Op zich niks mis met SS, die troll plaatjes zijn wel erg vermakelijk.quote:
Het was te koud buiten?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:10 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik hoorde vandaag trouwens het zwakste excuus ooit voor niet liften.
"Alle mensen die gewichtheffen zijn Sjonnies en ik wil niet op een pauper lijken"quote:
Skate je met 14 jarigen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:14 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
"Alle mensen die gewichtheffen zijn Sjonnies en ik wil niet op een pauper lijken"
Sjonnies zijn al sjonnies voordat ze gaan hoisten. Er is geen causaal verband tussen hoisten en sjonnie zijn. Skkltjes.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:49 schreef Sapstengel het volgende:
Sup McNutty..
[ afbeelding ]
tfw je penis te kort is om langs die thunder thighs te komen
Thicker than a snickerquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:49 schreef Sapstengel het volgende:
Sup McNutty..
[ afbeelding ]
tfw je penis te kort is om langs die thunder thighs te komen
Hahahahaquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:14 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
"Alle mensen die gewichtheffen zijn Sjonnies en ik wil niet op een pauper lijken"
Yup.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahahazeker van die uni studenten?
Ik ga altijd full sjonnie naar de gym. In mn golf, witte tanktop aan, muziek hard om op te pompen.
Maarja het zit in mn genen dus ik mag dat.
tog wel 200kg alles brah?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:01 schreef kaasplankje het volgende:
lkkr getrained vandaag kom weer goed op dreef met sqauten en deadlifte
Met hoodie hé. Ik ging vandaag all black, te kleine korte broek zodat iedereen die monsterbenen ziet, tank en hoodie (die natuurlijk uit ging bij mijn eerste bench werkset)quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahahazeker van die uni studenten?
Ik ga altijd full sjonnie naar de gym. In mn golf, witte tanktop aan, muziek hard om op te pompen.
Maarja het zit in mn genen dus ik mag dat.
Godsamme wat een skills.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:11 schreef no1uknow het volgende:
krabs deze is voor jou, vooral vanaf 1:20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |