Nja, dat hoeft toch niet per se? Goede toegang tot scholing en ik denk dat je er heel wat mee kan.quote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ware het niet dat de gemiddelde Angolees of Somalier nooit zal kunnen participeren. Cultuurverschil te groot.
Trek die naïeve kop uit je reet man, denk je echt dat zo'n halve gare qatkauwer met avondschool in Amsterdam hier de economie uit het slop komt trekken?quote:Op zondag 1 december 2013 15:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja, dat hoeft toch niet per se? Goede toegang tot scholing en ik denk dat je er heel wat mee kan.
Pleur op, mafkees.... niet door jou. Je hebt geen tieten.quote:Op zondag 1 december 2013 15:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wil je best vastbinden en dan waterboarden. Of zoek je daar niet naar?
Laten we eerlijk zijn, daar zijn burgers toch ook gewoon voor? Gewillige slachtoffers van mensen die het spel wél in de vingers hebben. Of je nu malafide bankier bent of dictator die de oppositie op hun muil laat slaan, naïeve burgers verliezen altijd.quote:Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat levert te weinig VS op, ben je Palm Invest, Easy Life, de woekerpolis- en aandelenleaseaffaire al vergeten? Dat levert binnen korte tijd vele tientallen miljoenen op en zulke naïeve figuren die niet weten hoe de grote boze buitenwereld zijn daarvoor het perfecte slachtoffer.
Alleen moet je weten wanneer het genoeg is en op tijd de Gulfstream VI pakken richting een zonnige bananenrepubliek, zodat je lekker kan genieten van de miljoenen van die domme kutburgers.
A4tjes met jouw rekeningafschriften uit Zwitserland?quote:Op zondag 1 december 2013 15:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ken een dude die een zwik geld ingelegd had in Terra Vitalis.
Noemde hem een idioot, was hij niet zo blij mee. Totdat ik met A4-tjes aan kwam zetten.
quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan genieten van de gedachte aan zo'n grachtengordelmoeder die door een volksmilitie van haar bakfiets wordt gemept en bloedend op straat ligt, totaal niet begrijpend waarom haar linkse principes opeens geen stand meer houden.
Je kan ze ook gewoon het land uit flikkeren of gewoon in de Middellandse Zee laten verzuipen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja, dat hoeft toch niet per se? Goede toegang tot scholing en ik denk dat je er heel wat mee kan.
Geen tieten? Heerlijke man boobs hier.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Pleur op, mafkees.... niet door jou. Je hebt geen tieten.
Doet me meteen denken aan Berlusconi's voorstel destijds om gewoon die bootjes uit het water te laten schieten door de kustwacht.quote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon het land uit flikkeren of gewoon in de Middellandse Zee laten verzuipen.
Vond het ook nog een goed plan.quote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan Berlusconi's voorstel destijds om gewoon die bootjes uit het water te laten schieten door de kustwacht.
Dit gaat hem niet worden.quote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen tieten? Heerlijke man boobs hier.
In principe geen onaardig idee, maar ik wil zelf ook wel een keer per jaar over die grachtengordels lopen en dan kom ik liever niet dat soort probleemgevallen tegen. Gelukje voor de wereldvreemde linksjes aldaar.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef von_Preussen het volgende:
Kan genieten van de gedachte aan zo'n grachtengordelmoeder die door een volksmilitie van haar bakfiets wordt gemept en bloedend op straat ligt, totaal niet begrijpend waarom haar linkse principes opeens geen stand meer houden.
Bienvenido en Europa!quote:Op zondag 1 december 2013 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vond het ook nog een goed plan.
Helemaal kapotgedraaid in m'n Bora'tje onderweg naar Tanger.quote:
De Italiaanse kustwacht schoot je oversteekpondje niet uit het water?quote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Helemaal kapotgedraaid in m'n Bora'tje onderweg naar Tanger.
Niet zo aanstellen knul, de gemiddelde Israëlische soldaat komt aan stukken geschoten Palestijnen tegen in Gaza, dan is zo een bloedende grachtengordelmoeder slechts kinderspel. Plus dat zo'n bloedende vrouw ook nog reageert als je een paar keer extra in haar zwangere buik schopt, zo'n uiteengereten lijk geeft geen enkele reactie meer.quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef waht het volgende:
[..]
In principe geen onaardig idee, maar ik wil zelf ook wel een keer per jaar over die grachtengordels lopen en dan kom ik liever niet dat soort probleemgevallen tegen. Gelukje voor de wereldvreemde linksjes aldaar.
Road trips zijn voor koningen!quote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Helemaal kapotgedraaid in m'n Bora'tje onderweg naar Tanger.
Italië ligt niet echt in de route.quote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Italiaanse kustwacht schoot je oversteekpondje niet uit het water?
Maakt niet uit.quote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Italië ligt niet echt in de route.
De vrouw kan me niet deren, met probleemgevallen doelde ik op onderstaande lieden.quote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen knul, de gemiddelde Israëlische soldaat komt aan stukken geschoten Palestijnen tegen in Gaza, dan is zo een bloedende grachtengordelmoeder slechts kinderspel. Plus dat zo'n bloedende vrouw ook nog reageert als je een paar keer extra in haar zwangere buik schopt, zo'n uiteengereten lijk geeft geen enkele reactie meer.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Ik las ergens wel dat die steden van Spanje in Marokko nogal regelmatig schoongemaakt moeten worden bij die elektrische hekken eromheen omdat er bijna dagelijks mensen zijn die zichzelf elektrocuteren als ze eroverheen willen klimmen. Zou wel humor zijn als er ook nog van dat blauwe licht op die muur scheen. Zo'n enorme vliegenlamp voor illegalen.
Send in the Qatbrigade!quote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef waht het volgende:
[..]
De vrouw kan me niet deren, met probleemgevallen doelde ik op onderstaande lieden.
[ afbeelding ]
Die werden toch uit het vliegtuig gegooid boven de Noordzee?quote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef waht het volgende:
[..]
De vrouw kan me niet deren, met probleemgevallen doelde ik op onderstaande lieden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |