Mooie jas hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn kledingkeuze is redelijk simpel, elke dag hetzelfde:
[ afbeelding ]
Alleen dan betere (strop-)dassen.
Covert coats ftw.quote:
Schandalig.quote:Op zondag 1 december 2013 15:20 schreef eriksd het volgende:
Ik loopt het liefst in een truitje met spijkerbroek.
Dat krijg je van dat gerampeneer op die beat.quote:Op zondag 1 december 2013 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is dit voor allochtone zin?
Polo'tje en spijkerbroek hier.quote:Op zondag 1 december 2013 15:20 schreef eriksd het volgende:
Ik loopt het liefst in een truitje met spijkerbroek.
Dat je nog niet doodgevroren bent.quote:Op zondag 1 december 2013 15:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Polotje en spijkerbroek hier.
Heel af en toe een overhemd. Soms ook een trui of vest.
Draag jij wel eens een pak Erik?
Je hebt ze ook met lange mouwen he.quote:Op zondag 1 december 2013 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat je nog niet doodgevroren bent.
Polo met lange mouwen?quote:Op zondag 1 december 2013 15:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt ze ook met lange mouwen he.
Nooit tegengekomen.quote:
4 dagen per week doorgaans.quote:Op zondag 1 december 2013 15:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Polo'tje en spijkerbroek hier.
Heel af en toe een overhemd. Soms ook een trui of vest.
Draag jij wel eens een pak Erik?
Meh.quote:
Serieus niet? Lijkt een beetje hierop:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 december 2013 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Serieus niet? Lijkt een beetje hierop:Dat is toch heel leuk, VS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er niet verkeerd uit nee, zeg alleen dat ik 't nog nooit gezien heb.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Serieus niet? Lijkt een beetje hierop:Gewoon een overhemd met minder knoopjes dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is het nooit opgevallen omdat het best netjes is.quote:Op zondag 1 december 2013 15:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit nee, zeg alleen dat ik 't nog nooit gezien heb.
Mwah, voor polo's vind ik altijd dat je het lichaam er voor moet hebben, ze hebben altijd zo'n vage pasvorm. Heb er ook wel wat, maar ze zitten altijd te los of te strak, en vaak ook te kort.quote:Op zondag 1 december 2013 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is het nooit opgevallen omdat het best netjes is.
Met een buikje is het inderdaad al een stuk minder.quote:Op zondag 1 december 2013 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, voor polo's vind ik altijd dat je het lichaam er voor moet hebben, ze hebben altijd zo'n vage pasvorm.
Wat dus minder gedoe oplevert.quote:Op zondag 1 december 2013 15:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon een overhemd met minder knoopjes dus.
Haha, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Drugshond het volgende:
Wat een homo chat opeens.... verzin eens een beter onderwerp.
Al de Nexus 7 2013 gehaald?quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Drugshond het volgende:
Daarom gewoon altijd een pak, kan je altijd mee wegkomen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Met een buikje is het inderdaad al een stuk minder.
Voor de dagelijkse dosis misogynie/homofobie ben je net te laat.quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Drugshond het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |