quote:Op zondag 1 december 2013 19:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij maakt voornamelijk zichzelf belachelijk.Ach, het is vermakelijk lezen en die trofee vinden jullie natuurlijk fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht maar totdat mijn darmkanaal met ze klaar is.quote:Op zondag 1 december 2013 19:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat schiet niks op, die lui kicken blijkbaar op vernedering.
Inderdaad, als je dat vervolgens tegen hun zegt reageren ze erg lichtgeraakt.quote:Op zondag 1 december 2013 19:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom ze hun pleziertje ontzeggen? Het is toch al zo'n sneue bedoening als je zo bevangen bent door je geloof.
Klopt, enige zelfreflectie zit er niet zo in geloof ikquote:Op zondag 1 december 2013 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, als je dat vervolgens tegen hun zegt reageren ze erg lichtgeraakt.
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op zondag 1 december 2013 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wacht maar totdat mijn darmkanaal met ze klaar is.
Nee dat zijn de Chinezen.quote:Op zondag 1 december 2013 19:26 schreef Hexagon het volgende:
Zijn libertariers trouwens degenen die massaal bitcoins opkopen=
Helaas, de hele wereld is gek, behalve hen zelf natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 19:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, enige zelfreflectie zit er niet zo in geloof ik
Nee, het schijnen primair etatisten te zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 19:26 schreef Hexagon het volgende:
Zijn libertariers trouwens degenen die massaal bitcoins opkopen?
Extra reden om te hopen op een crash van die koers. Marktfalenquote:Op zondag 1 december 2013 19:26 schreef Hexagon het volgende:
http://fiatleak.com/quote:Op zondag 1 december 2013 19:27 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, het schijnen primair etatisten te zijn.
Het is typisch iets voor libertariers op geld te hebben dat waardevast is en niet uitgegeven of gecontroleerd wordt door de staat.quote:Op zondag 1 december 2013 19:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar jij bezit ze nog niet? Ik vind het namelijk typisch iets voor libertariers.
Deels wellicht maar verder zijn het vooral mensen die dol zijn op bubbelsquote:Op zondag 1 december 2013 19:26 schreef Hexagon het volgende:
Het zijn de Chinezen. Volg de Bitcoin. http://fiatleak.com/quote:Op zondag 1 december 2013 19:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deels wellicht maar verder zijn het vooral mensen die dol zijn op bubbels
In niks dus?quote:Op zondag 1 december 2013 19:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is typisch iets voor libertariers op geld te hebben dat waardevast is en niet uitgegeven of gecontroleerd wordt door de staat.
niet gezien, maar staat wel in mijn downloadsquote:Op zondag 1 december 2013 19:29 schreef Tem het volgende:
Naja, naar aanleiding van de film Unthinkable zat ik daar gisteren nog even over na te denken. Ik zou zelf geen mensen kunnen martelen maar het werd je toch lastig gemaakt om in sommige gevallen pertinent tegen te zijn. Als het enige alternatief lijdzaam toezien hoe massa's mensen worden vermoord wordt de keuze lastig, want moet je de grillen van één gestoord individu maar zijn beloop laten omdat het moreel verwerpelijk is om mensen te martelen. Ik vind het lastig.
Ik vond de psychologische marteling door te dreigen de kinderen van de terrorist voor z'n ogen te martelen wel een goede, die had ik nog niet in mijn repertoire opgenomen.quote:Op zondag 1 december 2013 19:29 schreef Tem het volgende:
Naja, naar aanleiding van de film Unthinkable zat ik daar gisteren nog even over na te denken. Ik zou zelf geen mensen kunnen martelen maar het werd je toch lastig gemaakt om in sommige gevallen pertinent tegen te zijn. Als het enige alternatief lijdzaam toezien hoe massa's mensen worden vermoord wordt de keuze lastig, want moet je de grillen van één gestoord individu maar zijn beloop laten omdat het moreel verwerpelijk is om mensen te martelen. Ik vind het lastig.
Bedenk eerst eens waarom al die mensen gevaar lopen.quote:Op zondag 1 december 2013 19:29 schreef Tem het volgende:
Daar heb je dan geen tijd voor.quote:Op zondag 1 december 2013 19:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Bedenk eerst eens waarom al die mensen gevaar lopen.
Niet alleen. Ik ook.quote:Op zondag 1 december 2013 19:26 schreef Hexagon het volgende:
Aardige film, iedereen lijkt naarmate het verhaal vordert het martelen wel prima te vinden maar danst liever om het onderwerp heen dan duidelijk te zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 19:29 schreef Tem het volgende:
Hoofdstuk een in het handboek voor folteren.quote:Op zondag 1 december 2013 19:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vond de psychologische marteling door te dreigen de kinderen van de terrorist voor z'n ogen te martelen wel een goede, die had ik nog niet in mijn repertoire opgenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.a man convinced against his will is of the same opinion still
De libertariërs van Joop.nl toch altijd.quote:Op zondag 1 december 2013 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet alleen. Ik ook.
Er staat zelfs een positieve column over Bitcoin op Joop.nl
Nasty, ziet er wel naar uit. Begon vredelievend.... maar niet echt. Bevolking is de corruptie zat.quote:Op zondag 1 december 2013 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
Hopelijk straks een burgeroorlog in Thailand.
Het lijkt me meer een bloembollenbubble.quote:Op zondag 1 december 2013 19:34 schreef waht het volgende:
[..]
De libertariërs van Joop.nl toch altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |