Dat doe ik nu.quote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef arjan1112 het volgende:
Nou nee, dat zit bij fusies en overnames en emissies enz , Goldman Sachs zeg maar
Beautiful racism is something you learn, not something you're born with?quote:
Ook goed, neergeschoten en geëlektrocuteerd.quote:Op zondag 1 december 2013 16:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze worden neergeschoten door Marokkaanse agenten. Die krijgen er Europees geld voor. En anders worden ze met busjes afgevoerd naar Algerije. En daar krijgen ze ook geld voor.
Degene die die tekst bij dat plaatje heeft gezet dacht meteen aan racisme en ongelijkheid bij die foto, dus tsja.quote:
Soms kun je het maar beter toegeven als je ergens niet alles van weet.quote:Op zondag 1 december 2013 16:24 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.rembrandt-fo.nl/
https://www.rabobank.com/(...)rganisatieschema.pdf
Wholesale , Groupfinance, International, dochters en deelnemingen dat word allemaal verkocht
en de banken gaan terug naar 100 met 500 vestigingen
dus over 5 jaar werk je bij ING
Over 2 weken Warsaw, qua planning is deze pijnlijk nauwkeurig (Alle reis ervaring terug brengen (zippen) naar 3 dagen).quote:Op zondag 1 december 2013 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, je hebt helemaal gelijk.
Heb je alweer een reis gepland?
Heb jij de volgende meet al geplanned?quote:Op zondag 1 december 2013 16:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Over 2 weken Warsaw, qua planning is deze pijnlijk nauwkeurig (Alle reis ervaring terug brengen (zippen) naar 3 dagen).
Cracow was al goddelijk, deze is nog beter achter de komma. A Priori, naar Cracow ga ik terug mails naar hotel en zo zijn al verzonden. July-2014.
Ah, dat wordt vast mooi met al die kerstversiering in de stad.quote:Op zondag 1 december 2013 16:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Over 2 weken Warsaw, qua planning is deze pijnlijk nauwkeurig (Alle reis ervaring terug brengen (zippen) naar 3 dagen).
Cracow was al goddelijk, deze is nog beter achter de komma. A Priori, naar Cracow ga ik terug mails naar hotel en zo zijn al verzonden. July-2014.
Wat moet ik met een POL meet. ? Van mijn fiets af sukkelen. ?!quote:Op zondag 1 december 2013 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij de volgende meet al geplanned?
Kennelijk. De hoeveelheid gel in de haartjes, de onzekere blikken over en weer bij het inzetten van het ge-"lelelelele" maar uiteindelijk toch meedoen voor het groepsgevoel doet mij geloven dat het best wel eens TU/e volk zou kunnen zijn.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij de volgende meet al geplanned?
Een ware student is voor alles onder het niveau van hockey niet uit z'n bed te krijgen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kennelijk. De hoeveelheid gel in de haartjes, de onzekere blikken over en weer bij het inzetten van het ge-"lelelelele" maar uiteindelijk toch meedoen voor het groepsgevoel doet mij geloven dat het best wel eens TU/e volk zou kunnen zijn.
Je snapt em, Polen zwaar Katholiek, en dit soort dingen hoef je niet aan duitsland over te laten.quote:Op zondag 1 december 2013 16:30 schreef Disana het volgende:
Ah, dat wordt vast mooi met al die kerstversiering in de stad.
Levende kerststalletjes, ook leuk.quote:Op zondag 1 december 2013 16:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je snapt em, Polen zwaar Katholiek, en dit soort dingen hoef je niet aan duitsland over te laten.
Technische studenten zijn dan ook een slag apart.quote:Op zondag 1 december 2013 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een ware student is voor alles onder het niveau van hockey niet uit z'n bed te krijgen.
Was toen een verkenningstocht... did bloody good. Urban Legend nergens ter wereld is de kroegdichtheid zo hoog als ik Cracow.quote:Op zondag 1 december 2013 16:30 schreef Disana het volgende:
Leuk dat het zo goed was dat je weer een bezoek brengt aan Krakow volgend jaar. Het is toch met twee k's trouwens?
Auschwitz, dat lijkt me geen pretje om te bezoeken.quote:Op zondag 1 december 2013 16:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was toen een verkenningstocht... did bloody good. Urban Legend nergens ter wereld is de kroegdichtheid zo hoog als ik Cracow.
Must return.....
Omdat ik Auschwitz niet op mijn planning had staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |