Cowboys werken op boerderijen voor jouw hamburgertje.quote:Op zondag 1 december 2013 17:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nee
Maar mag wel aangepast worden. Vb: toevoeging van een staatsbank voor het betalingsverkeer en andere essentiële diensten. De rest voor de cowboys.
Mooi volkje.quote:
"Cowboys".quote:Op zondag 1 december 2013 17:30 schreef waht het volgende:
[..]
Cowboys werken op boerderijen voor jouw hamburgertje.
Inderdaad, ze komen met hooivorken en brandende fakkels achter homo's aan.quote:
Werken, gay.quote:Op zondag 1 december 2013 17:30 schreef waht het volgende:
[..]
Cowboys werken op boerderijen voor jouw hamburgertje.
Als je niet zweet is het geen werken.quote:
Prachtig, vooral bij nacht.quote:Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, ze komen met hooivorken en brandende fakkels achter homo's aan.
Dat vond je toch zo mooi?
Suggestie voor achtergrondmuziek:quote:Op zondag 1 december 2013 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, dan sla ik nog een paar grachtengordelmoeders van hun bakfiets.
Pareltje.quote:
Flikker er nog eens tientallen miljoenen gemeenschapsgeld tegenaan!quote:Op zondag 1 december 2013 18:33 schreef Hexagon het volgende:
Tering wat heb ik zin om die PSV kneuzen eens een schop onder hun hol te geven. De compleet klotenloze, machteloze Cocu voorop.
Zal niet werken met een trainer die "We moeten de wedstrijd zien als een kans" zegt in plaats van "Er moet verdomme bloed aan de paal"quote:Op zondag 1 december 2013 18:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Flikker er nog eens tientallen miljoenen gemeenschapsgeld tegenaan!
Ik schaar het onder brood en spelen, alhoewel we natuurlijk ook al SBS6 hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 18:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zeg het hem Erik!quote:Op zondag 1 december 2013 18:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liever een arena waarin twee gevangen elkaar tot de dood bevechten, dat zijn pas echte spelen. En eenieder die gaat rellen staat een week later zelf in de ring.quote:Op zondag 1 december 2013 18:37 schreef waht het volgende:
[..]
Ik schaar het onder brood en spelen, alhoewel we natuurlijk ook al SBS6 hebben.
Diploma'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |