Ja, m'n ouders hadden ook altijd zo'n hertengewei thuis hangen maar nu heb ik er eentje voor mijzelf.quote:
Gekregen van Ab Rosenbaum?quote:Op zondag 1 december 2013 17:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, m'n ouders hadden ook altijd zo'n hertengewei thuis hangen maar nu heb ik er eentje voor mijzelf.
Ja, dat is nog erger dan Rotterdam geweest. Lijkt me een interessante ervaring, op bezoek aan Warschau.quote:Op zondag 1 december 2013 17:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
True that one.
Warsaw ook niet... na de oorlog lag deze stad voor 85 % in puin. En toch wil ik het zien.... stad volledig herbouwd zonder 1 ct aan EU-subsidie.
Jammer, ik mis Ab.quote:Op zondag 1 december 2013 17:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hehehehehe, nee, m'n oom die jaagt.
Hij past mooi bij het topic van remlof.quote:Op zondag 1 december 2013 17:09 schreef von_Preussen het volgende:
Ook al zou het toepasselijk zijn, ik ga hem niet twee keer achter elkaar posten.
Inderdaad ja, of in R&P / OUD / 40+.quote:Op zondag 1 december 2013 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij past mooi bij het topic van remlof.
Het is een stuk verbeterd sinds pakweg '42-'45.quote:Op zondag 1 december 2013 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Auschwitz, dat lijkt me geen pretje om te bezoeken.
Er is tegenwoordig gratis WiFi?quote:Op zondag 1 december 2013 17:13 schreef waht het volgende:
[..]
Het is een stuk verbeterd sinds pakweg '42-'45.
Voor een stedentripje vind ik het best zware kost.quote:Op zondag 1 december 2013 17:13 schreef waht het volgende:
[..]
Het is een stuk verbeterd sinds pakweg '42-'45.
Wollah, moet je voorstellen wat er allemaal op twitter zou komen als het er al was tijdens WOII.quote:Op zondag 1 december 2013 17:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig gratis WiFi?
Net als bij andere kleding, als het versleten is koop je nieuwequote:Op zondag 1 december 2013 15:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Te weinig mensen die dat nog doen.
#YOLO.quote:Op zondag 1 december 2013 17:16 schreef waht het volgende:
[..]
Wollah, moet je voorstellen wat er allemaal op twitter zou komen als het er al was tijdens WOII.![]()
Scheißen, Scheißen, Scheißen #ostfront #lebensraum
quote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net als bij andere kleding, als het versleten is koop je nieuwe
quote:@millers95: Yaaaaay flights to Poland are booked! #Krakow #Auschwitz" cheerful holiday
quote:Why don't we put all the politicians in one room, seal its entrance and fill it with toxic gas. #Auschwitz #Heil
quote:At least you arent stuck in TJs car. This guy has the heat so high its like an oven. #Auschwitz
Eventjes zoeken op Twitter naar Auschwitz leverde dit op. Waarom kan ik mij hier niet echt over verbazen.....quote:YES LETS JUST MAKE BASKETBALL CAMP LITERATELY 4 DAYS AFTER SCHOOL ENDS. MAKES TOTAL SENSE. #WHY #AUSCHWITZ
Maar jij wast je kleding niet tussendoor?quote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net als bij andere kleding, als het versleten is koop je nieuwe
Amerikanen.quote:Op zondag 1 december 2013 17:27 schreef Voorschrift het volgende:
Yaaaaay flights to Poland are booked! #Krakow #Auschwitz" cheerful holiday
Deze is wel mooi.
Dat dan weer welquote:Op zondag 1 december 2013 17:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar jij wast je kleding niet tussendoor?
Neequote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vind jij ook dat de financiële sector weg mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |