Is een fles cola per dag niet schadelijk nee?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan is het niet schadelijk voor je
Nee?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is een fles cola per dag niet schadelijk nee?
Wat voor hoeveelheden wel, eigenlijk?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan is het niet schadelijk voor je
Haal je toch zo`n 3/4 glazen uit misschien?quote:
Oh, oké.quote:
Ik werk ookquote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, er zijn FOK!kers die werken.
Wel slecht voor je tanden.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is een fles cola per dag niet schadelijk nee?
Ik werk ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, er zijn FOK!kers die werken.
Nopequote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haal je toch zo`n 3/4 glazen uit misschien?
Dacht dat dat best veel was
Ik heb zin in ijs.quote:
Gewone Bulmers is wel lekkerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Echte bazen weten
Ik heb sinds ik cola light ben gaan drinken geen gaatjes meer gehad, daarvoor altijd enorm veel.quote:
En toch is stoppen met frisdrank 1 van de eerste adviezen voor mensen met overgewichtquote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope. Nederland is een ontzettend veilig land wat betreft schadelijke producten he.. als het vanaf 4-5 glazen schadelijk zou zijn dan zou het niet meer gebruikt worden in Nederland
. Maar de hoeveleheid die je tot je moet nemen dat je het schadelijk kunt noemen is zó groot dat dat eigenlijk bijna niet voorkomt
.
Precies.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik cola light ben gaan drinken geen gaatjes meer gehad, daarvoor altijd enorm veel.
Maar zal wel komen omdat ik vrijwel niet meer snoep in tegenstelling tot vroeger.
Ik had vorige week de lekkerste Ben&Jerry`s ever.quote:
Mixed fruits van Kopparberg is wel lekker als je van zoet houdt trouwensquote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewone Bulmers was niet gay genoeg voor me.
Wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch is stoppen met frisdrank 1 van de eerste adviezen voor mensen met overgewicht
Je kan gewoon cola light drinken terwijl je afvaltquote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch is stoppen met frisdrank 1 van de eerste adviezen voor mensen met overgewicht
Dat gaat niet over light frisdrankquote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorryquote:
Waterijs?quote:
Nee ik bedoelde ook normale colaquote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gaat niet over light frisdrank.
Welke?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had vorige week de lekkerste Ben&Jerry`s ever.
halloquote:
Ohhhhhhh haiquote:
Daar zit geen aspartaam in en daar hadden we 't overquote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde ook normale cola
quote:
Komt eraan, sis.quote:
New York super chunky fudge ofzo?quote:
Wat een naamquote:Op donderdag 28 november 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
New York super chunky fudge ofzo?
Ok okquote:Op donderdag 28 november 2013 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar zit geen aspartaam in en daar hadden we 't over![]()
Die is wel goed, al vond ik de Elderflower van Kopparberg lekkerder.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mixed fruits van Kopparberg is wel lekker als je van zoet houdt trouwens
[ afbeelding ]
Wat aws je doen Tjakkie?quote:
Ja maar echt fucking lekkerquote:
Hier (London) is het gelukkig ook wel vrij eenvoudig verkrijgbaarquote:Op donderdag 28 november 2013 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die is wel goed, al vond ik de Elderflower van Kopparberg lekkerder.
Opvallend wel dat ze weinig Kopparberg hadden in Dublin. In Schotland was het overal.
Wel af en toe Rekorderlig.
Ga je weer pannenkoeken bakken?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb honger maar eigenlijk nog te vroeg voor #nachtmaaltijd
Ik vind B&J niet zo heel lekker eigenlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar echt fucking lekkergrote brokken zwarte chocola en amandelen enzo erin
Nicequote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier (London) is het gelukkig ook wel vrij eenvoudig verkrijgbaar
Magners is trouwens ook heerlijk
Ik normaal ook niet. Ik vond die Cookie Dough die iedereen zo geweldig vind ook dik tegenvallenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind B&J niet zo heel lekker eigenlijk
Dat is wel apart ja. Hier zijn pints voor mannen heel normaal hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice
Magners heb ik alleen in Nederland gedronken. In de Australische pub
Ik zag trouwens alleen vrouwen cider drinken. Was wel raar.
Klein bakje is wel oké, maar teveel is echt vies.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet. Ik vond die Cookie Dough die iedereen zo geweldig vind ook dik tegenvallen
Lucky fishquote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef JanCees het volgende:
Ik heb sinds kort een nieuw kussen, wel tevreden over.
Broederquote:
waarvoor?quote:
Ik zou die les sowieso boycotten.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik had dinsdag dus weer lesje alternatieve geneeswijzen.. en die vrouw die die les geeft is opzich wel fijn. Zegt gewoon dat we zelf moeten kijken naar wat wij denken wat waar is. Op begeven moment begon ze over dat we ons zelf vergiftigde en wat er dan gebeurt met ons lichaam en ze eindigde serieus met kanker.. en ook dat je daar dus iets aan kan doen en als je je lichaam niet vergiftigd dan krijg je ook geen kanker.
Wat voor opleiding wil je doen?quote:
Vind dat altijd een beetje eng. Prima dat je gezond leven wil promoten maar je zegt er impliciet ook mee dat heel veel kankerpatiënten het eigenlijk aan zichzelf hebben te danken.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik had dinsdag dus weer lesje alternatieve geneeswijzen.. en die vrouw die die les geeft is opzich wel fijn. Zegt gewoon dat we zelf moeten kijken naar wat wij denken wat waar is. Op begeven moment begon ze over dat we ons zelf vergiftigde en wat er dan gebeurt met ons lichaam en ze eindigde serieus met kanker.. en ook dat je daar dus iets aan kan doen en als je je lichaam niet vergiftigd dan krijg je ook geen kanker.
Die is wel lekker.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Cookie dough is smerig, net zoals die macadamia
de lekkerste is chunky monkey
Is wel interessant hoor en er zitten zeker dingen bij waarvan ik denk dat het klopt.. maar lang niet allesquote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou die les sowieso boycotten.
Wat een raar gedoe.
Cookie dough en lekkerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Cookie dough is smerig, net zoals die macadamia
de lekkerste is chunky monkey
Eet jij alleenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef essnhills het volgende:
OMG die stoofpeertjes zijn heerlijk
London of Ierlandquote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zusje
[..]
StuIk kom maandag jouw kant op
Stoofpeersquote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef essnhills het volgende:
OMG die stoofpeertjes zijn heerlijk
Okéquote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet wel lekker, dat is de lekekrste
Altijd met dat soort mensenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Dus iemand vroeg hoe het zat met erfelijkheid maar daar kregen we beetje raar antwoord op
Aldo, lekker ventje.quote:
Hier in de Ierse pub ook. Maar in Ierland dat dus niet gezien.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel apart ja. Hier zijn pints voor mannen heel normaal hoor
In NL hebben ze veel kleine flesjes cider toch? Misschien is dat aantrekkelijker voor vrouwen
Nee, want zo bedoeld ze het nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind dat altijd een beetje eng. Prima dat je gezond leven wil promoten maar je zegt er impliciet ook mee dat heel veel kankerpatiënten het eigenlijk aan zichzelf hebben te danken.
Carrieretijger, rawr.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
http://www.carrieretijger(...)/personeel-en-arbeid
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind stoofpeertjes niet zo lekker.
Nu welquote:
Heerlijk hè?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stoofpeers
Lekkerste Nederlandse pot
Succes dan maar morgenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel toffe studie ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent tegen alles.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
vreetzak!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu welZe zijn eigenlijk voor morgen
Wooop wooopquote:
Morgen kom ik langsquote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu welZe zijn eigenlijk voor morgen
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Wantquote:
midweek in de buurt van Kings Crossquote:Op donderdag 28 november 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wooop wooop
Voor hoelang en waar
Leuk man. Vlakbij waar ik woonquote:Op donderdag 28 november 2013 23:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
midweek in de buurt van Kings Cross
Lukt je wel hoorquote:
Ik hoop het. Ik wil echt in februari starten.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel toffe studie ja.
Succes manKomt wel goed
Wie weet spot je me wel sávonds in een pub ergensquote:
Stuart zit gewoon op fok dan hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 23:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie weet spot je me wel sávonds in een pub ergens
Ik ga niet zo vaak naar een pub en al helemaal niet op een werkdagquote:Op donderdag 28 november 2013 23:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie weet spot je me wel sávonds in een pub ergens
en nu lig je naast mij uitgeteld met een peuk in je bekquote:
Een Rotterdammer is nooit ergens voor, die is overal tegen.quote:
wat.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en nu lig je naast mij uitgeteld met een peuk in je bek
Jamaar hoe kun je nou afblijven van een grote pan vol met overheerlijke stoofpeertjesquote:
ok, zal het onthoudenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak naar een pub en al helemaal niet op een werkdag![]()
Als ik naar de kroeg ga is het meestal The Angelic (N1)
Ja.quote:
Dan kijk ik er tegen aan: aan alles ga je dood tegenwoordig. Nu kan je alles afschaffen en heel gestresst leven, maar daar wordt het ook niet fijner vanquote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Crack_ het volgende:
Daar boven is baasquote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok, zal het onthoudenmocht ik daar toevallig binnenstommelen dan roep ik STU!!!!!!
Ken je da niet horen danquote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een Rotterdammer is nooit ergens voor, die is overal tegen.
quote:
Wat lul jij nou weer?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan kijk ik er tegen aan: aan alles ga je dood tegenwoordig. Nu kan je alles afschaffen en heel gestresst leven, maar daar wordt het ook niet fijner van
oeps geheimpje verklaptquote:
nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar hoe kun je nou afblijven van een grote pan vol met overheerlijke stoofpeertjes
Jij denkt dat ik nog de trap op kan lopen dan?quote:
Uhm, misschien krijg je wel van heel veel kanker, maar dan kan je alles afstrepen wat je vergiftigd, maarjaquote:
ER ZITTEN KANKERVERWEKKENDE STOFFEN IN, NIET ETENquote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Waar komt die onzin 'van alles ga je dood tegenwoordig' nou weer vandaan. Weet je hoe oud men tegenwoordig wordt
ik ga dood van deze postquote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Waar komt die onzin 'van alles ga je dood tegenwoordig' nou weer vandaan. Weet je hoe oud men tegenwoordig wordt
Nou dat bedoel ikquote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oeps geheimpje verklapt
[..]
niet
Misschien gaan we wel stiekem dood aan zuurstofquote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Je moet ook de trap af daar voor de toiletten. Daar spelen ze meestal sketches van Blackadderquote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik nog de trap op kan lopen dan?![]()
ik vind ale zo lekker![]()
iedereen wil 200 wordenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Klinkt plausibel, LBquote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien gaan we wel stiekem dood aan zuurstof![]()
Is ook zo. Vrije zuurstofradicalen zorgen voor DNA-schade, als dat niet bestond konden we theoretisch honderden jaren oud worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft normaal doen?quote:
Nee, dat ging over het hele lezen.. maar van alles gaan we dood tegenwoordig.. hoop dat je zelf wel kunt bedenken dat dat niet echt klopt want we worden steeds ouder hequote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uhm, misschien krijg je wel van heel veel kanker, maar dan kan je alles afstrepen wat je vergiftigd, maarja
Het gaat over voeding toch?
Ohboyyquote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ER ZITTEN KANKERVERWEKKENDE STOFFEN IN, NIET ETEN
Ja, we gaan van alles dood!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik de Steen der Wijzen weet te bemachtigen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hoop dat ik op mijn 80e het loodje leg
Het is de reden dat we verouderen tochquote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet je ook hoe veel je overal bang voor gemaakt wordtquote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
sorry zusjequote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft normaal doen?
Waarom weet jij zoveel?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is ook zo. Vrije zuurstofradicalen zorgen voor DNA-schade, als dat niet bestond konden we theoretisch honderden jaren oud worden.
Stoofpeertjesquote:
Mwah, vind ik best oud.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hoop dat ik op mijn 80e het loodje leg
Je hebt zelf toch hersenenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet je ook hoe veel je overal bang voor gemaakt wordt
Men zegt dat de eerste persoon die 150 wordt, al geboren is.quote:
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is de reden dat we verouderen toch
Nee. Ze ontdekken gewoon steeds meer wat voor effecten stoffen op het lichaam hebben die eerder onbekend waren. En juist dat is de reden dat er veel minder gevaarlijke stoffen nu gebruikt worden in het leven om je heen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet je ook hoe veel je overal bang voor gemaakt wordt
Jaaaaa weet ik, was ook niet heel serieus bedoeld.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat ging over het hele lezen.. maar van alles gaan we dood tegenwoordig.. hoop dat je zelf wel kunt bedenken dat dat niet echt klopt want we worden steeds ouder he.
[..]
Ohboyy
[..]
Ja, we gaan van alles dood!
Serieus? Hoe oud wil je dan worden?quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik de Steen der Wijzen weet te bemachtigen.
Kom op professor, niet zo bescheidenquote:
Er zijn dieren die onsterfelijk zijn, zoals de hydra en de kreeft.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is ook zo. Vrije zuurstofradicalen zorgen voor DNA-schade, als dat niet bestond konden we theoretisch honderden jaren oud worden.
Ik vraag het wel aan Tsjokquote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kom op professor, niet zo bescheiden
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zei altijd dat ik 50 wel een mooie leeftijd vond.
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind eind 50 een mooie leeftijd.
Da's niet waar. Er zijn maar een paar diertjes die (theoretisch) onsterfelijk (eigenlijk is dat geen goed woord) zijn en dat zijn kleine kwalletjes.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn dieren die onsterfelijk zijn, zoals de hydra en de kreeft.
Geen idee, maar ik wil niet eindigen als een incapabel vrouwtje.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus? Hoe oud wil je dan worden?
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zei altijd dat ik 50 wel een mooie leeftijd vond.
Is ook wel. Maar ik gok zo dat ik wel wat ouder wordt.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind eind 50 een mooie leeftijd.
LB HEEFT OOK BIERquote:Op donderdag 28 november 2013 23:31 schreef AldoTheApache het volgende:
en ook het bier wordt geopend
Mwah heb ik nog 40 jaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
Eind 50? Jemig, dan ben je nog jong man
Maar ik drink nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
LB HEEFT OOK BIER
SLECHTE INVLOED, JIJ
Hydra is dat kleine kwalletje, ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Da's niet waar. Er zijn maar een paar diertjes die (theoretisch) onsterfelijk (eigenlijk is dat geen goed woord) zijn en dat zijn kleine kwalletjes.
Jij bent de oudste zus, doe er wat aanquote:Op donderdag 28 november 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
LB HEEFT OOK BIER
SLECHTE INVLOED, JIJ
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop dat ik 10 december miljonair ben.
Oh, wist niet dat 'ie zo heette. Tof beestje wel, als 'ie bijna dood gaat wordt het weer een larvetje.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hydra is dat kleine kwalletje, ja.
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij bent de oudste zus, doe er wat aan
#winquote:
of op Oudejaarsavond. Dat is nog mooierquote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef Tjacka het volgende:
Wordt ook wel gezegd zonder mensen met een werkcarriere, alsof je tegen die tijd niet nog even flink van je pensioen wil genietenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
Eind 50? Jemig, dan ben je nog jong man
Ezell is een goede zusquote:
Mag ik dan delen in je miljonair-zijn?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef Tjacka het volgende:
Dat wil ik ookquote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef Tjacka het volgende:
ik ook. Maar mag ook ergens volgend jaar, doe ik niet moeilijk overquote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef Tjacka het volgende:
Maar kreeften maken toch telomerase aan?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat 'ie zo heette. Tof beestje wel, als 'ie bijna dood gaat wordt het weer een larvetje.
Als ik miljonair ben, krijg jij ook 5k.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of op Oudejaarsavond. Dat is nog mooier
Tsjok, y u ignore?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef Tchock het volgende:
Het maakt mij echt geen reet uit hoe oud ik word zolang ik relatief gezond en gelukkig ben.
Ook al bleef je minder vitaal tegen die tijd. 50/60 jaar leven is toch veel te kort, kom op.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt ook wel gezegd zonder mensen met een werkcarriere, alsof je tegen die tijd niet nog even flink van je pensioen wil genieten
Daarbij blijven mensen tegen die tijd echt wel langer vitaal.
Zou best kunnen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik denk dat waneer ik tussen de 50 en 60 jaar oud ben dat ik dan denk van omg waar is de tijd heen.. En dat ik dan wel anders denk. Daar ga ik van uit eigenlijk
Hoezoquote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook al bleef je minder vitaal tegen die tijd. 50/60 jaar leven is toch veel te kort, kom op.
mooie leeftijdquote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook al bleef je minder vitaal tegen die tijd. 50/60 jaar leven is toch veel te kort, kom op.
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik miljonair ben, krijg jij ook 5k.
Ja dat zou ik ook wel hebben inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2013 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou erg moe zijn als ik zo oud ben.
*zegtquote:Op donderdag 28 november 2013 23:34 schreef Crack_ het volgende:
Mijn moeder zei altijd, als je niet ouder wil worden dan moet je zelfmoord plegen.
Dan ga je naar de helquote:Op donderdag 28 november 2013 23:34 schreef Crack_ het volgende:
Mijn moeder zei altijd, als je niet ouder wil worden dan moet je zelfmoord plegen.
kom je mij straks voorlezen?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
YAY! Ben normaal altijd de jongste, dus dit is koel.
Ik heb nogal een gelovige familie. Ze wilden het tot nu toe allemaal uitzitten.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:34 schreef Crack_ het volgende:
En zo simpel is het.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom je mij straks voorlezen?en advies geven over hoe ik spange chicks hossel?
Waarschijnlijk wel, maar dat zorgt niet dat ze niet ouder worden. Alleen dat ze langer vruchtbaar blijven dan andere soorten. Althans, dat is wat ik er van weet.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar kreeften maken toch telomerase aan?
Que?quote:
ik heb geen boek over hosselen, dus ik lees je wel voor uit een boek over ruimtelijke ordeningquote:Op donderdag 28 november 2013 23:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom je mij straks voorlezen?en advies geven over hoe ik spange chicks hossel?
Ik ben het met je eens, maar doelde dan ook op hen. Ik ga er in ieder geval van uit dat dit hun reden was voor deze stelling.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tenzij je spijt betuigd en in de zoon van God gelooftquote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als die bestaat ga ik daar toch al heen denk ik
zal morgen even langs de kringloop gaan voor een knuffelquote:
Ja, dan wil je niet meer leven. Mag je je huiskamer nog enkele decenia met Satan delen. Zit je ook niet op te wachten.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat zorgt niet dat ze niet ouder worden. Alleen dat ze langer vruchtbaar blijven dan andere soorten. Althans, dat is wat ik er van weet.
[..]
Que?
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is de reden dat we verouderen toch
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kom op professor, niet zo bescheiden
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan Tsjok
quote:
Hm, dit wordt 'm nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tenzij je spijt betuigd en in de zoon van God gelooft
ook goedquote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb geen boek over hosselen, dus ik lees je wel voor uit een boek over ruimtelijke ordening
Wat ik er van had gelezen, repareerde de telomerase hun DNA, waardoor ze biologisch onsterfelijk waren. Zal nog eens kijken of ik het artikel kan vinden.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat zorgt niet dat ze niet ouder worden. Alleen dat ze langer vruchtbaar blijven dan andere soorten. Althans, dat is wat ik er van weet.
Of katholiek zijn, daar gaat vrijwel iedereen naar de hemel heb ik soms het idee.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tenzij je spijt betuigd en in de zoon van God gelooft
So cheap.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
zal morgen even langs de kringloop gaan voor een knuffel
die stuur ik op de post en die knuffel heb je dan op je verjaardag binnen
hahahahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook goedJij hebt vast een mooie voorleesstem
Geen idee eigenlijk. Volgens mij is Inso`s mening ook wel beetje pessimistisch op dit momentquote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar doelde dan ook op hen. Ik ga er in ieder geval van uit dat dit hun reden was voor deze stelling.
Er wordt ook gezegd dat als je zelfmoord pleegt je terugkomt in een nog moeilijkere situatie. Allemaal geen vrolijke verhalen zeg maarquote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan wil je niet meer leven. Mag je je huiskamer nog enkele decenia met Satan delen. Zit je ook niet op te wachten.
Jawel.quote:
Oh. Ja. DNA beschadigt door vrije radicalen die vrijkomen bij het maken van bepaalde hormonen en die we binnenkrijgen via voeding en lucht en daardoor beschadigt het DNA waardoor gevoeligheid voor ziektes toeneemt. Zoiets.quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ook. Maar mag ook ergens volgend jaar, doe ik niet moeilijk over
Welnee, dat zelfmoord een zonde is kwam pas in de bijbel toen er veel verschillende sektes waren die massa zelfmoord pleegden om sneller in de Hemel te komen. Toen hebben ze daarna dat in de Bijbel opgenomen om te voorkomen dat mensen dat bleven doenquote:
Gelukkig weten we dat niet. Sommige verdienen dat namelijk echt nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of katholiek zijn, daar gaat vrijwel iedereen naar de hemel heb ik soms het idee.
arme Christienquote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
Wist je dat katholieken (of christienen) significant meer zelfmoord plegen dan die andere geloofsstroming?
hoe weet jij dat nou?quote:
dan mag je mij komen voorlezenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet?![]()
Ik heb dat wel namelijk
Inso is altijd pessimistisch op Fok!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Volgens mij is Inso`s mening ook wel beetje pessimistisch op dit moment
Uit Aldo en de stofzuiger?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou?
[..]
dan mag je mij komen voorlezen
Bedankt Tchockquote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Ja. DNA beschadigt door vrije radicalen die vrijkomen bij het maken van bepaalde hormonen en die we binnenkrijgen via voeding en lucht en daardoor beschadigt het DNA waardoor gevoeligheid voor ziektes toeneemt. Zoiets.
edit: Ik zie nu pas wat een prachtige cirkelredenering dit is
Wat is een moeilijke situatie?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er wordt ook gezegd dat als je zelfmoord pleegt je terugkomt in een nog moeilijkere situatie. Allemaal geen vrolijke verhalen zeg maar
Nee, nooit gewetenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
Wist je dat katholieken (of christienen) significant meer zelfmoord plegen dan die andere geloofsstroming?
Doe maar De Dikke Van Dale.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Uit Aldo en de stofzuiger?
Ik weet het nog van die roomtour videoquote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou?
[..]
dan mag je mij komen voorlezen
Ja want bij de katholieken gaat iedereen naar de hemel.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
link graagquote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het nog van die roomtour video
Nou, ik ben vrij gelovig en weet niet beter dan dat dit het 'juiste' verhaal is hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, dat zelfmoord een zonde is kwam pas in de bijbel toen er veel verschillende sektes waren die massa zelfmoord pleegden om sneller in de Hemel te komen. Toen hebben ze daarna dat in de Bijbel opgenomen om te voorkomen dat mensen dat bleven doen
teringmongolenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef LETMEIN het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)poring_verzocht.html
Ben ik ff blij dat dit geen buitenlanders zijn!
En je zusje zulk goedkoop speelgoed gunnen?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben op spaarpad om mijn vakantie te financieren
Nee.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het nog van die roomtour video
True, maar dat is zelfs al per individu het gevalquote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is een moeilijke situatie?
Een kind met aids of een kind wat homo is maar niet uit de kast durft te komen?
Per continent verschil het wat een moeilijke situatie is
Als katholiek kom je altijd in de hemel maar je moet wel branden in het hellevuur voor al je zonde.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja want bij de katholieken gaat iedereen naar de hemel.
De hond, de kat, de vogel. Iedereen.
Ik vind je stem liefquote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]Nee joh, totaal niet.
Zit ook altijd onwijs te kloten als ik op school voice overs moet inspreken of een radio item maak.
Het staat ook al wel heel lang in de Bijbel hoor, maar niet in de originele. Het is later toegevoegd omdat anders zoveel mensen zelfmoord pleegden om hun aardse bestaan te verruilen voor het Hemelsequote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ben vrij gelovig en weet niet beter dan dat dit het 'juiste' verhaal is hoor
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma zei altijd (vrij uit het Pools vertaald): Als Hij van hier boven vind dat vloeken een zonde is, is Hij een erg flauwe kerel.
Stuur aub iets?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]Nee joh, totaal niet.
Zit ook altijd onwijs te kloten als ik op school voice overs moet inspreken of een radio item maak.
En een gebrekkige beheersing van het Engels.quote:
Dan moet je het al gezien hebben.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma zei altijd (vrij uit het Pools vertaald): Als Hij van hier boven vind dat vloeken een zonde is, is Hij een erg flauwe kerel.
Ik hoop dat je gelijk hebt omdat ik moeite heb met het verhaalquote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het staat ook al wel heel lang in de Bijbel hoor, maar niet in de originele. Het is later toegevoegd omdat anders zoveel mensen zelfmoord pleegden om hun aardse bestaan te verruilen voor het Hemelse
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan moet je het al gezien hebben.
bel me andersquote:
Nu ben je ook nog zwaar gelovig ja?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt omdat ik moeite heb met het verhaal
Boeien.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En een gebrekkige beheersing van het Engels.
Polen is ook best katholiek land toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |