Nee man ik kan nu voor geen meter stotenquote:Op zondag 1 december 2013 00:56 schreef Sapstengel het volgende:
Lmao
Gewoon meeten en geven man, is juist leip als je helemaal skaffa bent.
nee zij is echt helemaal baked.quote:Op zondag 1 december 2013 01:03 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha mooi![]()
Lekker beetje stoned gaan klooien dus. Mmm soms wilde ik dat ik nog blowde en een fwb had
ik ben echt compleet in de war maar wat is dezequote:Op zondag 1 december 2013 01:14 schreef G.R.S. het volgende:
Captain Phillips is een aanrader. Tom Hanks is brilliant.
Lmao waarom houdt ze eten vast? Ze kan beter stoppen met eten...quote:Op zondag 1 december 2013 01:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
nee zij is echt helemaal baked.
Kreeg deze trouwens net op tinder voorgeschoteld
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je maar niet roken, jonguh. Lees m'n post maar morgen als je niet meer stoned bentquote:Op zondag 1 december 2013 01:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik ben echt compleet in de war maar wat is deze?
quote:Op zondag 1 december 2013 01:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lmao waarom houdt ze eten vast? Ze kan beter stoppen met eten...sap, jij hebt teveel fetisjenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:
ik heb niet echt een BBW gehad maar wel eentje die wat groter is dan gemiddeld. Ze kunnen idd echt ongelofelijk hoofd geven.quote:Op zondag 1 december 2013 01:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon voor 1 keer proberen. Heb gehoord van een vriend (die een BBW ex heeft) dat die chicks best goed head kunnen geven. Misschien omdat ze van eten houden, dunno.
ik moet wel bekennen dat ik een beetje een chubbychaser ben. Van die vrouwtjes met net een paar kilo's teveel en een lekkere kop.quote:Op zondag 1 december 2013 01:23 schreef Sapstengel het volgende:
Okay die blijft op m'n bucketlist staan dus
ja diequote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef Sapstengel het volgende:
Oh dat is die ene van laatst?Dat je zei "houdoe".
Ik vind dat ook nice ja, beetje dikkig met mooi gezichtje.
toch nog date geregeld, Hustlin'quote:Op zondag 1 december 2013 01:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook man, mijn text game is echt bescheten. Spreek liever gewoon iemand aan irl.
rustig sap, loop niet te hard van stapel.quote:Op zondag 1 december 2013 01:45 schreef Sapstengel het volgende:
Hhaha, wel geleerd van gisteravond?
Munch gewoon haar vajayjay.
ze kunnen je pener helemaal kapot knijpen met hun gains. Musclespasms met striationquote:Op zondag 1 december 2013 02:17 schreef Sapstengel het volgende:
Deze dan, dat face
[ afbeelding ]
En die armen, geeft vast zieke handjobs.
Oh en:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 december 2013 03:31 schreef Drinky het volgende:
Wegen die beesten serieus 100kg?
[ afbeelding ]
Oh? Carcrash?quote:Op zondag 1 december 2013 09:32 schreef Montelly het volgende:
Huh wtf, Paul Walker dood
[ afbeelding ]
quote:
Ehta foei, JB zeg er wat vanquote:Op zondag 1 december 2013 09:48 schreef Ethanolic het volgende:
6 film overleeft ie, maar een ritje McD wordt hem fataal
Ze vond hem iets te ver gaan iddquote:
Slechts 40 jaar oud geworden shiiiiiiitttt.quote:Op zondag 1 december 2013 09:32 schreef Montelly het volgende:
Huh wtf, Paul Walker dood
[ afbeelding ]
Mep Etha, hij ging de spot drijven met zijn dood.quote:
Zelfs ik ervaar het als zonde.quote:Op zondag 1 december 2013 13:02 schreef seto het volgende:
oh nee een middelmatige acteur is dood god wat zonde
in vergelijking met 1000en hongernegertjes per dag vraag ik me af wat erger is voor mijzelf en dan kom ik tot de conclusie dat ik de dood van Paul Walker erger vindquote:Op zondag 1 december 2013 13:02 schreef seto het volgende:
oh nee een middelmatige acteur is dood god wat zonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |