SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 01-12-2013 12:43:17 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Valt wel mee, is niet zo kort?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het krult wel wat beter maar mis de lange lokken. Haar was wel echt kapot vanwege blonderen en shit.
Wie weet man, ze was wel helemaal head over heels over m'n snor, wel kk vaag om met die shit te zoenen, halverwege is heel je snor ondergelebberd en je krijgt die haren steeds in je bekquote:Op vrijdag 29 november 2013 06:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beetje h2g toch nu wil ze je alleen maar meer.
Ik was, ondanks het vele alcohol, ook nog nuchter. Ik voel me echt een Dima nuquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Jaren geleden hetzelfde gehad, alleen was ik nuchter en de bob. Was ze ook nog eens aziatisch met een dito naam. Kon mezelf wel voor mn kop slaan toen ik bij de auto stond.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het krult wel wat beter maar mis de lange lokken. Haar was wel echt kapot vanwege blonderen en shit.
Onbewerkte foto in dm a.u.b.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fucking ray, gewoon opwarmen met mijn huidig deadlift plateauquote:Op vrijdag 29 november 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
He bro's
is het m'n flexibiliteit of is het wat anders dat het gewoon niet goed lukt als ik zwaarder ga met squat?
'k heb trouwens een tijdje met een bankje d'r achter gesquat, en dat scheelt wel iets in vertrouwen gewoon. Dat je kan landen als het moet zeg maar...
Voor de echte die hards nog wat bonus footage na de legg shit![]()
Have fun, don't forget to help
Ik durf niet eens te kijken man, straks voel ik me helemaal waardeloos.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
Fucking ray, gewoon opwarmen met mijn huidig deadlift plateau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |