"Zwakte".quote:Op zondag 1 december 2013 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt, je kiest zelf voor die eigen zwakte.
Dat gezwemel en gejank over totaal onbekenden is inderdaad redelijk labiel ja.quote:
Van mijn ouders mocht ik dat vroeger niet luisteren omdat er "kanker" in voorkwam.quote:
Wees blij, dat soort zwakke mensen zijn er alleen maar voor mensen zoals wij, namelijk om financieel beter van ze te worden.quote:Op zondag 1 december 2013 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat gezwemel en gejank over totaal onbekenden is inderdaad redelijk labiel ja.
Ik begin me zorgen te maken of je ouders je wel goed op de grote boze buitenwereld hebben weten voor te bereiden.quote:Op zondag 1 december 2013 15:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van mijn ouders mocht ik dat vroeger niet luisteren omdat er "kanker" in voorkwam.
We gaan later wel in de directie zitten van een of ander goed doel en zelf tonnen opstrijken van die idioten die lopen te collecteren in de regen van deur naar deur voor zielige negertjes in Afrika.quote:Op zondag 1 december 2013 15:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wees blij, dat soort zwakke mensen zijn er alleen maar voor mensen zoals wij, namelijk om financieel beter van ze te worden.
Ik zag laatst een of andere SP pipo op TV zich op het standpunt stellen dat die vreemdelingen in Amsterdam recht hadden op huisvesting, en als ze dan trauma's hadden moest er geestelijke verzorging ingeschakeld worden. Waar dat geld vandaan kwam was uiteraard geen issue.quote:
Als ze daardoor beter kunnen participeren in onze maatschappij verdien je dat geld misschien wel terug.quote:Op zondag 1 december 2013 15:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zag laatst een of andere SP pipo op TV zich op het standpunt stellen dat die vreemdelingen in Amsterdam recht hadden op huisvesting, en als ze dan trauma's hadden moest er geestelijke verzorging ingeschakeld worden. Waar dat geld vandaan kwam was uiteraard geen issue.
Jij gaat ook die richting op.
Bwahaha.quote:Op zondag 1 december 2013 15:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ze daardoor beter kunnen participeren in onze maatschappij verdien je dat geld misschien wel terug.
Doen ze niet, einde verhaal.quote:Op zondag 1 december 2013 15:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ze daardoor beter kunnen participeren in onze maatschappij verdien je dat geld misschien wel terug.
Ware het niet dat de gemiddelde Angolees of Somalier nooit zal kunnen participeren. Cultuurverschil te groot.quote:Op zondag 1 december 2013 15:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eens.quote:
Ging het daar niet om reeds uitgeprocedeerde asielzoekers, en dus illegalen?quote:Op zondag 1 december 2013 15:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wellicht als ze een vrouwenbesnijdeniskliniek opzetten dat ze nog enigszins opbrengst genereren.quote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ware het niet dat de gemiddelde Angolees of Somalier nooit zal kunnen participeren. Cultuurverschil te groot.
'Doe uw vrouw een besnijdenis cadeau voor kerst!!'quote:Op zondag 1 december 2013 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht als ze een vrouwenbesnijdeniskliniek opzetten dat ze nog enigszins opbrengst genereren.
Dat levert te weinig VS op, ben je Palm Invest, Easy Life, de woekerpolis- en aandelenleaseaffaire al vergeten? Dat levert binnen korte tijd vele tientallen miljoenen op en zulke naïeve figuren die niet weten hoe de grote boze buitenwereld zijn daarvoor het perfecte slachtoffer.quote:Op zondag 1 december 2013 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We gaan later wel in de directie zitten van een of ander goed doel en zelf tonnen opstrijken van die idioten die lopen te collecteren in de regen van deur naar deur voor zielige negertjes in Afrika.
Tot je het uittrekt natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom gewoon altijd een pak, kan je altijd mee wegkomen.
Ik wil je best vastbinden en dan waterboarden. Of zoek je daar niet naar?quote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zat meer te denken aan femdom BDSM. Maar dat lijkt me iets te hoog gegrepen.
Gelukkig hebben we jou daarvoor om dergelijke aankomende tijdslimieten voortijdig te kunnen constateren. Dan pakken we samen wel de Jet naar Nicaragua om daar de volgende coup te financieren.quote:Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat levert te weinig VS op, ben je Palm Invest, Easy Life, de woekerpolis- en aandelenleaseaffaire al vergeten? Dat levert binnen korte tijd vele tientallen miljoenen op en zulke naïeve figuren die niet weten hoe de grote boze buitenwereld zijn daarvoor het perfecte slachtoffer.
Alleen moet je weten wanneer het genoeg is en op tijd de Gulfstream VI pakken richting een zonnige bananenrepubliek, zodat je lekker kan genieten van de miljoenen van die domme kutburgers.
Dan doe je gewoon het licht uit.quote:Op zondag 1 december 2013 15:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Tot je het uittrekt natuurlijk.
Ik ken een dude die een zwik geld ingelegd had in Terra Vitalis.quote:Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat levert te weinig VS op, ben je Palm Invest, Easy Life, de woekerpolis- en aandelenleaseaffaire al vergeten? Dat levert binnen korte tijd vele tientallen miljoenen op en zulke naïeve figuren die niet weten hoe de grote boze buitenwereld zijn daarvoor het perfecte slachtoffer.
Alleen moet je weten wanneer het genoeg is en op tijd de Gulfstream VI pakken richting een zonnige bananenrepubliek, zodat je lekker kan genieten van de miljoenen van die domme kutburgers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |