Erg jammer van die auto ook.quote:Op zondag 1 december 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zelfs ik ervaar het als zonde.
Top Hollywood acteur, male model (no homo) van jewelste, je hele leven voorspoedig alles. Na een of ander benefietgebeuren voor Filipijnen hop je bij je maatje in de auto zodat hij jullie even naar de McDonalds brengt.
[ afbeelding ]
En een kwartier later is er dit van je over.
[ afbeelding ]
jezus.![]()
Volgens mij projecteren we het onbewust op ons zelf ofzo. Het voelt alsof zelfs als alles goed gaat, je inderdaad nog altijd dit soort noodlottige dingen hebt.
"Drive away, it's going to blow up".quote:Op zondag 1 december 2013 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
''Fast & Furious" Star Paul Walker Dies at car crash. Burning wreck Caught On Video
in flames!
Die redenatie is niet onlogisch als in vrijwel elke film auto's uit elkaar spatten in een enorme vuurbal.quote:Op zondag 1 december 2013 13:22 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
"Drive away, it's going to blow up".
Stelletje josti's.
En toen bleek dat je daar na 2 en half maand trainen al was lolquote:Op zondag 1 december 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Weet nog dat dit mijn streefje was toen ik begon. RIP PAUL.
Nou ja, hij heeft i.i.g al de eetlust van papa georven uit zn hoogtijdagenquote:Op zondag 1 december 2013 13:38 schreef Montelly het volgende:
Trouwens Arnies zoon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chris Schwarzenegger
nee, dat is de originelequote:Op zondag 1 december 2013 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat niet die buitenechtelijke Mexicaan Arnoldo?
Ja en dan die gasten in KLB zeggen dat ze wel even door dat vuur zouden lopen om die gast te reddenquote:Op zondag 1 december 2013 13:04 schreef Panzermaus het volgende:
Hmm, maar als je ziet hoe die Carrera GT er aan toe is... Weinig noodlot aan. Ik wil niet eens weten hoe hard die bestuurder gereden heeft. Drive safely maatjes!
' k weet niet hoe het gegaan is, je gunt het niemand, maar als je ziet hoe achterlijk hard dat gewoon gegaan moet zijn... Ook al zat hij dan niet achter het stuur, hij zal wel net zo hard mee hebben zitten lachen met het driften en het scheuren...quote:Op zondag 1 december 2013 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en dan die gasten in KLB zeggen dat ze wel even door dat vuur zouden lopen om die gast te redden"als iemand nou de deur open deed kon hij er zo uit rollen".
Alsof er uberhaupt nog iets van over was, als je een Carrera GT zo erg kapot rijdt is het erg hard gegaan en ben je al dood of op het randje lijkt me. Alsof je dan nog in staat bent om uit een auto te rollen, hij was waarschijnlijk op slag dood of in ieder geval goed buiten bewustzijn.
Wrom kijken naar zoiets! Wrom!quote:Op zondag 1 december 2013 13:42 schreef G.R.S. het volgende:
Holy shit, foto's van zijn half opengesneden gezicht kun je vinden op twitter.
The fuck
hey weet je wat het is hè? De laatste paar dagen kwijl ik echt telkens mijn kussen onder. Daarvoor werd ik altijd wakker met een droge bek. Mindfuck.quote:
Nee manquote:Op zondag 1 december 2013 14:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wrom kijken naar zoiets! Wrom!
Heb je gore fetish ofwat!
Chicks die makeup op doen en dan naar de gym gaanquote:Op zondag 1 december 2013 14:20 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tuurlijk jonge, even `helpen`..
asspics, not even oncequote:Op zondag 1 december 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Chicks die makeup op doen en dan naar de gym gaanEn trainen met een fucking horloge en ring om...
Weet zeker dat haar hele instagram vol staat met foto's waar "toevallig" haar kont prominent op staat, motivational uitspraken en foto's van clean food.
Te geforceerd inderdaad, jammer.quote:Op zondag 1 december 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Chicks die makeup op doen en dan naar de gym gaanEn trainen met een fucking horloge en ring om...
Weet zeker dat haar hele instagram vol staat met foto's waar "toevallig" haar kont prominent op staat, motivational uitspraken en foto's van clean food.
Ik zie in de eerste rij foto's al 2 ass picsquote:Op zondag 1 december 2013 14:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
asspics, not even once
http://instagram.com/giljungoficial#
Precies, daarom houdt ik niet van die gym chicks. Gare attention whores "oh look im exercising", "oh look at my ass #squatsforlife" of "eat clean stay lean #instafit #healhty #fitlife #eatclean".quote:Op zondag 1 december 2013 14:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te geforceerd inderdaad, jammer.
100% eens, precies dezelfde gevoelens elke keer dat ik dat soort shit zie.quote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies, daarom houdt ik niet van die gym chicks. Gare attention whores "oh look im exercising", "oh look at my ass #squatsforlife" of "eat clean stay lean #instafit #healhty #fitlife #eatclean".
GTFO man met je bagger.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef seto het volgende:
die comments erbij zijn altijd zo cringy
echt van die montelly figuren
Inderdaad. Niks mis met een vriendin die ook naar de gym gaat, juist niet. Maar die "beroemde" gym chicks....quote:Op zondag 1 december 2013 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
100% eens, precies dezelfde gevoelens elke keer dat ik dat soort shit zie.
dat is het, zodra chick goed figuur begint te krijgen, krijg je al gauw van dat soort shit #goodlife #healthy #squat etc etc..quote:Op zondag 1 december 2013 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Niks mis met een vriendin die ook naar de gym gaat, juist niet. Maar die "beroemde" gym chicks....
Net zoals die Jennifer Selter ofzo, gruwelijk irritant die IG van haar.
nou, een chick die zelf ook naar de gym gaat maar je constant vraagt wat voor dag het is en welke oefeningen je hebt gedaan of gaat doen is ook zwaar irritantquote:Op zondag 1 december 2013 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Niks mis met een vriendin die ook naar de gym gaat, juist niet. Maar die "beroemde" gym chicks....
Net zoals die Jennifer Selter ofzo, gruwelijk irritant die IG van haar.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:54 schreef Drinky het volgende:
Godver, zit me toch een dik kind in de Mac nu #evengenieten
#endostrugglesquote:
"Maar ik kan geen nee zeggen tegen mijn kinderen. Ik wil gwoon dat ze gelukkig zijn."quote:
Hier gaat me een partij vreten in. Anders worden kinderen echt niet zo dik...quote:Op zondag 1 december 2013 15:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
"Maar ik kan geen nee zeggen tegen mijn kinderen. Ik wil gwoon dat ze gelukkig zijn."
Kutouders die hun schuldgevoel willen afkopen.
Was mijn moeder maar zoquote:Op zondag 1 december 2013 15:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
"Maar ik kan geen nee zeggen tegen mijn kinderen. Ik wil gwoon dat ze gelukkig zijn."
Kutouders die hun schuldgevoel willen afkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |