Chicks die makeup op doen en dan naar de gym gaanquote:Op zondag 1 december 2013 14:20 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tuurlijk jonge, even `helpen`..
asspics, not even oncequote:Op zondag 1 december 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Chicks die makeup op doen en dan naar de gym gaanEn trainen met een fucking horloge en ring om...
Weet zeker dat haar hele instagram vol staat met foto's waar "toevallig" haar kont prominent op staat, motivational uitspraken en foto's van clean food.
Te geforceerd inderdaad, jammer.quote:Op zondag 1 december 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Chicks die makeup op doen en dan naar de gym gaanEn trainen met een fucking horloge en ring om...
Weet zeker dat haar hele instagram vol staat met foto's waar "toevallig" haar kont prominent op staat, motivational uitspraken en foto's van clean food.
Ik zie in de eerste rij foto's al 2 ass picsquote:Op zondag 1 december 2013 14:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
asspics, not even once
http://instagram.com/giljungoficial#
Precies, daarom houdt ik niet van die gym chicks. Gare attention whores "oh look im exercising", "oh look at my ass #squatsforlife" of "eat clean stay lean #instafit #healhty #fitlife #eatclean".quote:Op zondag 1 december 2013 14:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te geforceerd inderdaad, jammer.
100% eens, precies dezelfde gevoelens elke keer dat ik dat soort shit zie.quote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies, daarom houdt ik niet van die gym chicks. Gare attention whores "oh look im exercising", "oh look at my ass #squatsforlife" of "eat clean stay lean #instafit #healhty #fitlife #eatclean".
GTFO man met je bagger.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef seto het volgende:
die comments erbij zijn altijd zo cringy
echt van die montelly figuren
Inderdaad. Niks mis met een vriendin die ook naar de gym gaat, juist niet. Maar die "beroemde" gym chicks....quote:Op zondag 1 december 2013 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
100% eens, precies dezelfde gevoelens elke keer dat ik dat soort shit zie.
dat is het, zodra chick goed figuur begint te krijgen, krijg je al gauw van dat soort shit #goodlife #healthy #squat etc etc..quote:Op zondag 1 december 2013 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Niks mis met een vriendin die ook naar de gym gaat, juist niet. Maar die "beroemde" gym chicks....
Net zoals die Jennifer Selter ofzo, gruwelijk irritant die IG van haar.
nou, een chick die zelf ook naar de gym gaat maar je constant vraagt wat voor dag het is en welke oefeningen je hebt gedaan of gaat doen is ook zwaar irritantquote:Op zondag 1 december 2013 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Niks mis met een vriendin die ook naar de gym gaat, juist niet. Maar die "beroemde" gym chicks....
Net zoals die Jennifer Selter ofzo, gruwelijk irritant die IG van haar.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:54 schreef Drinky het volgende:
Godver, zit me toch een dik kind in de Mac nu #evengenieten
#endostrugglesquote:
"Maar ik kan geen nee zeggen tegen mijn kinderen. Ik wil gwoon dat ze gelukkig zijn."quote:
Hier gaat me een partij vreten in. Anders worden kinderen echt niet zo dik...quote:Op zondag 1 december 2013 15:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
"Maar ik kan geen nee zeggen tegen mijn kinderen. Ik wil gwoon dat ze gelukkig zijn."
Kutouders die hun schuldgevoel willen afkopen.
Was mijn moeder maar zoquote:Op zondag 1 december 2013 15:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
"Maar ik kan geen nee zeggen tegen mijn kinderen. Ik wil gwoon dat ze gelukkig zijn."
Kutouders die hun schuldgevoel willen afkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |