Dat zei Hitler ook.quote:Op zondag 1 december 2013 15:20 schreef eriksd het volgende:
Ik loopt het liefst in een truitje met spijkerbroek.
Jij als linkse vuillak tegenwoordig moet je helemaal niet druk maken over polo's, pakken en gepoetste schoenen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoeveel tijd besteed je daaraan?
20 mins per paar denk ik.quote:Op zondag 1 december 2013 15:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoeveel tijd besteed je daaraan?
Not yet, heb 2 twijfel punten.quote:
Robin, zie je nu hoe moeilijk wij het hebben?quote:Op zondag 1 december 2013 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij als linkse vuillak tegenwoordig moet je helemaal niet druk maken over polo's, pakken en gepoetste schoenen.
Valt niet mee inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2013 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Robin, zie je nu hoe moeilijk wij het hebben?
Kontneuken?quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Drugshond het volgende:
Wat een homo chat opeens.... verzin eens een beter onderwerp.
Dat krijg je als je geeft om medeburgers en wereldproblemen, dan krijg je een lastiger leven.quote:Op zondag 1 december 2013 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Robin, zie je nu hoe moeilijk wij het hebben?
Ja serieus, dat is zeker een feit.quote:Op zondag 1 december 2013 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geeft om medeburgers en wereldproblemen, dan krijg je een lastiger leven.
Dat geeft de vraag die Remlof stelt in zijn topic een antwoord.quote:Op zondag 1 december 2013 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geeft om medeburgers en wereldproblemen, dan krijg je een lastiger leven.
Ach, hij groeit er wel overheen. Op zijn leeftijd had ik ook sympathie voor Wim Kok en de Palestijnse zaak, maar zie waar ik nu zit.quote:Op zondag 1 december 2013 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt, je kiest zelf voor die eigen zwakte.quote:Op zondag 1 december 2013 15:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat geeft de vraag die Remlof stelt in zijn topic een antwoord.
"Zwakte".quote:Op zondag 1 december 2013 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt, je kiest zelf voor die eigen zwakte.
Dat gezwemel en gejank over totaal onbekenden is inderdaad redelijk labiel ja.quote:
Van mijn ouders mocht ik dat vroeger niet luisteren omdat er "kanker" in voorkwam.quote:
Wees blij, dat soort zwakke mensen zijn er alleen maar voor mensen zoals wij, namelijk om financieel beter van ze te worden.quote:Op zondag 1 december 2013 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat gezwemel en gejank over totaal onbekenden is inderdaad redelijk labiel ja.
Ik begin me zorgen te maken of je ouders je wel goed op de grote boze buitenwereld hebben weten voor te bereiden.quote:Op zondag 1 december 2013 15:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van mijn ouders mocht ik dat vroeger niet luisteren omdat er "kanker" in voorkwam.
We gaan later wel in de directie zitten van een of ander goed doel en zelf tonnen opstrijken van die idioten die lopen te collecteren in de regen van deur naar deur voor zielige negertjes in Afrika.quote:Op zondag 1 december 2013 15:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wees blij, dat soort zwakke mensen zijn er alleen maar voor mensen zoals wij, namelijk om financieel beter van ze te worden.
Ik zag laatst een of andere SP pipo op TV zich op het standpunt stellen dat die vreemdelingen in Amsterdam recht hadden op huisvesting, en als ze dan trauma's hadden moest er geestelijke verzorging ingeschakeld worden. Waar dat geld vandaan kwam was uiteraard geen issue.quote:
Als ze daardoor beter kunnen participeren in onze maatschappij verdien je dat geld misschien wel terug.quote:Op zondag 1 december 2013 15:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zag laatst een of andere SP pipo op TV zich op het standpunt stellen dat die vreemdelingen in Amsterdam recht hadden op huisvesting, en als ze dan trauma's hadden moest er geestelijke verzorging ingeschakeld worden. Waar dat geld vandaan kwam was uiteraard geen issue.
Jij gaat ook die richting op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |