R&Pquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:30 schreef fathank het volgende:
Maar als ik dan weer een kijkje neem in R&P dan voel ik me eigen alweer zo goed dat ik spontaan begin te fluiten.
Een beetje relativeren op z'n tijd is best lekker.
http://www.reddit.com/r/A(...)r_secret_that_could/quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:30 schreef fathank het volgende:
Maar als ik dan weer een kijkje neem in R&P dan voel ik me eigen alweer zo goed dat ik spontaan begin te fluiten.
Een beetje relativeren op z'n tijd is best lekker.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:46 schreef fathank het volgende:
Mysterious?
Klinkt als een gaytent met verstopte gloryholes onder de bar.
Morgen Herfstdrift
discriminatiequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:51 schreef Montelly het volgende:
[..]![]()
Lineup:
LINE-UP:
Iedere editie nodigt MYSTERIOUS frontman Marc MacRowland artiesten uit die de boel compleet op zijn kop zetten! Verwacht dus een spectaculaire avond!
Tijdens MYSTERIOUS zijn er 5 area’s:
MYSTERIOUS MAINSTAGE (House)
Shermanology, Billy the Kit, Blasterjaxx, Vato Gonzalez & MC Tjen, Marc MacRowland, Alvaro, Baggi Begovic, Joeysuki, Benny Royal, MC Haits, Visuals by Sober Industries
TENTACAO (Latinhouse)
Stefan Vilijn, Brian Chundro & Santos, Undercontrol, Aldair Silva, Jay Valentine, Bougenvilla, Derick Banks, SoulRoots, MC Dirty B, MC Gimmick
WAAROM? DAAROM! (Eclectic sound van Hiphop en R&B tot Dubstep)
Yellow Claw, Superior, Dyna, Duane Franklin, MC Akash
ULTRA LOUNGE XXL
FOODCORNER
INFORMATIE:
De Maassilo is compleet vernieuwd. De hoofdingang van de Maassilo is verplaatst naar de waterkant. Parkeren kan in de directe omgeving van de Maassilo en er is een speciale femaleparking. Tijdens het evenement zijn er kluisjes aanwezig.
Die gaat in mn bookmarksquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/A(...)r_secret_that_could/
Secrets that will ruin your life.
Mijn kutproblemen zijn opeens geen problemen meer. Sommige verhalen zijn echt fucked up.
swek Golf swek Civicquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Juist handig, rijdt er iig niet een of ander incompetent wijf een deuk in mn swag Golf.
Nee man, je bent toch geen pauper petjequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wil srs een civic kopen, gewoon voor erbij.
Zo een
[ afbeelding ]
ok watquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:32 schreef Sapstengel het volgende:
Whehehe al die incestverhalend daar
[ afbeelding ]
quote:I'm a 25-year-old female high school teacher. I've gotten myself off on multiple occasions while fantasizing about fucking one of my 16-year-old male students on top of the desk in my classroom.
Ik dacht dat ik nog vlees thuis had aangezien ik gisteravond 1 kilo had gekocht, maar dat was alweer bijna helemaal op (op 100 gram naquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Sapstengel het volgende:
Klinkt ook niet echt als een aanrader nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |