SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 01-12-2013 12:43:17 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Valt wel mee, is niet zo kort?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het krult wel wat beter maar mis de lange lokken. Haar was wel echt kapot vanwege blonderen en shit.
Wie weet man, ze was wel helemaal head over heels over m'n snor, wel kk vaag om met die shit te zoenen, halverwege is heel je snor ondergelebberd en je krijgt die haren steeds in je bekquote:Op vrijdag 29 november 2013 06:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beetje h2g toch nu wil ze je alleen maar meer.
Ik was, ondanks het vele alcohol, ook nog nuchter. Ik voel me echt een Dima nuquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Jaren geleden hetzelfde gehad, alleen was ik nuchter en de bob. Was ze ook nog eens aziatisch met een dito naam. Kon mezelf wel voor mn kop slaan toen ik bij de auto stond.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het krult wel wat beter maar mis de lange lokken. Haar was wel echt kapot vanwege blonderen en shit.
Onbewerkte foto in dm a.u.b.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fucking ray, gewoon opwarmen met mijn huidig deadlift plateauquote:Op vrijdag 29 november 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
He bro's
is het m'n flexibiliteit of is het wat anders dat het gewoon niet goed lukt als ik zwaarder ga met squat?
'k heb trouwens een tijdje met een bankje d'r achter gesquat, en dat scheelt wel iets in vertrouwen gewoon. Dat je kan landen als het moet zeg maar...
Voor de echte die hards nog wat bonus footage na de legg shit![]()
Have fun, don't forget to help
Ik durf niet eens te kijken man, straks voel ik me helemaal waardeloos.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
Fucking ray, gewoon opwarmen met mijn huidig deadlift plateau
Het is geen kort en pittig kapsel neequote:Op vrijdag 29 november 2013 17:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Valt wel mee, is niet zo kort?
[..]
Ik had ook niets anders verwacht van jouquote:
Valt echt niets te zien hoor. Alleen ogen, neus en een mondquote:
Mocht je ooit van gedachte veranderen....quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het is geen kort en pittig kapsel neeMaar heb 4 jaar rondgelopen met lang haar dus het is ff wennen.
[..]
Ik had ook niets anders verwacht van jou
[..]
Valt echt niets te zien hoor. Alleen ogen, neus en een mond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Laat me met rust.quote:
Inderdaad. Ragen is mijn trademark hierquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:43 schreef Drinky het volgende:
ok man rustig je hoeft niet gelijk op roidrage te gaan.
ik kwam een foto van je tegenquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:43 schreef Drinky het volgende:
ok man rustig je hoeft niet gelijk op roidrage te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kwam een foto van je tegenJa man toen zat ik nog in de bulk was beetje fatty, nu ben ik wel gwn ripped, 35kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
GRS gebruik deze, ruikt nog lekker ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een dag in Montelly's Dames Kapsalon.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
GRS gebruik deze, ruikt nog lekker ookanti frizz
[ afbeelding ]
Neh, jy bn gwoon een btj negatief.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad. Ragen is mijn trademark hier
Ik zie een Turkse boy voor me, die paniekerig aan G.R.S. d'r haar loopt te plukken met z'n vingertoppen om het meer volume te geven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:16 schreef Sapstengel het volgende:
Montelly ben je zo'n gay Turk kapper?
Haha, ik gebruik momenteel l'Orealquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
GRS gebruik deze, ruikt nog lekker ookanti frizz
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een dag in Montelly's Dames Kapsalon.
Montelly: "G.R.S meid toch, vertel me hoe je dagjuh geweest is."
G.R.S: "Nou vandaaag.."..
Montelly: "ZO moet je eens horuh joh! Vandaag liep ik mijn ex-vriend het lijf! Je wilt niet wetuh..."
Mijn vaste kapster is trouwens Turksequote:Op vrijdag 29 november 2013 18:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik zie een Turkse boy voor me, die paniekerig aan G.R.S. d'r haar loopt te plukken met z'n vingertoppen om het meer volume te geven.
Montelly wil haar wegconcurreren en haar plaats in jouw leven kunnen innemen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mijn vaste kapster is trouwens Turkse
Denk eerder dat het zo zal gaan, nomsayin.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een dag in Montelly's Dames Kapsalon.
Montelly: "G.R.S meid toch, vertel me hoe je dagjuh geweest is."
G.R.S: "Nou vandaaag..*glup* *omnomnom* shluckshluckshluck*.."..
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denk eerder dat het zo zal gaan, nomsayin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |