SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 01-12-2013 12:43:17 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Valt wel mee, is niet zo kort?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het krult wel wat beter maar mis de lange lokken. Haar was wel echt kapot vanwege blonderen en shit.
Wie weet man, ze was wel helemaal head over heels over m'n snor, wel kk vaag om met die shit te zoenen, halverwege is heel je snor ondergelebberd en je krijgt die haren steeds in je bekquote:Op vrijdag 29 november 2013 06:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beetje h2g toch nu wil ze je alleen maar meer.
Ik was, ondanks het vele alcohol, ook nog nuchter. Ik voel me echt een Dima nuquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Jaren geleden hetzelfde gehad, alleen was ik nuchter en de bob. Was ze ook nog eens aziatisch met een dito naam. Kon mezelf wel voor mn kop slaan toen ik bij de auto stond.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het krult wel wat beter maar mis de lange lokken. Haar was wel echt kapot vanwege blonderen en shit.
Onbewerkte foto in dm a.u.b.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fucking ray, gewoon opwarmen met mijn huidig deadlift plateauquote:Op vrijdag 29 november 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
He bro's
is het m'n flexibiliteit of is het wat anders dat het gewoon niet goed lukt als ik zwaarder ga met squat?
'k heb trouwens een tijdje met een bankje d'r achter gesquat, en dat scheelt wel iets in vertrouwen gewoon. Dat je kan landen als het moet zeg maar...
Voor de echte die hards nog wat bonus footage na de legg shit![]()
Have fun, don't forget to help
Ik durf niet eens te kijken man, straks voel ik me helemaal waardeloos.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
Fucking ray, gewoon opwarmen met mijn huidig deadlift plateau
Het is geen kort en pittig kapsel neequote:Op vrijdag 29 november 2013 17:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Valt wel mee, is niet zo kort?
[..]
Ik had ook niets anders verwacht van jouquote:
Valt echt niets te zien hoor. Alleen ogen, neus en een mondquote:
Mocht je ooit van gedachte veranderen....quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het is geen kort en pittig kapsel neeMaar heb 4 jaar rondgelopen met lang haar dus het is ff wennen.
[..]
Ik had ook niets anders verwacht van jou
[..]
Valt echt niets te zien hoor. Alleen ogen, neus en een mond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Laat me met rust.quote:
Inderdaad. Ragen is mijn trademark hierquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:43 schreef Drinky het volgende:
ok man rustig je hoeft niet gelijk op roidrage te gaan.
ik kwam een foto van je tegenquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:43 schreef Drinky het volgende:
ok man rustig je hoeft niet gelijk op roidrage te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kwam een foto van je tegenJa man toen zat ik nog in de bulk was beetje fatty, nu ben ik wel gwn ripped, 35kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
GRS gebruik deze, ruikt nog lekker ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een dag in Montelly's Dames Kapsalon.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
GRS gebruik deze, ruikt nog lekker ookanti frizz
[ afbeelding ]
Neh, jy bn gwoon een btj negatief.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad. Ragen is mijn trademark hier
Ik zie een Turkse boy voor me, die paniekerig aan G.R.S. d'r haar loopt te plukken met z'n vingertoppen om het meer volume te geven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:16 schreef Sapstengel het volgende:
Montelly ben je zo'n gay Turk kapper?
Haha, ik gebruik momenteel l'Orealquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
GRS gebruik deze, ruikt nog lekker ookanti frizz
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een dag in Montelly's Dames Kapsalon.
Montelly: "G.R.S meid toch, vertel me hoe je dagjuh geweest is."
G.R.S: "Nou vandaaag.."..
Montelly: "ZO moet je eens horuh joh! Vandaag liep ik mijn ex-vriend het lijf! Je wilt niet wetuh..."
Mijn vaste kapster is trouwens Turksequote:Op vrijdag 29 november 2013 18:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik zie een Turkse boy voor me, die paniekerig aan G.R.S. d'r haar loopt te plukken met z'n vingertoppen om het meer volume te geven.
Montelly wil haar wegconcurreren en haar plaats in jouw leven kunnen innemen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mijn vaste kapster is trouwens Turkse
Denk eerder dat het zo zal gaan, nomsayin.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een dag in Montelly's Dames Kapsalon.
Montelly: "G.R.S meid toch, vertel me hoe je dagjuh geweest is."
G.R.S: "Nou vandaaag..*glup* *omnomnom* shluckshluckshluck*.."..
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denk eerder dat het zo zal gaan, nomsayin.
"Moet hem nog inlijsten en salarissen van personeel betalen"quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:45 schreef McNulty het volgende:
Ik ga ook een Pawnshop starten yo! Vet goei veel geld verdienen!
Meneer: "Ik heb een dinosaurus-ei"
McNulty: "Hoeveel wil je ervoor hebben?"
Meneer: "5 miljoen"
McNulty: "Ik geef je 10 dollar"
Meneer: "Ach, vooruit. Ik doe het."
Profit!!!
why?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:48 schreef Montelly het volgende:
Ik vind haar zo enorm lekker hé.
[ afbeelding ]
Alles is gewoon perfect aan haar, vind ook haar teintquote:
Hmmmm lekkere Zinatje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alles is gewoon perfect aan haar, vind ook haar teint![]()
[ afbeelding ]
nee vriend, surinaams (denk ik)quote:
Zo'n lichtkleurige koelie? Zou best kunnen.quote:
..achternaam is niamut, geen koeli toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zo'n lichtkleurige koelie? Zou best kunnen.
Is dat JB met xs-shirtje voor maximum boobage?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:48 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb JB footage, hey, why you need tits if you got the ass!quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is dat JB met xs-shirtje voor maximum boobage?
Etha zou 10x per dag klaarkomen als dat JB wasquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb JB footage, hey, why you need tits if you got the ass!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mijn smaak dit. Wat is haar naam?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb JB footage, hey, why you need tits if you got the ass!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het staat er zelfs bij manquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zo mijn smaak dit. Wat is haar naam?
Ah nee gast. Ik maak die vids juist voor de motivatie van iedereen hier.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik durf niet eens te kijken man, straks voel ik me helemaal waardeloos.
Haha.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:59 schreef no1uknow het volgende:
RayK wat een bazenfilmpje
so much gif material
Verkapte G.R.S verwijzingquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:48 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Yepquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:57 schreef fathank het volgende:
Hadden ze in 40-45 al kleurenfotos? Wist ik niet. Weer wat geleerd. Thnx bro.
Godverdomme het is nog echt zo ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Yep
Originele kleuren fotos van hitlert bijv.
Srs
Dat word je hier vanzelf met die koeienreten, shemales en weet ik veel wat nog meerquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Neh, jy bn gwoon een btj negatief.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat word je hier vanzelf met die koeienreten, shemales en weet ik veel wat nog meer
R&Pquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:30 schreef fathank het volgende:
Maar als ik dan weer een kijkje neem in R&P dan voel ik me eigen alweer zo goed dat ik spontaan begin te fluiten.
Een beetje relativeren op z'n tijd is best lekker.
http://www.reddit.com/r/A(...)r_secret_that_could/quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:30 schreef fathank het volgende:
Maar als ik dan weer een kijkje neem in R&P dan voel ik me eigen alweer zo goed dat ik spontaan begin te fluiten.
Een beetje relativeren op z'n tijd is best lekker.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:46 schreef fathank het volgende:
Mysterious?
Klinkt als een gaytent met verstopte gloryholes onder de bar.
Morgen Herfstdrift
discriminatiequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:51 schreef Montelly het volgende:
[..]![]()
Lineup:
LINE-UP:
Iedere editie nodigt MYSTERIOUS frontman Marc MacRowland artiesten uit die de boel compleet op zijn kop zetten! Verwacht dus een spectaculaire avond!
Tijdens MYSTERIOUS zijn er 5 area’s:
MYSTERIOUS MAINSTAGE (House)
Shermanology, Billy the Kit, Blasterjaxx, Vato Gonzalez & MC Tjen, Marc MacRowland, Alvaro, Baggi Begovic, Joeysuki, Benny Royal, MC Haits, Visuals by Sober Industries
TENTACAO (Latinhouse)
Stefan Vilijn, Brian Chundro & Santos, Undercontrol, Aldair Silva, Jay Valentine, Bougenvilla, Derick Banks, SoulRoots, MC Dirty B, MC Gimmick
WAAROM? DAAROM! (Eclectic sound van Hiphop en R&B tot Dubstep)
Yellow Claw, Superior, Dyna, Duane Franklin, MC Akash
ULTRA LOUNGE XXL
FOODCORNER
INFORMATIE:
De Maassilo is compleet vernieuwd. De hoofdingang van de Maassilo is verplaatst naar de waterkant. Parkeren kan in de directe omgeving van de Maassilo en er is een speciale femaleparking. Tijdens het evenement zijn er kluisjes aanwezig.
Die gaat in mn bookmarksquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/A(...)r_secret_that_could/
Secrets that will ruin your life.
Mijn kutproblemen zijn opeens geen problemen meer. Sommige verhalen zijn echt fucked up.
swek Golf swek Civicquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Juist handig, rijdt er iig niet een of ander incompetent wijf een deuk in mn swag Golf.
Nee man, je bent toch geen pauper petjequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wil srs een civic kopen, gewoon voor erbij.
Zo een
[ afbeelding ]
ok watquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:32 schreef Sapstengel het volgende:
Whehehe al die incestverhalend daar
[ afbeelding ]
quote:I'm a 25-year-old female high school teacher. I've gotten myself off on multiple occasions while fantasizing about fucking one of my 16-year-old male students on top of the desk in my classroom.
Ik dacht dat ik nog vlees thuis had aangezien ik gisteravond 1 kilo had gekocht, maar dat was alweer bijna helemaal op (op 100 gram naquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Sapstengel het volgende:
Klinkt ook niet echt als een aanrader nee
Geen melk meer over, alleen eieren en whey en dat leek me ook niet zo'n goede combinatiequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou gewoon een whey shake nemen met halve liter volle melk. Vrijwel 33/33/33 verhouding in melk en door de whey iets meer proteins.
Nee inderdaadquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geen melk meer over, alleen eieren en whey en dat leek me ook niet zo'n goede combinatie
quote:Masturbated in class during high school on several occasions. The girl in front of me that I accidentally jizzed on one time became my prom date. Bag 'em and Tag 'em.
Ik heb de afgelopen week alleen maar op mac, chinees en pizza geleefd dus wilde eens niet voor die route gaan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee inderdaad
McDrive nog open?
Die thread op Reddit trouwens, wtf. Staat echt legit zieke, vreemd seksuele maar ook echt hele zielige en deprimerende verhalen in. Wow.
En ook:
[..]
Neger watquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:03 schreef no1uknow het volgende:
This will probably never be seen by anyone but fuck it. My father once owned a cat who loved to suck our earlobes for whatever reason. About half a decade ago my father left me alone in his apartment with his cat and I don't know exactly why but I just grabbed the cat, went in the bathroom with it, laid on my back, put it on my chest and let it suck my earlobes while masturbating. I find myself fucking disgusting when I think about it but I still think that it was one of my best faps.
Hahahahahha die heb ik dus net ook gelezen. Letterlijk iemand wakker gemaakt omdat ik zo hard moest lachen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:03 schreef no1uknow het volgende:
This will probably never be seen by anyone but fuck it. My father once owned a cat who loved to suck our earlobes for whatever reason. About half a decade ago my father left me alone in his apartment with his cat and I don't know exactly why but I just grabbed the cat, went in the bathroom with it, laid on my back, put it on my chest and let it suck my earlobes while masturbating. I find myself fucking disgusting when I think about it but I still think that it was one of my best faps.
quote:is it weird that I was expecting way more cum and am now a little disappointed?
dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn reactie op die cum box foto's was serieus dit:
[..]
http://www.reddit.com/r/c(...)f_myself_being_born/quote:About a month ago, my mother decided she wanted to show me the video of when I was born. For some odd reason, I got an erection while watching it. Since then, I have made a copy of the video and masturbated to it at least 20 times.
My mother is a very attractive lady which might be part of the reason it turns me on so much. I hate the fact that I get off to this, and I want to be able to quit.
No one knows about his except myself. I debates on telling my parents or my sister, but I decided it was better to keep it to myself. Am I wrong for doing this?
Should I tell my mom or should I keep it to myself?
I know it's fucked up that this turns me on, but this video gives me the best orgasms I have ever had. I want to stop before someone finds out and it ruins my life.
gaat tu furrquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/c(...)f_myself_being_born/
Maar die thread is echt een emotional rollercoaster man. Bij elke nieuwe post wisselt het van "Wow, intense feels" bij een of ander suicide verhaal, naar "manly tears" bij een ander zielig verhaal, naar keihard lachen bij shit als bovenstaande naar simpelweg "Wtf am I reading" bij het zoveelste incestverhaal. En af en toe een "weirdest boner" bij een of ander verhaal over vreemde seksuele fetishes of vrouwen die zich laten mishandelen bij een BDSM sessie.quote:My big confession is that, secretly, I've been trying to turn myself into a human computer and I've actually had a love affair with my gaming rig. When I say love affair, I mean it in a literal sense. I did a custom case mod and installed a 'fleshlight' in the front of the case where the expansion slots are. The rig is named Deetoo after R2D2 and this is a play on my nickname being D3P0. Obviously both names are taken from Star Wars and it's where my obsession with being part man/part computer has come from.
GRS vertel die van jou, dm mag ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/c(...)f_myself_being_born/
Er is zelfs een topic waar een vrouw haar man heeft betrapt... met het ruiken can zijn zoon's ondergepoepte luiers.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef Sapstengel het volgende:
Whahahaha![]()
[..]
Maar die thread is echt een emotional rollercoaster man. Bij elke nieuwe post wisselt het van "Wow, intense feels" bij een of ander suicide verhaal, naar "manly tears" bij een ander zielig verhaal, naar keihard lachen bij shit als bovenstaande naar simpelweg "Wtf am I reading" bij het zoveelste incestverhaal. En af en toe een "weirdest boner" bij een of ander verhaal over vreemde seksuele fetishes of vrouwen die zich laten mishandelen bij een BDSM sessie.
Ik ben niet natty...quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
GRS vertel die van jou, dm mag ook
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Er is zelfs een topic waar een vrouw haar man heeft betrapt... met het ruiken can zijn zoon's ondergepoepte luiers.
Lol wat?????quote:im a gigolo for grandmas. some as old as 90, none younger than 65... all who i visit and fuck regularly. ive got $2 million in a bank from grandmas leaving me money in their wills. the word spreads my friend, its a grandma fucking network. Their cunts arent even that bad. no joke. i could tell you some whack ass stories, once one of their husbands chased me with a knife.
en dit als updatequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
"Smelling them for hours" ook echtZie het weer helemaal voor me.
Dat is wel weer jammer inderdaad, wow.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
en dit als update
http://www.reddit.com/r/c(...)sbands_dirty_secret/
Whehehe, goede OCDquote:I am a 20 year old girl and whenever I poop I have to touch it. I swear I am not gross or disgusting in any other way besides this. When I was little I used to stick my fingers up my butthole to dig the poop out. Then I got worms, probably from doing this, so I stopped. But whenever I poop I just have to touch it. I know it is completely disgusting.
Time to fapquote:On my incest throwaway because I don't feel like making another account. Also, I'm female for context.
My mom has been a single mom since I can remember. I've been her pride and joy forever (now in my early 20s) and we've always been close. We've always had a normal relationship except for one thing: she never stopped breastfeeding me. When I was little I never really thought anything of it but I figured that it wasn't something I should be public about. For me it came with a sense of comfort. Before I went to sleep, I would crawl into her bed, suck on her breasts, and fall asleep. As I got older, I would circle her other nipple with my fingers. In my mind, I was being playful but I liked hearing her moan so I kept doing it even though she'd tell me to stop once in a while. I remember once I was about 10 or 11, my breasts were just starting to develop, and she grabbed my nipple, licked it and said something like "now you know how it feels". (I didn't, I just knew it tickled). I stopped it when I was about 15 because I realized that I was getting really horny when I met up with her at night, and society told me that it was wrong. I shouldn't want to fuck my mom. I know that it turned her on too, but it scared me off. (One night she stuck her nipple in my mouth and basically dry humped me.)
She never molested me or touched me "down there" but it's one of my biggest fantasies. It's one of the reasons I really want to have sex with a MILF one day while she wears a strap-on. I never have sex dreams but when I do, they're always with her. I've never had the guts to actually make a move since the last "session" years ago but I still fantasize about it.
TLDR: I'm a girl, I used to suck my mom's breasts until I was 15, now in my early 20s, I continue having sexual fantasies about her but I've never and probably will never have sex with her.
Ik ken ook zo'n meisje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:27 schreef no1uknow het volgende:
I lied about being raped when I was in high school.
Haha, kk lijer.quote:
The fuck man.... weet wel zeker dat die chick een absolute freak is in bed. Zou ONS mee hebben.quote:Wow in the 4 years I've been on reddit I've never seen a post with almost 30k comments.
Well as for me, it's mostly the things that I think about while I masturbate. I pretty much get off to thinking about having sex with my dad. The first few times I started doing that about 2 years ago I was pretty ashamed and cried about it. I haven't seen my dad for almost 8-9 years now though if that counts as anything. And he lives a whole fucking ocean away from me so I don't have to worry about dealing with the most painful awkwardness.
Other variations of the fucked upness of what I think about to get off: pretending i'm a sexually abused child who starts like their abuse, performing oral sex on prepubescent girls, being gang raped, fucking serial killers, and a hilarious one that will make you feel better for reading this: I pretend I'm that werewolf creature on Ugly Americans that's fucking that Octopus creature girlfriend.
And if you're worried I'm pedo or something. I'm not. I don't watch CP and sexual thoughts of kids never pass through my head when I am around kids. I heard Buyer's Market by Peter Sotos just a day ago, and it just broke my heart listening to those tape recordings of interviews from victims of sexual abuse. That child crying just brought me to tears. It's just when I masturbate my brain goes to those things to make me orgasm the quickest.
But I think I do have a slight chance of not having my life ruined if these secrets were found out. I'm a really young looking (no one thinks I'm older than 15) and therefor most people think I'm such an innocent and unassuming girl. Nope.
I haven't read much comments yet, but can someone tell me how my secret ranks with everyone else's. Like a 1-10 scale, with 10 being the worst.
TL;DR: I masturbate to my dad fucking me and other cringeworthy stuff.
Die civic vind ik nog steeds een leuke auto.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wil srs een civic kopen, gewoon voor erbij.
Zo een
[ afbeelding ]
Haha die vond ik vroeger ook wel cool idd. Maar dat is echt de ergste pauperbak denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die civic vind ik nog steeds een leuke auto.
Maar toen ik klein was wilde ik deze auto hebben. Zag er stoer uit enzo.Nu wil ik er niet dood in gevonden worden.
[ afbeelding ]
Reden bij ons altijd veel Javanen/Hindoestanen in rondquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha die vond ik vroeger ook wel cool idd. Maar dat is echt de ergste pauperbak denk ik.
quote:ok.. this is a throwaway account because friends know my real profile here..
over the last several years, I have acquire a strong desire for tgirls. There is something about a beautiful sexy body with a bit extra. Recently, I have acted upon my desires and met up with a tgirl.
The idea of HIV absolutely scare me and probably is the reason why I did not do anything more than oral sex. I do not plan to go any further than oral sex. After our meeting, I was full of guilt and not sure how I should feel about myself.
I consider myself str8, but open-minded. I could never be with a man by himself, but an open-minded couple is intriguing as well.
Ja dat geloof ik wel, zal vast wel aanvoelen alsof je aan het karten bent zo'n klein en laag wagentje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:51 schreef fathank het volgende:
OEM crx vtec is best een geinig ding. Scheurt lekkker. Of met een b18 erin, of een d16. Gaat als de brandweer.
Niks van gelogen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel, zal vast wel aanvoelen alsof je aan het karten bent zo'n klein en laag wagentje.
Alleen lastig om er een te vinden die niet compleet gaar is en heb zelf niet de kennis om een gare te kopen en die op te knappen. En volgens mij zijn ze ook niet enorm veilig
Ja die Clio is echt nice, would drive/10. Ziek ding.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks van gelogen.
Als ik de poen had gehad had ik een Clio V6 gekocht. Middenmotor, 260 pk op de achterwielen
Of een honda S2000. Redline op 9.1k rpm
Clio is wel enorm lastig om te rijden. E46 m3 is ook nice. 343 pkquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die Clio is echt nice, would drive/10. Ziek ding.
Als ik geld had kocht ik een nette M3 E46 (noMocro)
jattog lekker die psieren kapot maken zodat ze kunnen groeienquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:15 schreef Jahr00n het volgende:
net lekker gepompt vriendjes
heerlyk tot falen die spiertjes
ik hadnog restje noxipro met die verboden shit erinquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:22 schreef Beach het volgende:
[..]
jattog lekker die psieren kapot maken zodat ze kunnen groeien
naar de gym kunnen gaan zonder je bekeken te voelenquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik hadnog restje noxipro met die verboden shit erin
lekker wous in me kop in de gym ze d88 dat ik speed op had
Ken je die dexaxprien daar ga k kkhart vanquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik hadnog restje noxipro met die verboden shit erin
lekker wous in me kop in de gym ze d88 dat ik speed op had
Op zich niks mis met SS, die troll plaatjes zijn wel erg vermakelijk.quote:
Het was te koud buiten?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:10 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik hoorde vandaag trouwens het zwakste excuus ooit voor niet liften.
"Alle mensen die gewichtheffen zijn Sjonnies en ik wil niet op een pauper lijken"quote:
Skate je met 14 jarigen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:14 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
"Alle mensen die gewichtheffen zijn Sjonnies en ik wil niet op een pauper lijken"
Sjonnies zijn al sjonnies voordat ze gaan hoisten. Er is geen causaal verband tussen hoisten en sjonnie zijn. Skkltjes.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:49 schreef Sapstengel het volgende:
Sup McNutty..
[ afbeelding ]
tfw je penis te kort is om langs die thunder thighs te komen
Thicker than a snickerquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:49 schreef Sapstengel het volgende:
Sup McNutty..
[ afbeelding ]
tfw je penis te kort is om langs die thunder thighs te komen
Hahahahaquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:14 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
"Alle mensen die gewichtheffen zijn Sjonnies en ik wil niet op een pauper lijken"
Yup.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahahazeker van die uni studenten?
Ik ga altijd full sjonnie naar de gym. In mn golf, witte tanktop aan, muziek hard om op te pompen.
Maarja het zit in mn genen dus ik mag dat.
tog wel 200kg alles brah?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:01 schreef kaasplankje het volgende:
lkkr getrained vandaag kom weer goed op dreef met sqauten en deadlifte
Met hoodie hé. Ik ging vandaag all black, te kleine korte broek zodat iedereen die monsterbenen ziet, tank en hoodie (die natuurlijk uit ging bij mijn eerste bench werkset)quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahahazeker van die uni studenten?
Ik ga altijd full sjonnie naar de gym. In mn golf, witte tanktop aan, muziek hard om op te pompen.
Maarja het zit in mn genen dus ik mag dat.
Godsamme wat een skills.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:11 schreef no1uknow het volgende:
krabs deze is voor jou, vooral vanaf 1:20
ja sick he, vooral vanaf minuut 5, dan doen ze het niet meer op timing, supertof om te zien hoe geconcentreerd iedereen naar de drummer zit te kijkenquote:
zozo, op dumpert tegengekomen zeker.quote:
Beginnen we hier nou ook al over manlets?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:04 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag in de gym: een mocro anabolle manlet (<1.60, 80+kg) die op het bankje moest staan om bij de stang van de pulldown te kunnenmanlets
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:06 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Beginnen we hiert etha nou ook al over manlets?
stay jelly lankletquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:04 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag in de gym: een mocro anabolle manlet (<1.60, 80+kg) die op het bankje moest staan om bij de stang van de pulldown te kunnenmanlets
Ik ben volgens de internationale standaarden der manlets geen manlet.quote:
Moet je eens zware lunges doen waarbij je ver uitstapt. Een hel voor de glutes. Zou een gangrape niks bij voorstellen qua pijn.quote:
Franco Columbu was 1,65 maar zag er wel beest uit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben volgens de internationale standaarden der manlets geen manlet.
Daarnaast was het echt heel komisch om te zienecht 45+ cm biceps die man, maar niet bij de lat pulldown stang kunnen
Rol jij een lahmacun strak op om het in je eigen reet te kunnen douwen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:53 schreef Beach het volgende:
McNulty smeer jij jezelf ook in met bruiningscrème voor betere definitie?
Was dat een retorische vraag? Zo nee, ik ben niet Turks dus heb niet de toegang tot dergelijke gerechten om zulks een lichamelijke oefening uit te proberenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Rol jij een lahmacun strak op om het in je eigen reet te kunnen douwen?
[ afbeelding ]
Haha dat filmpje is echt epicquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Rol jij een lahmacun strak op om het in je eigen reet te kunnen douwen?
[ afbeelding ]
I know maar alsnog weetje das geen <160quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Franco Columbu was 1,65 maar zag er wel beest uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
500 gr magerquote:
Knap werk, ik kan magere kwark voor geen meter wegvreten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
500 gr mager
70 gr vol
ga nu pitten
Nee man ik kan nu voor geen meter stotenquote:Op zondag 1 december 2013 00:56 schreef Sapstengel het volgende:
Lmao
Gewoon meeten en geven man, is juist leip als je helemaal skaffa bent.
nee zij is echt helemaal baked.quote:Op zondag 1 december 2013 01:03 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha mooi![]()
Lekker beetje stoned gaan klooien dus. Mmm soms wilde ik dat ik nog blowde en een fwb had
ik ben echt compleet in de war maar wat is dezequote:Op zondag 1 december 2013 01:14 schreef G.R.S. het volgende:
Captain Phillips is een aanrader. Tom Hanks is brilliant.
Lmao waarom houdt ze eten vast? Ze kan beter stoppen met eten...quote:Op zondag 1 december 2013 01:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
nee zij is echt helemaal baked.
Kreeg deze trouwens net op tinder voorgeschoteld
[ afbeelding ]
Moet je maar niet roken, jonguh. Lees m'n post maar morgen als je niet meer stoned bentquote:Op zondag 1 december 2013 01:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik ben echt compleet in de war maar wat is deze?
quote:Op zondag 1 december 2013 01:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lmao waarom houdt ze eten vast? Ze kan beter stoppen met eten...sap, jij hebt teveel fetisjenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:
ik heb niet echt een BBW gehad maar wel eentje die wat groter is dan gemiddeld. Ze kunnen idd echt ongelofelijk hoofd geven.quote:Op zondag 1 december 2013 01:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon voor 1 keer proberen. Heb gehoord van een vriend (die een BBW ex heeft) dat die chicks best goed head kunnen geven. Misschien omdat ze van eten houden, dunno.
ik moet wel bekennen dat ik een beetje een chubbychaser ben. Van die vrouwtjes met net een paar kilo's teveel en een lekkere kop.quote:Op zondag 1 december 2013 01:23 schreef Sapstengel het volgende:
Okay die blijft op m'n bucketlist staan dus
ja diequote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef Sapstengel het volgende:
Oh dat is die ene van laatst?Dat je zei "houdoe".
Ik vind dat ook nice ja, beetje dikkig met mooi gezichtje.
toch nog date geregeld, Hustlin'quote:Op zondag 1 december 2013 01:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook man, mijn text game is echt bescheten. Spreek liever gewoon iemand aan irl.
rustig sap, loop niet te hard van stapel.quote:Op zondag 1 december 2013 01:45 schreef Sapstengel het volgende:
Hhaha, wel geleerd van gisteravond?
Munch gewoon haar vajayjay.
ze kunnen je pener helemaal kapot knijpen met hun gains. Musclespasms met striationquote:Op zondag 1 december 2013 02:17 schreef Sapstengel het volgende:
Deze dan, dat face
[ afbeelding ]
En die armen, geeft vast zieke handjobs.
Oh en:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 december 2013 03:31 schreef Drinky het volgende:
Wegen die beesten serieus 100kg?
[ afbeelding ]
Oh? Carcrash?quote:Op zondag 1 december 2013 09:32 schreef Montelly het volgende:
Huh wtf, Paul Walker dood
[ afbeelding ]
quote:
Ehta foei, JB zeg er wat vanquote:Op zondag 1 december 2013 09:48 schreef Ethanolic het volgende:
6 film overleeft ie, maar een ritje McD wordt hem fataal
Ze vond hem iets te ver gaan iddquote:
Slechts 40 jaar oud geworden shiiiiiiitttt.quote:Op zondag 1 december 2013 09:32 schreef Montelly het volgende:
Huh wtf, Paul Walker dood
[ afbeelding ]
Mep Etha, hij ging de spot drijven met zijn dood.quote:
Zelfs ik ervaar het als zonde.quote:Op zondag 1 december 2013 13:02 schreef seto het volgende:
oh nee een middelmatige acteur is dood god wat zonde
in vergelijking met 1000en hongernegertjes per dag vraag ik me af wat erger is voor mijzelf en dan kom ik tot de conclusie dat ik de dood van Paul Walker erger vindquote:Op zondag 1 december 2013 13:02 schreef seto het volgende:
oh nee een middelmatige acteur is dood god wat zonde
Erg jammer van die auto ook.quote:Op zondag 1 december 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zelfs ik ervaar het als zonde.
Top Hollywood acteur, male model (no homo) van jewelste, je hele leven voorspoedig alles. Na een of ander benefietgebeuren voor Filipijnen hop je bij je maatje in de auto zodat hij jullie even naar de McDonalds brengt.
[ afbeelding ]
En een kwartier later is er dit van je over.
[ afbeelding ]
jezus.![]()
Volgens mij projecteren we het onbewust op ons zelf ofzo. Het voelt alsof zelfs als alles goed gaat, je inderdaad nog altijd dit soort noodlottige dingen hebt.
"Drive away, it's going to blow up".quote:Op zondag 1 december 2013 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
''Fast & Furious" Star Paul Walker Dies at car crash. Burning wreck Caught On Video
in flames!
Die redenatie is niet onlogisch als in vrijwel elke film auto's uit elkaar spatten in een enorme vuurbal.quote:Op zondag 1 december 2013 13:22 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
"Drive away, it's going to blow up".
Stelletje josti's.
En toen bleek dat je daar na 2 en half maand trainen al was lolquote:Op zondag 1 december 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Weet nog dat dit mijn streefje was toen ik begon. RIP PAUL.
Nou ja, hij heeft i.i.g al de eetlust van papa georven uit zn hoogtijdagenquote:Op zondag 1 december 2013 13:38 schreef Montelly het volgende:
Trouwens Arnies zoon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chris Schwarzenegger
nee, dat is de originelequote:Op zondag 1 december 2013 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat niet die buitenechtelijke Mexicaan Arnoldo?
Ja en dan die gasten in KLB zeggen dat ze wel even door dat vuur zouden lopen om die gast te reddenquote:Op zondag 1 december 2013 13:04 schreef Panzermaus het volgende:
Hmm, maar als je ziet hoe die Carrera GT er aan toe is... Weinig noodlot aan. Ik wil niet eens weten hoe hard die bestuurder gereden heeft. Drive safely maatjes!
' k weet niet hoe het gegaan is, je gunt het niemand, maar als je ziet hoe achterlijk hard dat gewoon gegaan moet zijn... Ook al zat hij dan niet achter het stuur, hij zal wel net zo hard mee hebben zitten lachen met het driften en het scheuren...quote:Op zondag 1 december 2013 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en dan die gasten in KLB zeggen dat ze wel even door dat vuur zouden lopen om die gast te redden"als iemand nou de deur open deed kon hij er zo uit rollen".
Alsof er uberhaupt nog iets van over was, als je een Carrera GT zo erg kapot rijdt is het erg hard gegaan en ben je al dood of op het randje lijkt me. Alsof je dan nog in staat bent om uit een auto te rollen, hij was waarschijnlijk op slag dood of in ieder geval goed buiten bewustzijn.
Wrom kijken naar zoiets! Wrom!quote:Op zondag 1 december 2013 13:42 schreef G.R.S. het volgende:
Holy shit, foto's van zijn half opengesneden gezicht kun je vinden op twitter.
The fuck
hey weet je wat het is hè? De laatste paar dagen kwijl ik echt telkens mijn kussen onder. Daarvoor werd ik altijd wakker met een droge bek. Mindfuck.quote:
Nee manquote:Op zondag 1 december 2013 14:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wrom kijken naar zoiets! Wrom!
Heb je gore fetish ofwat!
Chicks die makeup op doen en dan naar de gym gaanquote:Op zondag 1 december 2013 14:20 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tuurlijk jonge, even `helpen`..
asspics, not even oncequote:Op zondag 1 december 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Chicks die makeup op doen en dan naar de gym gaanEn trainen met een fucking horloge en ring om...
Weet zeker dat haar hele instagram vol staat met foto's waar "toevallig" haar kont prominent op staat, motivational uitspraken en foto's van clean food.
Te geforceerd inderdaad, jammer.quote:Op zondag 1 december 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Chicks die makeup op doen en dan naar de gym gaanEn trainen met een fucking horloge en ring om...
Weet zeker dat haar hele instagram vol staat met foto's waar "toevallig" haar kont prominent op staat, motivational uitspraken en foto's van clean food.
Ik zie in de eerste rij foto's al 2 ass picsquote:Op zondag 1 december 2013 14:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
asspics, not even once
http://instagram.com/giljungoficial#
Precies, daarom houdt ik niet van die gym chicks. Gare attention whores "oh look im exercising", "oh look at my ass #squatsforlife" of "eat clean stay lean #instafit #healhty #fitlife #eatclean".quote:Op zondag 1 december 2013 14:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te geforceerd inderdaad, jammer.
100% eens, precies dezelfde gevoelens elke keer dat ik dat soort shit zie.quote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies, daarom houdt ik niet van die gym chicks. Gare attention whores "oh look im exercising", "oh look at my ass #squatsforlife" of "eat clean stay lean #instafit #healhty #fitlife #eatclean".
GTFO man met je bagger.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef seto het volgende:
die comments erbij zijn altijd zo cringy
echt van die montelly figuren
Inderdaad. Niks mis met een vriendin die ook naar de gym gaat, juist niet. Maar die "beroemde" gym chicks....quote:Op zondag 1 december 2013 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
100% eens, precies dezelfde gevoelens elke keer dat ik dat soort shit zie.
dat is het, zodra chick goed figuur begint te krijgen, krijg je al gauw van dat soort shit #goodlife #healthy #squat etc etc..quote:Op zondag 1 december 2013 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Niks mis met een vriendin die ook naar de gym gaat, juist niet. Maar die "beroemde" gym chicks....
Net zoals die Jennifer Selter ofzo, gruwelijk irritant die IG van haar.
nou, een chick die zelf ook naar de gym gaat maar je constant vraagt wat voor dag het is en welke oefeningen je hebt gedaan of gaat doen is ook zwaar irritantquote:Op zondag 1 december 2013 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Niks mis met een vriendin die ook naar de gym gaat, juist niet. Maar die "beroemde" gym chicks....
Net zoals die Jennifer Selter ofzo, gruwelijk irritant die IG van haar.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:54 schreef Drinky het volgende:
Godver, zit me toch een dik kind in de Mac nu #evengenieten
#endostrugglesquote:
"Maar ik kan geen nee zeggen tegen mijn kinderen. Ik wil gwoon dat ze gelukkig zijn."quote:
Hier gaat me een partij vreten in. Anders worden kinderen echt niet zo dik...quote:Op zondag 1 december 2013 15:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
"Maar ik kan geen nee zeggen tegen mijn kinderen. Ik wil gwoon dat ze gelukkig zijn."
Kutouders die hun schuldgevoel willen afkopen.
Was mijn moeder maar zoquote:Op zondag 1 december 2013 15:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
"Maar ik kan geen nee zeggen tegen mijn kinderen. Ik wil gwoon dat ze gelukkig zijn."
Kutouders die hun schuldgevoel willen afkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |