Op zich niks mis met SS, die troll plaatjes zijn wel erg vermakelijk.quote:
Het was te koud buiten?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:10 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik hoorde vandaag trouwens het zwakste excuus ooit voor niet liften.
"Alle mensen die gewichtheffen zijn Sjonnies en ik wil niet op een pauper lijken"quote:
Skate je met 14 jarigen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:14 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
"Alle mensen die gewichtheffen zijn Sjonnies en ik wil niet op een pauper lijken"
Sjonnies zijn al sjonnies voordat ze gaan hoisten. Er is geen causaal verband tussen hoisten en sjonnie zijn. Skkltjes.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:49 schreef Sapstengel het volgende:
Sup McNutty..
[ afbeelding ]
tfw je penis te kort is om langs die thunder thighs te komen
Thicker than a snickerquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:49 schreef Sapstengel het volgende:
Sup McNutty..
[ afbeelding ]
tfw je penis te kort is om langs die thunder thighs te komen
Hahahahaquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:14 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
"Alle mensen die gewichtheffen zijn Sjonnies en ik wil niet op een pauper lijken"
Yup.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahahazeker van die uni studenten?
Ik ga altijd full sjonnie naar de gym. In mn golf, witte tanktop aan, muziek hard om op te pompen.
Maarja het zit in mn genen dus ik mag dat.
tog wel 200kg alles brah?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:01 schreef kaasplankje het volgende:
lkkr getrained vandaag kom weer goed op dreef met sqauten en deadlifte
Met hoodie hé. Ik ging vandaag all black, te kleine korte broek zodat iedereen die monsterbenen ziet, tank en hoodie (die natuurlijk uit ging bij mijn eerste bench werkset)quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahahazeker van die uni studenten?
Ik ga altijd full sjonnie naar de gym. In mn golf, witte tanktop aan, muziek hard om op te pompen.
Maarja het zit in mn genen dus ik mag dat.
Godsamme wat een skills.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:11 schreef no1uknow het volgende:
krabs deze is voor jou, vooral vanaf 1:20
ja sick he, vooral vanaf minuut 5, dan doen ze het niet meer op timing, supertof om te zien hoe geconcentreerd iedereen naar de drummer zit te kijkenquote:
zozo, op dumpert tegengekomen zeker.quote:
Beginnen we hier nou ook al over manlets?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:04 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag in de gym: een mocro anabolle manlet (<1.60, 80+kg) die op het bankje moest staan om bij de stang van de pulldown te kunnenmanlets
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:06 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Beginnen we hiert etha nou ook al over manlets?
stay jelly lankletquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:04 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag in de gym: een mocro anabolle manlet (<1.60, 80+kg) die op het bankje moest staan om bij de stang van de pulldown te kunnenmanlets
Ik ben volgens de internationale standaarden der manlets geen manlet.quote:
Moet je eens zware lunges doen waarbij je ver uitstapt. Een hel voor de glutes. Zou een gangrape niks bij voorstellen qua pijn.quote:
Franco Columbu was 1,65 maar zag er wel beest uit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben volgens de internationale standaarden der manlets geen manlet.
Daarnaast was het echt heel komisch om te zienecht 45+ cm biceps die man, maar niet bij de lat pulldown stang kunnen
Rol jij een lahmacun strak op om het in je eigen reet te kunnen douwen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:53 schreef Beach het volgende:
McNulty smeer jij jezelf ook in met bruiningscrème voor betere definitie?
Was dat een retorische vraag? Zo nee, ik ben niet Turks dus heb niet de toegang tot dergelijke gerechten om zulks een lichamelijke oefening uit te proberenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Rol jij een lahmacun strak op om het in je eigen reet te kunnen douwen?
[ afbeelding ]
Haha dat filmpje is echt epicquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Rol jij een lahmacun strak op om het in je eigen reet te kunnen douwen?
[ afbeelding ]
I know maar alsnog weetje das geen <160quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Franco Columbu was 1,65 maar zag er wel beest uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
500 gr magerquote:
Knap werk, ik kan magere kwark voor geen meter wegvreten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
500 gr mager
70 gr vol
ga nu pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |