Flikker er nog eens tientallen miljoenen gemeenschapsgeld tegenaan!quote:Op zondag 1 december 2013 18:33 schreef Hexagon het volgende:
Tering wat heb ik zin om die PSV kneuzen eens een schop onder hun hol te geven. De compleet klotenloze, machteloze Cocu voorop.
Zal niet werken met een trainer die "We moeten de wedstrijd zien als een kans" zegt in plaats van "Er moet verdomme bloed aan de paal"quote:Op zondag 1 december 2013 18:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Flikker er nog eens tientallen miljoenen gemeenschapsgeld tegenaan!
Ik schaar het onder brood en spelen, alhoewel we natuurlijk ook al SBS6 hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 18:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zeg het hem Erik!quote:Op zondag 1 december 2013 18:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liever een arena waarin twee gevangen elkaar tot de dood bevechten, dat zijn pas echte spelen. En eenieder die gaat rellen staat een week later zelf in de ring.quote:Op zondag 1 december 2013 18:37 schreef waht het volgende:
[..]
Ik schaar het onder brood en spelen, alhoewel we natuurlijk ook al SBS6 hebben.
Diploma'squote:
Nee, wel via het delen van naalden om heroïne in uw bloedvaten te spuiten.quote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef von_Preussen het volgende:
Kan HIV eigenlijk ook via de huid worden overgedragen?
Mannen met dikke buiken die praten over sportquote:
Ah, HIV is dus met name een ziekte die onder linksen voorkomt.quote:Op zondag 1 december 2013 18:58 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, wel via het delen van naalden om heroïne in uw bloedvaten te spuiten.
Remlof is de Freek de Jonge van deze SC.quote:Op zondag 1 december 2013 19:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen is altijd zuur als iemand kritisch naar jou is
Het CBS kan dat bevestigen.quote:Op zondag 1 december 2013 19:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ah, HIV is dus met name een ziekte die onder linksen voorkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |