Is een fles cola per dag niet schadelijk nee?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan is het niet schadelijk voor je
Nee?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is een fles cola per dag niet schadelijk nee?
Wat voor hoeveelheden wel, eigenlijk?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan is het niet schadelijk voor je
Haal je toch zo`n 3/4 glazen uit misschien?quote:
Oh, oké.quote:
Ik werk ookquote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, er zijn FOK!kers die werken.
Wel slecht voor je tanden.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is een fles cola per dag niet schadelijk nee?
Ik werk ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, er zijn FOK!kers die werken.
Nopequote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haal je toch zo`n 3/4 glazen uit misschien?
Dacht dat dat best veel was
Ik heb zin in ijs.quote:
Gewone Bulmers is wel lekkerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Echte bazen weten
Ik heb sinds ik cola light ben gaan drinken geen gaatjes meer gehad, daarvoor altijd enorm veel.quote:
En toch is stoppen met frisdrank 1 van de eerste adviezen voor mensen met overgewichtquote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope. Nederland is een ontzettend veilig land wat betreft schadelijke producten he.. als het vanaf 4-5 glazen schadelijk zou zijn dan zou het niet meer gebruikt worden in Nederland
. Maar de hoeveleheid die je tot je moet nemen dat je het schadelijk kunt noemen is zó groot dat dat eigenlijk bijna niet voorkomt
.
Precies.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik cola light ben gaan drinken geen gaatjes meer gehad, daarvoor altijd enorm veel.
Maar zal wel komen omdat ik vrijwel niet meer snoep in tegenstelling tot vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |