Haha, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Drugshond het volgende:
Wat een homo chat opeens.... verzin eens een beter onderwerp.
Al de Nexus 7 2013 gehaald?quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Drugshond het volgende:
Daarom gewoon altijd een pak, kan je altijd mee wegkomen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Met een buikje is het inderdaad al een stuk minder.
Voor de dagelijkse dosis misogynie/homofobie ben je net te laat.quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Drugshond het volgende:
Dat zei Hitler ook.quote:Op zondag 1 december 2013 15:20 schreef eriksd het volgende:
Ik loopt het liefst in een truitje met spijkerbroek.
Jij als linkse vuillak tegenwoordig moet je helemaal niet druk maken over polo's, pakken en gepoetste schoenen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoeveel tijd besteed je daaraan?
20 mins per paar denk ik.quote:Op zondag 1 december 2013 15:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoeveel tijd besteed je daaraan?
Not yet, heb 2 twijfel punten.quote:
Robin, zie je nu hoe moeilijk wij het hebben?quote:Op zondag 1 december 2013 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij als linkse vuillak tegenwoordig moet je helemaal niet druk maken over polo's, pakken en gepoetste schoenen.
Valt niet mee inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2013 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Robin, zie je nu hoe moeilijk wij het hebben?
Kontneuken?quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Drugshond het volgende:
Dat krijg je als je geeft om medeburgers en wereldproblemen, dan krijg je een lastiger leven.quote:Op zondag 1 december 2013 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Robin, zie je nu hoe moeilijk wij het hebben?
Ja serieus, dat is zeker een feit.quote:Op zondag 1 december 2013 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geeft om medeburgers en wereldproblemen, dan krijg je een lastiger leven.
Dat geeft de vraag die Remlof stelt in zijn topic een antwoord.quote:Op zondag 1 december 2013 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geeft om medeburgers en wereldproblemen, dan krijg je een lastiger leven.
Ach, hij groeit er wel overheen. Op zijn leeftijd had ik ook sympathie voor Wim Kok en de Palestijnse zaak, maar zie waar ik nu zit.quote:Op zondag 1 december 2013 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt, je kiest zelf voor die eigen zwakte.quote:Op zondag 1 december 2013 15:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat geeft de vraag die Remlof stelt in zijn topic een antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |