Is een fles cola per dag niet schadelijk nee?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan is het niet schadelijk voor je
Nee?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is een fles cola per dag niet schadelijk nee?
Wat voor hoeveelheden wel, eigenlijk?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan is het niet schadelijk voor je
Haal je toch zo`n 3/4 glazen uit misschien?quote:
Oh, oké.quote:
Ik werk ookquote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, er zijn FOK!kers die werken.
Wel slecht voor je tanden.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is een fles cola per dag niet schadelijk nee?
Ik werk ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, er zijn FOK!kers die werken.
Nopequote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haal je toch zo`n 3/4 glazen uit misschien?
Dacht dat dat best veel was
Ik heb zin in ijs.quote:
Gewone Bulmers is wel lekkerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Echte bazen weten
Ik heb sinds ik cola light ben gaan drinken geen gaatjes meer gehad, daarvoor altijd enorm veel.quote:
En toch is stoppen met frisdrank 1 van de eerste adviezen voor mensen met overgewichtquote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope. Nederland is een ontzettend veilig land wat betreft schadelijke producten he.. als het vanaf 4-5 glazen schadelijk zou zijn dan zou het niet meer gebruikt worden in Nederland
. Maar de hoeveleheid die je tot je moet nemen dat je het schadelijk kunt noemen is zó groot dat dat eigenlijk bijna niet voorkomt
.
Precies.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik cola light ben gaan drinken geen gaatjes meer gehad, daarvoor altijd enorm veel.
Maar zal wel komen omdat ik vrijwel niet meer snoep in tegenstelling tot vroeger.
Ik had vorige week de lekkerste Ben&Jerry`s ever.quote:
Mixed fruits van Kopparberg is wel lekker als je van zoet houdt trouwensquote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewone Bulmers was niet gay genoeg voor me.
Wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch is stoppen met frisdrank 1 van de eerste adviezen voor mensen met overgewicht
Je kan gewoon cola light drinken terwijl je afvaltquote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch is stoppen met frisdrank 1 van de eerste adviezen voor mensen met overgewicht
Dat gaat niet over light frisdrankquote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorryquote:
Waterijs?quote:
Nee ik bedoelde ook normale colaquote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gaat niet over light frisdrank.
Welke?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had vorige week de lekkerste Ben&Jerry`s ever.
halloquote:
Ohhhhhhh haiquote:
Daar zit geen aspartaam in en daar hadden we 't overquote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde ook normale cola
quote:
Komt eraan, sis.quote:
New York super chunky fudge ofzo?quote:
Wat een naamquote:Op donderdag 28 november 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
New York super chunky fudge ofzo?
Ok okquote:Op donderdag 28 november 2013 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar zit geen aspartaam in en daar hadden we 't over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |