quote:Op zondag 1 december 2013 15:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja, dat hoeft toch niet per se? Goede toegang tot scholing en ik denk dat je er heel wat mee kan.
Pleur op, mafkees.... niet door jou. Je hebt geen tieten.quote:Op zondag 1 december 2013 15:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wil je best vastbinden en dan waterboarden. Of zoek je daar niet naar?
Laten we eerlijk zijn, daar zijn burgers toch ook gewoon voor? Gewillige slachtoffers van mensen die het spel wél in de vingers hebben. Of je nu malafide bankier bent of dictator die de oppositie op hun muil laat slaan, naïeve burgers verliezen altijd.quote:Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
A4tjes met jouw rekeningafschriften uit Zwitserland?quote:Op zondag 1 december 2013 15:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ken een dude die een zwik geld ingelegd had in Terra Vitalis.
Noemde hem een idioot, was hij niet zo blij mee. Totdat ik met A4-tjes aan kwam zetten.
quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan genieten van de gedachte aan zo'n grachtengordelmoeder die door een volksmilitie van haar bakfiets wordt gemept en bloedend op straat ligt, totaal niet begrijpend waarom haar linkse principes opeens geen stand meer houden.
Je kan ze ook gewoon het land uit flikkeren of gewoon in de Middellandse Zee laten verzuipen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja, dat hoeft toch niet per se? Goede toegang tot scholing en ik denk dat je er heel wat mee kan.
Geen tieten? Heerlijke man boobs hier.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Pleur op, mafkees.... niet door jou. Je hebt geen tieten.
Doet me meteen denken aan Berlusconi's voorstel destijds om gewoon die bootjes uit het water te laten schieten door de kustwacht.quote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon het land uit flikkeren of gewoon in de Middellandse Zee laten verzuipen.
Vond het ook nog een goed plan.quote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan Berlusconi's voorstel destijds om gewoon die bootjes uit het water te laten schieten door de kustwacht.
Dit gaat hem niet worden.quote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen tieten? Heerlijke man boobs hier.
In principe geen onaardig idee, maar ik wil zelf ook wel een keer per jaar over die grachtengordels lopen en dan kom ik liever niet dat soort probleemgevallen tegen. Gelukje voor de wereldvreemde linksjes aldaar.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef von_Preussen het volgende:
Kan genieten van de gedachte aan zo'n grachtengordelmoeder die door een volksmilitie van haar bakfiets wordt gemept en bloedend op straat ligt, totaal niet begrijpend waarom haar linkse principes opeens geen stand meer houden.
Bienvenido en Europa!quote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vond het ook nog een goed plan.
Helemaal kapotgedraaid in m'n Bora'tje onderweg naar Tanger.quote:
De Italiaanse kustwacht schoot je oversteekpondje niet uit het water?quote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Helemaal kapotgedraaid in m'n Bora'tje onderweg naar Tanger.
Niet zo aanstellen knul, de gemiddelde Israëlische soldaat komt aan stukken geschoten Palestijnen tegen in Gaza, dan is zo een bloedende grachtengordelmoeder slechts kinderspel. Plus dat zo'n bloedende vrouw ook nog reageert als je een paar keer extra in haar zwangere buik schopt, zo'n uiteengereten lijk geeft geen enkele reactie meer.quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef waht het volgende:
[..]
In principe geen onaardig idee, maar ik wil zelf ook wel een keer per jaar over die grachtengordels lopen en dan kom ik liever niet dat soort probleemgevallen tegen. Gelukje voor de wereldvreemde linksjes aldaar.
Road trips zijn voor koningen!quote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Helemaal kapotgedraaid in m'n Bora'tje onderweg naar Tanger.
Italië ligt niet echt in de route.quote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Italiaanse kustwacht schoot je oversteekpondje niet uit het water?
Maakt niet uit.quote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Italië ligt niet echt in de route.
De vrouw kan me niet deren, met probleemgevallen doelde ik op onderstaande lieden.quote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen knul, de gemiddelde Israëlische soldaat komt aan stukken geschoten Palestijnen tegen in Gaza, dan is zo een bloedende grachtengordelmoeder slechts kinderspel. Plus dat zo'n bloedende vrouw ook nog reageert als je een paar keer extra in haar zwangere buik schopt, zo'n uiteengereten lijk geeft geen enkele reactie meer.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Ik las ergens wel dat die steden van Spanje in Marokko nogal regelmatig schoongemaakt moeten worden bij die elektrische hekken eromheen omdat er bijna dagelijks mensen zijn die zichzelf elektrocuteren als ze eroverheen willen klimmen. Zou wel humor zijn als er ook nog van dat blauwe licht op die muur scheen. Zo'n enorme vliegenlamp voor illegalen.
Send in the Qatbrigade!quote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef waht het volgende:
[..]
De vrouw kan me niet deren, met probleemgevallen doelde ik op onderstaande lieden.
[ afbeelding ]
Die werden toch uit het vliegtuig gegooid boven de Noordzee?quote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef waht het volgende:
[..]
De vrouw kan me niet deren, met probleemgevallen doelde ik op onderstaande lieden.
[ afbeelding ]
Ja want de gevestigde orde laat inderdaad vast en zeker de economie ondermijnen door een brainfart van een IT autist die wat coins uit laat geven door een website.quote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef robin007bond het volgende:
VS, ik hoop zo dat Bitcoin zo groot wordt dat de financiële sector niet meer bestaat.
Ok.quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef arjan1112 het volgende:
Bitcoin is de bubble aller tijden
Nog erger dan de bloembollen hype.
Over een tijdje zijn die compleet waardeloos en zijn er heel wat mensen totaal berooit
Premies koppelen aan de koers van bitcoins lijkt me wel wat inderdaad.quote:
Ja volgens door ons uitgestippeld beleid, niet als we de richtlijnen van robin007bond hanteren.quote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die werden toch uit het vliegtuig gegooid boven de Noordzee?
Ja vermoed ik ook. Daar waar je vroeger dan in ieder geval nog, met een beetje inzet, dagelijks bewateren en een beetje kunstmest, een bosje "sorry-dat-ik-ons-familie-kapitaal-heb-verkloot" tulpen aan moeder de vrouw kon geven zit je nu met een waardeloos stukje algoritme.quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef arjan1112 het volgende:
Bitcoin is de bubble aller tijden
Nog erger dan de bloembollen hype.
Over een tijdje zijn die compleet waardeloos en zijn er heel wat mensen totaal berooit
Mensen met principes liggen gewoon bloedend op straat, dus ook in deze voorzie ik geen problemen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef waht het volgende:
[..]
Ja volgens door ons uitgestippeld beleid, niet als we de richtlijnen van robin007bond hanteren.
IT in een notendop.quote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
zit je nu met een waardeloos stukje algoritme.
Nouja, pak het dan aan zoals Google of Facebook, dat je aan het eind van de rit in ieder geval een mooie lading persoonlijke gegevens hebt.quote:
quote:
Ok.quote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef arjan1112 het volgende:
Psv is dood, morgen neemt Cocu ontslag
Dat zijn pas zorgelijke zaken inderdaad, hoor je dat Robin?quote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef arjan1112 het volgende:
Zo lang er maar iemand overblijft om onze ossenworst op te dienen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen met principes liggen gewoon bloedend op straat, dus ook in deze voorzie ik geen problemen.
Spoilers arjan, spoilers. Niet iedereen kan zich hier twee pakken shag per maand voor een Fox Live abonnementje veroorloven.quote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef arjan1112 het volgende:
Het is gewoon een medium, maar jouw inkomsten uit je online gebeuren trek je ook uit marketing/reclame.quote:
Dan kan GS weer prikkers in katten steken, om vervolgens knetterende ruzie te krijgen met de stamgasten.quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef waht het volgende:
[..]
Zo lang er maar iemand overblijft om onze ossenworst op te dienen.
Je bent gewoon bang voor je baan. Na-na-na-na-na.quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja want de gevestigde orde laat inderdaad vast en zeker de economie ondermijnen door een brainfart van een IT autist die wat coins uit laat geven door een website.
dat heb ik ook niet, luister radioquote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Spoilers arjan, spoilers. Niet iedereen kan zich hier twee pakken shag per maand voor een Fox Live abonnementje veroorloven.
Dan duurt het niet lang voordat overheden die bende kapotmaken.quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Drugshond het volgende:
Zelfs sir Richard Branson neemt bitcoins aan.
Wat veel mensen niet begrijpen is dat bitcoins de ideale manier is om van zwart geld wit te maken.
Ik moet de eerste adviserende computer afgezien van TomTom nog tegenkomen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor je baan. Na-na-na-na-na.
Vast wel, lang leve het MKB.quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef waht het volgende:
[..]
Zo lang er maar iemand overblijft om onze ossenworst op te dienen.
Ja, maar het IT-project waar ik voor mijn werkgever mee bezig bent heeft niets van doen met marketing of reclame.quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is gewoon een medium, maar jouw inkomsten uit je online gebeuren trek je ook uit marketing/reclame.
True,quote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef waht het volgende:
[..]
Dan duurt het niet lang voordat overheden die bende kapotmaken.
Had jij al een baan?quote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor je baan. Na-na-na-na-na.
Dat zei Hitler ook.quote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef waht het volgende:
[..]
Dan duurt het niet lang voordat overheden die bende kapotmaken.
Dat zal, maar jij bent geen developer, je spuit gewoon je mening en krijgt er centjes voor, prima toch. En als het flopt gaan we lekker door naar een volgend kutproject om als een sprinkhaan van te vreten.quote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar het IT-project waar ik voor mijn werkgever mee bezig bent heeft niets van doen met marketing of reclame.
ABN-Amro is een van de kleinsten tegenwoordig, samen met SNS.quote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is er te adviseren bij rabobank dan?
abnamro mees pierson daar heb je adviseurs
Dat is geen excuus om werkloos te zijn, erik had een baan tijdens zijn studie, GS heeft dat, enkel VS had geen baan tijdens z'n studie.quote:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
ABN-Amro is een van de kleinsten tegenwoordig, samen met SNS.
Die was inderdaad ook bang voor bankiers.quote:
Ik had wel een baan tijdens m'n studie. Na mijn tirades met jou ging ik altijd weer naar du banque.quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is geen excuus om werkloos te zijn, erik had een baan tijdens zijn studie, GS heeft dat, enkel VS had geen baan tijdens z'n studie.
Nou dan, dan kan je toch ook geld verdienen met IT zonder reclame / marketing.quote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal, maar jij bent geen developer, je spuit gewoon je mening en krijgt er centjes voor, prima toch. En als het flopt gaan we lekker door naar een volgend kutproject om als een sprinkhaan van te vreten.
Nou kijk, maar linkse robin profiteert liever van de overheid en z'n ouders.quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had wel een baan tijdens m'n studie.
En jij denkt dat vermogensbeheer het zwaarste advies is?quote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef arjan1112 het volgende:
Vermogensbeheer afdeling van abn is een van de grootste in de hele wereld
En drugswapensprostitutiedranksigarettenkinderpornogestolenwaargehackteaccounts te kopen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Drugshond het volgende:
Zelfs sir Richard Branson neemt bitcoins aan.
Wat veel mensen niet begrijpen is dat bitcoins de ideale manier is om van zwart geld wit te maken.
Ze worden neergeschoten door Marokkaanse agenten. Die krijgen er Europees geld voor. En anders worden ze met busjes afgevoerd naar Algerije. En daar krijgen ze ook geld voor.quote:Op zondag 1 december 2013 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Ik las ergens wel dat die steden van Spanje in Marokko nogal regelmatig schoongemaakt moeten worden bij die elektrische hekken eromheen omdat er bijna dagelijks mensen zijn die zichzelf elektrocuteren als ze eroverheen willen klimmen. Zou wel humor zijn als er ook nog van dat blauwe licht op die muur scheen. Zo'n enorme vliegenlamp voor illegalen.
Met Ghadaffi was er ook een vergelijkbare deal.quote:Op zondag 1 december 2013 16:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze worden neergeschoten door Marokkaanse agenten. Die krijgen er Europees geld voor.
Dat doe ik nu.quote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef arjan1112 het volgende:
Nou nee, dat zit bij fusies en overnames en emissies enz , Goldman Sachs zeg maar
Beautiful racism is something you learn, not something you're born with?quote:
Ook goed, neergeschoten en geëlektrocuteerd.quote:Op zondag 1 december 2013 16:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze worden neergeschoten door Marokkaanse agenten. Die krijgen er Europees geld voor. En anders worden ze met busjes afgevoerd naar Algerije. En daar krijgen ze ook geld voor.
Degene die die tekst bij dat plaatje heeft gezet dacht meteen aan racisme en ongelijkheid bij die foto, dus tsja.quote:
Soms kun je het maar beter toegeven als je ergens niet alles van weet.quote:Op zondag 1 december 2013 16:24 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.rembrandt-fo.nl/
https://www.rabobank.com/(...)rganisatieschema.pdf
Wholesale , Groupfinance, International, dochters en deelnemingen dat word allemaal verkocht
en de banken gaan terug naar 100 met 500 vestigingen
dus over 5 jaar werk je bij ING
Over 2 weken Warsaw, qua planning is deze pijnlijk nauwkeurig (Alle reis ervaring terug brengen (zippen) naar 3 dagen).quote:Op zondag 1 december 2013 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, je hebt helemaal gelijk.
Heb je alweer een reis gepland?
Heb jij de volgende meet al geplanned?quote:Op zondag 1 december 2013 16:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Over 2 weken Warsaw, qua planning is deze pijnlijk nauwkeurig (Alle reis ervaring terug brengen (zippen) naar 3 dagen).
Cracow was al goddelijk, deze is nog beter achter de komma. A Priori, naar Cracow ga ik terug mails naar hotel en zo zijn al verzonden. July-2014.
Ah, dat wordt vast mooi met al die kerstversiering in de stad.quote:Op zondag 1 december 2013 16:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Over 2 weken Warsaw, qua planning is deze pijnlijk nauwkeurig (Alle reis ervaring terug brengen (zippen) naar 3 dagen).
Cracow was al goddelijk, deze is nog beter achter de komma. A Priori, naar Cracow ga ik terug mails naar hotel en zo zijn al verzonden. July-2014.
Wat moet ik met een POL meet. ? Van mijn fiets af sukkelen. ?!quote:Op zondag 1 december 2013 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij de volgende meet al geplanned?
Kennelijk. De hoeveelheid gel in de haartjes, de onzekere blikken over en weer bij het inzetten van het ge-"lelelelele" maar uiteindelijk toch meedoen voor het groepsgevoel doet mij geloven dat het best wel eens TU/e volk zou kunnen zijn.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij de volgende meet al geplanned?
Een ware student is voor alles onder het niveau van hockey niet uit z'n bed te krijgen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kennelijk. De hoeveelheid gel in de haartjes, de onzekere blikken over en weer bij het inzetten van het ge-"lelelelele" maar uiteindelijk toch meedoen voor het groepsgevoel doet mij geloven dat het best wel eens TU/e volk zou kunnen zijn.
Je snapt em, Polen zwaar Katholiek, en dit soort dingen hoef je niet aan duitsland over te laten.quote:Op zondag 1 december 2013 16:30 schreef Disana het volgende:
Ah, dat wordt vast mooi met al die kerstversiering in de stad.
Levende kerststalletjes, ook leuk.quote:Op zondag 1 december 2013 16:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je snapt em, Polen zwaar Katholiek, en dit soort dingen hoef je niet aan duitsland over te laten.
Technische studenten zijn dan ook een slag apart.quote:Op zondag 1 december 2013 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een ware student is voor alles onder het niveau van hockey niet uit z'n bed te krijgen.
Was toen een verkenningstocht... did bloody good. Urban Legend nergens ter wereld is de kroegdichtheid zo hoog als ik Cracow.quote:Op zondag 1 december 2013 16:30 schreef Disana het volgende:
Leuk dat het zo goed was dat je weer een bezoek brengt aan Krakow volgend jaar. Het is toch met twee k's trouwens?
Auschwitz, dat lijkt me geen pretje om te bezoeken.quote:Op zondag 1 december 2013 16:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was toen een verkenningstocht... did bloody good. Urban Legend nergens ter wereld is de kroegdichtheid zo hoog als ik Cracow.
Must return.....
Omdat ik Auschwitz niet op mijn planning had staan.
Je weet dat WOII al is afgelopen?quote:Op zondag 1 december 2013 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Auschwitz, dat lijkt me geen pretje om te bezoeken.
Oh.quote:Op zondag 1 december 2013 16:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je weet dat WOII al is afgelopen?
True that one.quote:Op zondag 1 december 2013 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, m'n ouders hadden ook altijd zo'n hertengewei thuis hangen maar nu heb ik er eentje voor mijzelf.quote:
Gekregen van Ab Rosenbaum?quote:Op zondag 1 december 2013 17:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, m'n ouders hadden ook altijd zo'n hertengewei thuis hangen maar nu heb ik er eentje voor mijzelf.
Ja, dat is nog erger dan Rotterdam geweest. Lijkt me een interessante ervaring, op bezoek aan Warschau.quote:Op zondag 1 december 2013 17:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
True that one.
Warsaw ook niet... na de oorlog lag deze stad voor 85 % in puin. En toch wil ik het zien.... stad volledig herbouwd zonder 1 ct aan EU-subsidie.
Jammer, ik mis Ab.quote:Op zondag 1 december 2013 17:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hehehehehe, nee, m'n oom die jaagt.
Hij past mooi bij het topic van remlof.quote:Op zondag 1 december 2013 17:09 schreef von_Preussen het volgende:
Ook al zou het toepasselijk zijn, ik ga hem niet twee keer achter elkaar posten.
Inderdaad ja, of in R&P / OUD / 40+.quote:Op zondag 1 december 2013 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij past mooi bij het topic van remlof.
Het is een stuk verbeterd sinds pakweg '42-'45.quote:Op zondag 1 december 2013 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig gratis WiFi?quote:Op zondag 1 december 2013 17:13 schreef waht het volgende:
[..]
Het is een stuk verbeterd sinds pakweg '42-'45.
Voor een stedentripje vind ik het best zware kost.quote:Op zondag 1 december 2013 17:13 schreef waht het volgende:
[..]
Het is een stuk verbeterd sinds pakweg '42-'45.
Wollah, moet je voorstellen wat er allemaal op twitter zou komen als het er al was tijdens WOII.quote:Op zondag 1 december 2013 17:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig gratis WiFi?
Net als bij andere kleding, als het versleten is koop je nieuwequote:Op zondag 1 december 2013 15:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Te weinig mensen die dat nog doen.
#YOLO.quote:Op zondag 1 december 2013 17:16 schreef waht het volgende:
[..]
Wollah, moet je voorstellen wat er allemaal op twitter zou komen als het er al was tijdens WOII.![]()
Scheißen, Scheißen, Scheißen #ostfront #lebensraum
quote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net als bij andere kleding, als het versleten is koop je nieuwe
quote:@millers95: Yaaaaay flights to Poland are booked! #Krakow #Auschwitz" cheerful holiday
quote:Why don't we put all the politicians in one room, seal its entrance and fill it with toxic gas. #Auschwitz #Heil
quote:At least you arent stuck in TJs car. This guy has the heat so high its like an oven. #Auschwitz
Eventjes zoeken op Twitter naar Auschwitz leverde dit op. Waarom kan ik mij hier niet echt over verbazen.....quote:YES LETS JUST MAKE BASKETBALL CAMP LITERATELY 4 DAYS AFTER SCHOOL ENDS. MAKES TOTAL SENSE. #WHY #AUSCHWITZ
Maar jij wast je kleding niet tussendoor?quote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net als bij andere kleding, als het versleten is koop je nieuwe
Amerikanen.quote:Op zondag 1 december 2013 17:27 schreef Voorschrift het volgende:
Yaaaaay flights to Poland are booked! #Krakow #Auschwitz" cheerful holiday
Deze is wel mooi.
Dat dan weer welquote:Op zondag 1 december 2013 17:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar jij wast je kleding niet tussendoor?
Neequote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vind jij ook dat de financiële sector weg mag?
Cowboys werken op boerderijen voor jouw hamburgertje.quote:Op zondag 1 december 2013 17:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nee
Maar mag wel aangepast worden. Vb: toevoeging van een staatsbank voor het betalingsverkeer en andere essentiële diensten. De rest voor de cowboys.
Mooi volkje.quote:
"Cowboys".quote:Op zondag 1 december 2013 17:30 schreef waht het volgende:
[..]
Cowboys werken op boerderijen voor jouw hamburgertje.
Inderdaad, ze komen met hooivorken en brandende fakkels achter homo's aan.quote:
Werken, gay.quote:Op zondag 1 december 2013 17:30 schreef waht het volgende:
[..]
Cowboys werken op boerderijen voor jouw hamburgertje.
Als je niet zweet is het geen werken.quote:
Prachtig, vooral bij nacht.quote:Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, ze komen met hooivorken en brandende fakkels achter homo's aan.
Dat vond je toch zo mooi?
Suggestie voor achtergrondmuziek:quote:Op zondag 1 december 2013 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, dan sla ik nog een paar grachtengordelmoeders van hun bakfiets.
Pareltje.quote:
Flikker er nog eens tientallen miljoenen gemeenschapsgeld tegenaan!quote:Op zondag 1 december 2013 18:33 schreef Hexagon het volgende:
Tering wat heb ik zin om die PSV kneuzen eens een schop onder hun hol te geven. De compleet klotenloze, machteloze Cocu voorop.
Zal niet werken met een trainer die "We moeten de wedstrijd zien als een kans" zegt in plaats van "Er moet verdomme bloed aan de paal"quote:Op zondag 1 december 2013 18:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Flikker er nog eens tientallen miljoenen gemeenschapsgeld tegenaan!
Ik schaar het onder brood en spelen, alhoewel we natuurlijk ook al SBS6 hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 18:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zeg het hem Erik!quote:Op zondag 1 december 2013 18:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liever een arena waarin twee gevangen elkaar tot de dood bevechten, dat zijn pas echte spelen. En eenieder die gaat rellen staat een week later zelf in de ring.quote:Op zondag 1 december 2013 18:37 schreef waht het volgende:
[..]
Ik schaar het onder brood en spelen, alhoewel we natuurlijk ook al SBS6 hebben.
Diploma'squote:
Nee, wel via het delen van naalden om heroïne in uw bloedvaten te spuiten.quote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef von_Preussen het volgende:
Kan HIV eigenlijk ook via de huid worden overgedragen?
Mannen met dikke buiken die praten over sportquote:
Ah, HIV is dus met name een ziekte die onder linksen voorkomt.quote:Op zondag 1 december 2013 18:58 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, wel via het delen van naalden om heroïne in uw bloedvaten te spuiten.
Remlof is de Freek de Jonge van deze SC.quote:Op zondag 1 december 2013 19:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen is altijd zuur als iemand kritisch naar jou is
Het CBS kan dat bevestigen.quote:Op zondag 1 december 2013 19:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ah, HIV is dus met name een ziekte die onder linksen voorkomt.
quote:Op zondag 1 december 2013 19:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Remlof is de Freek de Jonge van deze SC.
quote:Op zondag 1 december 2013 19:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Remlof is de Freek de Jonge van deze SC.
Is martelen toegestaan in bepaalde gevallen?quote:Op zondag 1 december 2013 19:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Waar zullen we het eens over hebben?
Nee.quote:Op zondag 1 december 2013 19:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Is martelen toegestaan in bepaalde gevallen?
Nee.quote:Op zondag 1 december 2013 19:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Ook niet als je daarmee tienduizenden mensen kan redden?
Ja, als mensen een suffe ideologie volgen.quote:Op zondag 1 december 2013 19:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Is martelen toegestaan in bepaalde gevallen?
Zoals het moslimisme?quote:Op zondag 1 december 2013 19:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, als mensen een suffe ideologie volgen.
Nee. Zelfs socialisten niet.quote:Op zondag 1 december 2013 19:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, als mensen een suffe ideologie volgen.
Omdat je zielig bent zal ik dit door de vingers zien.quote:Op zondag 1 december 2013 19:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Libertarisme, wat zou ik die gasten graag folteren en helemaal stuk maken.
Dat schiet niks op, die lui kicken blijkbaar op vernedering.quote:Op zondag 1 december 2013 19:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Libertarisme, wat zou ik die gasten graag folteren en helemaal stuk maken.
Waarin jij ze graag tegemoet komtquote:Op zondag 1 december 2013 19:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat schiet niks op, die lui kicken blijkbaar op vernedering.
Als jij de rode pil slikt praten we verder.quote:Op zondag 1 december 2013 19:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom ze hun pleziertje ontzeggen? Het is toch al zo'n sneue bedoening als je zo bevangen bent door je geloof.quote:
Hij maakt voornamelijk zichzelf belachelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.a man convinced against his will is of the same opinion still
En linkse progressieven voorzien graag in die vraag.quote:Op zondag 1 december 2013 19:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2013 19:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij maakt voornamelijk zichzelf belachelijk.Ach, het is vermakelijk lezen en die trofee vinden jullie natuurlijk fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht maar totdat mijn darmkanaal met ze klaar is.quote:Op zondag 1 december 2013 19:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Inderdaad, als je dat vervolgens tegen hun zegt reageren ze erg lichtgeraakt.quote:Op zondag 1 december 2013 19:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom ze hun pleziertje ontzeggen? Het is toch al zo'n sneue bedoening als je zo bevangen bent door je geloof.
Klopt, enige zelfreflectie zit er niet zo in geloof ikquote:Op zondag 1 december 2013 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, als je dat vervolgens tegen hun zegt reageren ze erg lichtgeraakt.
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op zondag 1 december 2013 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wacht maar totdat mijn darmkanaal met ze klaar is.
Nee dat zijn de Chinezen.quote:Op zondag 1 december 2013 19:26 schreef Hexagon het volgende:
Zijn libertariers trouwens degenen die massaal bitcoins opkopen=
Helaas, de hele wereld is gek, behalve hen zelf natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 19:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, enige zelfreflectie zit er niet zo in geloof ik
Nee, het schijnen primair etatisten te zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 19:26 schreef Hexagon het volgende:
Zijn libertariers trouwens degenen die massaal bitcoins opkopen?
Extra reden om te hopen op een crash van die koers. Marktfalenquote:Op zondag 1 december 2013 19:26 schreef Hexagon het volgende:
http://fiatleak.com/quote:Op zondag 1 december 2013 19:27 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, het schijnen primair etatisten te zijn.
Het is typisch iets voor libertariers op geld te hebben dat waardevast is en niet uitgegeven of gecontroleerd wordt door de staat.quote:Op zondag 1 december 2013 19:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar jij bezit ze nog niet? Ik vind het namelijk typisch iets voor libertariers.
Deels wellicht maar verder zijn het vooral mensen die dol zijn op bubbelsquote:Op zondag 1 december 2013 19:26 schreef Hexagon het volgende:
Het zijn de Chinezen. Volg de Bitcoin. http://fiatleak.com/quote:Op zondag 1 december 2013 19:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deels wellicht maar verder zijn het vooral mensen die dol zijn op bubbels
In niks dus?quote:Op zondag 1 december 2013 19:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is typisch iets voor libertariers op geld te hebben dat waardevast is en niet uitgegeven of gecontroleerd wordt door de staat.
niet gezien, maar staat wel in mijn downloadsquote:Op zondag 1 december 2013 19:29 schreef Tem het volgende:
Naja, naar aanleiding van de film Unthinkable zat ik daar gisteren nog even over na te denken. Ik zou zelf geen mensen kunnen martelen maar het werd je toch lastig gemaakt om in sommige gevallen pertinent tegen te zijn. Als het enige alternatief lijdzaam toezien hoe massa's mensen worden vermoord wordt de keuze lastig, want moet je de grillen van één gestoord individu maar zijn beloop laten omdat het moreel verwerpelijk is om mensen te martelen. Ik vind het lastig.
Ik vond de psychologische marteling door te dreigen de kinderen van de terrorist voor z'n ogen te martelen wel een goede, die had ik nog niet in mijn repertoire opgenomen.quote:Op zondag 1 december 2013 19:29 schreef Tem het volgende:
Naja, naar aanleiding van de film Unthinkable zat ik daar gisteren nog even over na te denken. Ik zou zelf geen mensen kunnen martelen maar het werd je toch lastig gemaakt om in sommige gevallen pertinent tegen te zijn. Als het enige alternatief lijdzaam toezien hoe massa's mensen worden vermoord wordt de keuze lastig, want moet je de grillen van één gestoord individu maar zijn beloop laten omdat het moreel verwerpelijk is om mensen te martelen. Ik vind het lastig.
Bedenk eerst eens waarom al die mensen gevaar lopen.quote:Op zondag 1 december 2013 19:29 schreef Tem het volgende:
Daar heb je dan geen tijd voor.quote:Op zondag 1 december 2013 19:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Bedenk eerst eens waarom al die mensen gevaar lopen.
Niet alleen. Ik ook.quote:Op zondag 1 december 2013 19:26 schreef Hexagon het volgende:
Aardige film, iedereen lijkt naarmate het verhaal vordert het martelen wel prima te vinden maar danst liever om het onderwerp heen dan duidelijk te zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 19:29 schreef Tem het volgende:
Hoofdstuk een in het handboek voor folteren.quote:Op zondag 1 december 2013 19:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vond de psychologische marteling door te dreigen de kinderen van de terrorist voor z'n ogen te martelen wel een goede, die had ik nog niet in mijn repertoire opgenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.a man convinced against his will is of the same opinion still
De libertariërs van Joop.nl toch altijd.quote:Op zondag 1 december 2013 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet alleen. Ik ook.
Er staat zelfs een positieve column over Bitcoin op Joop.nl
Nasty, ziet er wel naar uit. Begon vredelievend.... maar niet echt. Bevolking is de corruptie zat.quote:Op zondag 1 december 2013 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
Hopelijk straks een burgeroorlog in Thailand.
Het lijkt me meer een bloembollenbubble.quote:Op zondag 1 december 2013 19:34 schreef waht het volgende:
[..]
De libertariërs van Joop.nl toch altijd.
De prijs voor Thaise hoertjes zal wel weer omhoog gaan, balen voor Paper_Tiger.quote:Op zondag 1 december 2013 19:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nasty, ziet er wel naar uit. Begon vredelievend.... maar niet echt. Bevolking is de corruptie zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |