Nee, doet le brother altijd. Ik heb geen zin de hele dag in de keuken te staanquote:Op donderdag 28 november 2013 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfffff. Moet jij maar maken dan.
Jouw dorpquote:
Bron/Broen (TV Series 2011– ) - IMDbquote:Op donderdag 28 november 2013 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welke serie ga je kijken appeltje?Dr Who?
Hele dag?! Curry is echt heeel makkelijkquote:Op donderdag 28 november 2013 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, doet le brother altijd. Ik heb geen zin de hele dag in de keuken te staan
Ik ben een ramp met koken trouwens
10 miljoenmiljard!!!quote:
Oh die is tof jaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bron/Broen (TV Series 2011– ) - IMDb
Kjoet.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jouw dorp
Ik heb een achternichtje sinds vandeweek en ik mag haar nu al want ze jankt niet de hele tijd
Godmiljaarquote:Op donderdag 28 november 2013 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hele dag?! Curry is echt heeel makkelijk. Tenminste, neem aan dat le brother de curry niet zelf maakt?
[..]
10 miljoenmiljard!!!
Nog eentje die geen chefkok is.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, doet le brother altijd. Ik heb geen zin de hele dag in de keuken te staan
Ik ben een ramp met koken trouwens
Wel allemaal verse ingrediënten en shit hequote:Op donderdag 28 november 2013 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hele dag?! Curry is echt heeel makkelijk. Tenminste, neem aan dat le brother de curry niet zelf maakt?
[..]
10 miljoenmiljard!!!
en shit in deze context, gekkerd.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel allemaal verse ingrediënten en shit he![]()
Wel goeie shit
Maakt hij zelf zn currypasta zeg maar?!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel allemaal verse ingrediënten en shit he![]()
Wel goeie shit
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog eentje die geen chefkok is.![]()
De gasaansteker was een tijdje geleden verdwenen. Ik faalde met de lucifers... Vet moeilijk![]()
Nee, heeft hij 1 keer gedaan bij Indiaas.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maakt hij zelf zn currypasta zeg maar?!![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]Gasaansteker
![]()
Als ik op mezelf woon wil ik gewoon echt een goed kookstelHoe duur het ook is
Ja hallo, als er al zo'n ding staat dan ga je toch geen nieuwe kopen.. Moet je daarna weer inleverenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]Gasaansteker
![]()
Als ik op mezelf woon wil ik gewoon echt een goed kookstelHoe duur het ook is
Ja, ik ben bang dat als ik weer ga studeren straks ik er geen geld voor hebquote:Op donderdag 28 november 2013 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]Hoe gaan die plannen eigenlijk zover?
Ohh, lekkerrquote:Op donderdag 28 november 2013 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, heeft hij 1 keer gedaan bij Indiaas.
Maar omg, dat was echt goddelijk lekker![]()
Die angst is er echt ALTIJD.. ken niemand die op kamers ging die daar niet bang voor wasquote:Op donderdag 28 november 2013 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang dat als ik weer ga studeren straks ik er geen geld voor heb![]()
Maar ga sowieso op kamers dan.
Op kamers zou ik financieel wel redden hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die angst is er echt ALTIJD.. ken niemand die op kamers ging die daar niet bang voor was
Ben je inmiddels al aan het studeren?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op kamers zou ik financieel wel redden hoorMaar echt eigen plekkie vind ik ook wel fijn
Maar goed, dat gaat niet lukken als ik studeer.
Kan altijd nog. Delen is echt niet zo erg als je denkt. En als het je niet bevalt, kan je verder zoeken.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op kamers zou ik financieel wel redden hoorMaar echt eigen plekkie vind ik ook wel fijn
Oh zo bedoel je, ja dat is lastigquote:Op donderdag 28 november 2013 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar instromen hequote:Op donderdag 28 november 2013 22:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben je inmiddels al aan het studeren?
Dit. Shit delen maakt echt niet uit en ik denk dat het in het begin zelfs helpt om je minder eenzaam te voelenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan altijd nog. Delen is echt niet zo erg als je denkt. En als het je niet bevalt, kan je verder zoeken.
Ik zou meer moeite hebben met de keuken dan met de douche inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Ja die douche, dat is wel oké. Maar dat is het dan ook.
Als ik mocht kiezen had ik denk ik liever een eigen badkamer dan een eigen keuken.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Dat laatste klopt eigenlijk wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Shit delen maakt echt niet uit en ik denk dat het in het begin zelfs helpt om je minder eenzaam te voelen
ik ook maar ik haat delen sowieso.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen had ik denk ik liever een eigen badkamer dan een eigen keuken.
Nee, douche maakt me niet uit. Wc staat op één en dan keukenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen had ik denk ik liever een eigen badkamer dan een eigen keuken.
Ja, maar keuken ben je ook veel vaker dan de badkamer denk ik danquote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou meer moeite hebben met de keuken dan met de douche inderdaad
Februari kan toch ookquote:Op donderdag 28 november 2013 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar instromen hemoet tot september wachten.
Precies. Hier in huis is iedereen vrij druk met zijn eigen dingen. Maar als er iets aan de hand is, kunnen we ook zo bij elkaar terecht. Best fijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Shit delen maakt echt niet uit en ik denk dat het in het begin zelfs helpt om je minder eenzaam te voelen
Ik ook niet. Dat weiger ik.quote:
Dat hoop ik wel jaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, douche maakt me niet uit. Wc staat op één en dan keuken.
[..]
Ja, maar keuken ben je ook veel vaker dan de badkamer denk ik dan.
Is maar bij beperkt aantal opleidingen zo.quote:
Ik vond de douche delen nooit zo fijn. Vieze huisgenoten die het niet schoon maken.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Zelfde hier ja. Soms jammerquote:Op donderdag 28 november 2013 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat weiger ik.
Maar af en toe mis ik het samen zijn wel hoor, met huisgenootjes. Ik heb nu 2 huisgenoten en we hebben allemaal alles voor onszelf, en ik zie ze verder nooit. Toch wel saai. Ergens.
Ligt heel erg aan 't huisquote:Op donderdag 28 november 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja
Maar je zal dan wel vaker samen koken ofzo denk ik dan.
En ga je nog een reis maken?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is maar bij beperkt aantal opleidingen zo.
Onze douche is sowieso ranzig want super klein en geen isolatie.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond de douche delen nooit zo fijn. Vieze huisgenoten die het niet schoon maken.
Kaneelquote:Op donderdag 28 november 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond de douche delen nooit zo fijn. Vieze huisgenoten die het niet schoon maken.
Als ik jouw budget had deelde ik niet eens de voordeur, bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat weiger ik.
Maar af en toe mis ik het samen zijn wel hoor, met huisgenootjes. Ik heb nu 2 huisgenoten en we hebben allemaal alles voor onszelf, en ik zie ze verder nooit. Toch wel saai. Ergens.
Ik kook zeer zelden tot nooit samen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja
Maar je zal dan wel vaker samen koken ofzo denk ik dan.
Sterkte.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Onze douche is sowieso ranzig want super klein en geen isolatie.
Ja, denk in de zomer nog, Maar nu weer met andere dingen bezig. Ben cursus bezig en begin volgende maand aan medicijnen en volgend jaar 21+toets waar ik me voor moet inschrijven en leren dusquote:
Hebben jullie zo'n oma douche?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
Wij hebben echt een enorme douche en een piepklein douchestraaltje.![]()
He bahquote:Op donderdag 28 november 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Onze douche is sowieso ranzig want super klein en geen isolatie.
quote:
heb jij ooit bij andere dan je chimi gewoond trouwens?quote:
Aan medicijnen?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, denk in de zomer nog, Maar nu weer met andere dingen bezig. Ben cursus bezig en begin volgende maand aan medicijnen en volgend jaar 21+toets waar ik me voor moet inschrijven en leren dus
Kan daar nog niet teveel aan denken
Met een krukje er in?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
Wat kun/moet je eigenlijk leren voor zo'n toetsquote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, denk in de zomer nog, Maar nu weer met andere dingen bezig. Ben cursus bezig en begin volgende maand aan medicijnen en volgend jaar 21+toets waar ik me voor moet inschrijven en leren dus
Kan daar nog niet teveel aan denken
Ja. Delen is kut.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb jij ooit bij andere dan je chimi gewoond trouwens?
Behalve je ouders natuurlijk
Ja, voor add. Ritalin waarschijnlijkquote:
Jullie toilet.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
Lijkt me ook ja, maar moet maar van dat verwende afstappen gewoonquote:
Nope.Nquote:
Zit wel een enorme drempel bij de ingang, dus uhm, soort van. Maar er passen wel wat oma's in.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar omaatjes ook met hun hele rollater in kunnen enzo
Ik vind t bij jou ook echt wel irritant hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef Tchock het volgende:
Ik vind echt dat veel mensen delen overdrijven, hoorAl moet ik zeggen dat ik huisgenoten heb die in de regel behoorlijk netjes zijn en van mijn spullen afblijven. Dat scheelt een hoop. Maar dan nog.
Ik had huisgenoten die 12 vuile borden op hun kamer hadden staan. Die liever op hun schoenen liepen dan de vloer schoonmaakten. Dat soort mensenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef Tchock het volgende:
Ik vind echt dat veel mensen delen overdrijven, hoorAl moet ik zeggen dat ik huisgenoten heb die in de regel behoorlijk netjes zijn en van mijn spullen afblijven. Dat scheelt een hoop. Maar dan nog.
Ik ben erg verwend geworden de laatste 6 maanden.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja, maar moet maar van dat verwende afstappen gewoon
Waar ben ik geweest dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die onderste wel, ja.Maar die boven is gewoon oké.
Ik ben precies zo'n mens. Dat eerste vind ik trouwens niet raar, beter in je kamer dan in de gedeelde keukenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had huisgenoten die 12 vuile borden op hun kamer hadden staan. Die liever op hun schoenen liepen dan de vloer schoonmaakten. Dat soort mensen
Weet ik niet? Dat vraag ik aan jou.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij de badkamer of bij de keuken?
Maar toch niet beter dan nuquote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben erg verwend geworden de laatste 6 maanden.
Eigenlijk had ik het altijd wel goed voor elkaar met de mensen met wie ik moest delen.
Dat deed ik ook altijd.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had huisgenoten die 12 vuile borden op hun kamer hadden staan.
Ja, níet delen is natuurlijk chiller, maar wat heb je er echt voor last van?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind t bij jou ook echt wel irritant hoor.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben precies zo'n mens. Dat eerste vind ik trouwens niet raar, beter in je kamer dan in de gedeelde keuken
In de keuken kan ik ze tenminste afwassen als ik er een nodig heb.quote:
Ik ook inderdaad, dat scheelt welquote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef Tchock het volgende:
Dat lijkt me wel echt heel vervelendquote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had huisgenoten die 12 vuile borden op hun kamer hadden staan. Die liever op hun schoenen liepen dan de vloer schoonmaakten. Dat soort mensen
Oh, op die manier. Ik heb eigen borden, dus dat is hier niet aan de orde.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
In de keuken kan ik ze tenminste afwassen als ik er een nodig heb.
Dat je altijd overal rekening moet houden. Gewoon niet je eigen ding kunt doenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, níet delen is natuurlijk chiller, maar wat heb je er echt voor last van?
Dat gaat me sowieso te ver jaquote:
Een vriendin van mij woont in een studentenhuis met 9-enen, en de vloer is echt zo smerig.quote:
Ook waar, maar wij wassen regelmatig gewoon elkaars troep af..quote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben precies zo'n mens. Dat eerste vind ik trouwens niet raar, beter in je kamer dan in de gedeelde keuken
Wij hebben een overschot aan borden en bestek. En het blijft maar meer worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ik heb eigen borden, dus dat is hier niet aan de orde.
Ik kan prima mijn eigen ding doenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat je altijd overal rekening moet houden. Gewoon niet je eigen ding kunt doen![]()
.
quote:
Dat is wel echt lame. Vriend van mij woont in zo'n huis met 12 kamers met allemaal eigen badkamertje maar gedeelde keukenquote:
En wc dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel echt lame. Vriend van mij woont in zo'n huis met 12 kamers met allemaal eigen badkamertje maar gedeelde keuken
Zou ik niet lang volhouden. Al is je dusdanig gedragen natuurlijk wel zeer stoer binnen een hoop studentenverenigingenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit zou ik niet zeggen in de VBL SC als ik jou was.quote:
Ook eigen, zit in de badkamer. Maar die gedeelde keuken lijkt me zo kut, al was het alleen al omdat 'ie heel ver van je kamer is maar ook omdat er behoorlijk vaak dingen 'verdwijnen'quote:
Lekker tot je 40ste op kamers wonenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
Denk overigens dat het nog wel jaren gaat duren voordat ik een huisje helemaal voor mezelf heb. Vind niet zo erg om te delen. Daarnaast zal het ook een hoop geld schelen. Ook geen probleem...
Hahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef essnhills het volgende:
Als ik hier wegga gaan mijn huisgenootjes echt balen.. Ik neem het grootste deel van het kookgerei, keukenapparatuur en pannen weer mee..
Dat heb ik pas 100x gedaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit zou ik niet zeggen in de VBL SC als ik jou was.
Ik de magnetron en een derde van de vriezerquote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef essnhills het volgende:
Als ik hier wegga gaan mijn huisgenootjes echt balen.. Ik neem het grootste deel van het kookgerei, keukenapparatuur en pannen weer mee..
Qua voedsel/drinken?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook eigen, zit in de badkamer. Maar die gedeelde keuken lijkt me zo kut, al was het alleen al omdat 'ie heel ver van je kamer is maar ook omdat er behoorlijk vaak dingen 'verdwijnen'
Ik heb 't ook gewoon over kleinere dingenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan prima mijn eigen ding doenIk moet troep achter me opruimen, dat is waar. Maar dat moet je ook als je alleen woont. (wat dat betreft is dit misschien wel goed voor me
)
Ik 1x ik ben mijn PTSS nog steeds aan het verwerken.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik pas 100x gedaan.
Alles was altijd viesquote:Op donderdag 28 november 2013 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel echt heel vervelend
Ah, dat is wel anders ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ik heb eigen borden, dus dat is hier niet aan de orde.
Ik denk niet dat dit er wat mee te maken had, eigenlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik niet lang volhouden. Al is je dusdanig gedragen natuurlijk wel zeer stoer binnen een hoop studentenverenigingen
Studentenverenigingen
Dat dan ook weer niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker tot je 40ste op kamers wonen
Is't ook.. Mijn mede-stagiair in Finland was er zo-een.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel echt heel vervelend
Vooral de ontgroeningen lijken me erg plezierig.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik pas 100x gedaan.
Ligt er aan. Ik ga als ik 23 ben echt wel huren bij de sociale woningbouw en dat scheelt me echt níks met geldquote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
Denk overigens dat het nog wel jaren gaat duren voordat ik een huisje helemaal voor mezelf heb. Vind het niet zo erg om te delen. Daarnaast zal het ook een hoop geld schelen. Ook geen probleem...
Mij ookquote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral de ontgroeningen lijken me erg plezierig.
Doen ze ook, maar dan zit je dus met je eten en drinken een hele gang van je keuken af. Ook niet chill. En ze nemen dus alles heen en weer naar de kamers meestalquote:Op donderdag 28 november 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Qua voedsel/drinken?
Ik zou dan gewoon een eigen koelkastje op de kamer hebben.
True, volgens mij zijn er ook genoeg afgestudeerden die nog jaren op kamers blijven wonen dusquote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat dan ook weer niet.Maar ik neem aan dat het na mijn studie nog wel een tijdje duurt voordat ik alles op orde heb qua werk enzo. Dus ja, dan graag even minder uitgeven aan huur.
Kinderachtig is het devies, en allemaal maar geforceerd meelachen het is immers allemaal erg stoer.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral de ontgroeningen lijken me erg plezierig.
En jij wil verhuizen?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat dan ook weer niet.Maar ik neem aan dat het na mijn studie nog wel een tijdje duurt voordat ik alles op orde heb qua werk enzo. Dus ja, dan graag even minder uitgeven aan huur.
Inderdaad. Treurnis alom.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kinderachtig is het devies, en allemaal maar geforceerd meelachen het is immers allemaal erg stoer.
Ook niet zo handig inderdaad.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doen ze ook, maar dan zit je dus met je eten en drinken een hele gang van je keuken af. Ook niet chill. En ze nemen dus alles heen en weer naar de kamers meestal
Een beetje man maakte de periode dat drinken om het drinken stoer was op z'n 15e mee. Niet als ze braaf bij papa en mama weg zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kinderachtig is het devies, en allemaal maar geforceerd meelachen het is immers allemaal erg stoer.
Wij hebben kennelijk andere ervaringen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Treurnis alom.
Zuip je maar lekker het ziekenhuis in, anders ben je geen echte dispuuttrut.
Ohquote:Op donderdag 28 november 2013 22:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kjoet.Gefeliciteerd!
Alleen was ik er niet.![]()
Communisten zijn 't.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een beetje man maakte de periode dat drinken om het drinken stoer was op z'n 15e mee. Niet als ze braaf bij papa en mama weg zijn.
Ik heb totaal geen ervaringen. Persoonlijke ervaringen dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben kennelijk andere ervaringen.
Hahaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik de magnetron en een derde van de vriezer
Verhuizen kost geld.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoeft toch niet voor een woning die veel duurder is.
Mooi, dan kunnen we aan de slagquote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo plan van aanpak is gefikst
guilty as charged.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een beetje man maakte de periode dat drinken om het drinken stoer was op z'n 15e mee. Niet als ze braaf bij papa en mama weg zijn.
Ze hebben zelf vrij weinig van dat soort dingen..quote:
Ik weet dat het gebeurt, maar het ligt erg aan de vereniging. Alternatieve verenigingen zijn zoveel leuker.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen ervaringen. Persoonlijke ervaringen dan.
Maar je gaat me niet wijsmaken dat dat niet gebeurt alleen omdat jij bij een studentenvereniging zit
Alternatieve?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat het gebeurt, maar het ligt erg aan de vereniging. Alternatieve verenigingen zijn zoveel leuker.
En dat tegen een club die niemand kentquote:
Neequote:
I don't blame you!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben zelf vrij weinig van dat soort dingen..En alles wat er nog knap uitziet neem ik gewoon mee natuurlijk
Van wie?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg 6000 euro om te verhuizen.
Nou, sowieso vind je nooit een kamer van evenveel m2 voor dezelfde prijs in Amsterdam. Het opknappen van je nieuwe kamer moet gebeuren. Tenzij je een lelijke kamer wil, maar dat is geheel jouw keus. De spullen moeten vervoerd worden. Busje huren. Of met de auto van je ouders, maar dat kost benzine.quote:
Dat gaan mijn ouders me nooit gevenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg 6000 euro om te verhuizen.
Oh I seequote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NeeMorgen moet het aan de vakdocent voorgelegd worden enzo.
inb4 ''HBO"
Als ik zou verhuizen heb ik geen nieuwe spullen nodig. Misschien wil ik nieuwe spullen maar heb het écht niet nodigquote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel meer hoor, tenzij je helemaal geen nieuwe spullen nodig hebt.
Mij ook niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat gaan mijn ouders me nooit geven
Het is niet bepaald Ludogorets Razagrad uit, altijd lastig'' inderdaad neequote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat tegen een club die niemand kent
Leukquote:
Jouw kennende, slaat op iedereenquote:
Jij niet nee, maar ik denk de meeste mensen wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik zou verhuizen heb ik geen nieuwe spullen nodig. Misschien wil ik nieuwe spullen maar heb het écht niet nodig
Ja. Je hebt vaak een Corps, dat is waar al die meiden zitten die je beschrijft. Maar er zijn ook andere verenigingen, die niet corporaal zijn. Ook alto verenigingen, zoals Crackje al zei.quote:
Hahahahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet bepaald Ludogorets Razagrad uit, altijd lastig'' inderdaad nee
Met Pelle die de boeren stil krijgtquote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop door deze uitspraak dat het weer een lekker knotsgek doelpuntenfestijn wordt.
psv krijgt altijd pakkie in kuipquote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop door deze uitspraak dat het weer een lekker knotsgek doelpuntenfestijn wordt.
Weet niet eens of ik nog naar Amsterdam wil.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, sowieso vind je nooit een kamer van evenveel m2 voor dezelfde prijs in Amsterdam. Het opknappen van je nieuwe kamer moet gebeuren. Tenzij je een lelijke kamer wil, maar dat is geheel jouw keus. De spullen moeten vervoerd worden. Busje huren. Of met de auto van je ouders, maar dat kost benzine.
En dat kost allemaal tijd.
Tijd is geld.
De oude koelkast kan ik krijgen, goede reden dat ze zelf een nieuwe kunnen kopenquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet bepaald Ludogorets Razagrad uit, altijd lastig'' inderdaad nee
Ik ook niet hoor. In ieder geval hoor ik niet bij die verhalen die je wel eens hoort.. maar zijn er veel niet hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Leuk![]()
* Marco001 baalt soms wel dat ie nooit een eckte student is geweest.
Nee joh, natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jouw kennende, slaat op iedereen
Dat krijg ik ook niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De oude koelkast kan ik krijgen, goede reden dat ze zelf een nieuwe kunnen kopen
En dan heb ik het over het 20 jaar oude ding in de bijkeuken
Van de huurvereniging. Mijn huis word gesloopt. Over een jaar ofzo. Dus kreeg ik geld.quote:
Dat niet nee.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat gaan mijn ouders me nooit geven
Nou, ik moest het busje huren zelf betalen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb echt niks aan mn kamer gedaan om 'm op te knappen en mijn ouders verhuisde mij gewoon gratis hoor.
Hier alleen laminaat, maar dat MOEST van mijn ouders. Zij hebben dat dan ook geregeld.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb echt niks aan mn kamer gedaan om 'm op te knappen en mijn ouders verhuisde mij gewoon gratis hoor.
Oh oke. Hoe worden daar ontgroeningen gedaan dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Je hebt vaak een Corps, dat is waar al die meiden zitten die je beschrijft. Maar er zijn ook andere verenigingen, die niet corporaal zijn. Ook alto verenigingen, zoals Crackje al zei.
godverdomme nice godverdomme.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van de huurvereniging. Mijn huis word gesloopt. Over een jaar ofzo. Dus kreeg ik geld.
Wil je huidige huisbaas je zo graag weg hebben?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van de huurvereniging. Mijn huis word gesloopt. Over een jaar ofzo. Dus kreeg ik geld.
[..]
Dat niet nee.
Ohhh, chilllquote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat niet nee.
Ik weet niet meer wat ik betaalde zelf.. maar uiteindelijk niks want ik kreeg 1k van mn oudersquote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik moest het busje huren zelf betalen.
Verf enzo betaalden m'n ouders.
Ahhh, nice niceequote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier alleen laminaat, maar dat MOEST van mijn ouders. Zij hebben dat dan ook geregeld.
Nouja, heb nu ook zat plezier met de collega's van mijn vrijwilligersbaantje. Daar is het niveau soms ook erg ver te zoeken.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. In ieder geval hoor ik niet bij die verhalen die je wel eens hoort.. maar zijn er veel niet hoor
Toch drie keer verloren in de laatste zeven potjes.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
psv krijgt altijd pakkie in kuip
En ze heeft een mooi laminaat.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, nice nicee. Mocht jij 't laminaat wel uitkiezen?
Damn.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik betaalde zelf.. maar uiteindelijk niks want ik kreeg 1k van mn ouders.
Ja, maar heb gewoon de goedkoopste genomen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, nice nicee. Mocht jij 't laminaat wel uitkiezen?
Ontgroeningen zijn niet overal. En waar ze zijn, zijn ze vaak ook nog optioneel.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh oke. Hoe worden daar ontgroeningen gedaan dan?
Of mag je daar niks over zeggen?
I knowquote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
godverdomme nice godverdomme.
Nee, is verplicht bij de wet bij sloop.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil je huidige huisbaas je zo graag weg hebben?
Zeker. Kreeg vorige maand nog 200 euro omdat het omhoog was gegaan sinds juli.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, chilll.
[..]
Ik weet niet meer wat ik betaalde zelf.. maar uiteindelijk niks want ik kreeg 1k van mn ouders.
Je zou al ziek zijn na 2 slokjes lovequote:
En tieten?quote:
Oh ja, dat was ik helemaal vergetenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Probably.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zou al ziek zijn na 2 slokjes love
Good guy.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar heb gewoon de goedkoopste genomen.
Ontgroeningen optioneel?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ontgroeningen zijn niet overal. En waar ze zijn, zijn ze vaak ook nog optioneel.
[..]
I know
[..]
Nee, is verplicht bij de wet bij sloop.
En ben al verhuisd. Heb mooie nieuwe spullen gekocht van het geld.
[..]
Zeker. Kreeg vorige maand nog 200 euro omdat het omhoog was gegaan sinds juli.
Jaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aldo heeft slechte invloed op jou, zussie.
Jaquote:
Ik heb het al aan onze vader doorgegevenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zal hem nog wel aanspreken, want ik ben jullie grote zus.
Omdat iedereen alleen maar denkt aan dat incidentele nieuwsbericht over een dode student en allemaal hearsay. Verreweg de meeste studentenverenigingen zijn helemaal niet zo, alleen de echte corps-achtige verenigingen. Haten op studentenverenigingen is ook de grootste onzin ooit maar daar zal ik verder geen energie in steken.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ontgroeningen optioneel?
Nou dat heb ik inderdaad nog nooit gehoord nee
Ik heb het bijvoorbeeld niet gedaan omdat ik het onzin vond.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ontgroeningen optioneel?
Nou dat heb ik inderdaad nog nooit gehoord nee
Wat?quote:
Nou, hier.. prima toch!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nouja, heb nu ook zat plezier met de collega's van mijn vrijwilligersbaantje. Daar is het niveau soms ook erg ver te zoeken.(dat zelfs de studenten ter plekke iets hebben van WTF??)
hahaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ze heeft een mooi laminaat.
En er ligt een tapijt onder.
Maar wel mooi dusquote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar heb gewoon de goedkoopste genomen.
Kappen manquote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik helemaal vergetenEn dan klagen dat ik verwend word
Nee hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het bijvoorbeeld niet gedaan omdat ik het onzin vond.
[..]
Wat?![]()
Moet ik Aldo even klappen?
Nee, ik regel het wel. Vader zuigt.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het al aan onze vader doorgegeven
Ja, je zal ook wel gelijk hebben hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat iedereen alleen maar denkt aan dat incidentele nieuwsbericht over een dode student en allemaal hearsay. Verreweg de meeste studentenverenigingen zijn helemaal niet zo, alleen de echte corps-achtige verenigingen. Haten op studentenverenigingen is ook de grootste onzin ooit maar daar zal ik verder geen energie in steken.
Jemig rustig maar. Was niet serieus.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kappen man. Ik werk tyfus veel en jij hebt echt al meer dan 1k gekregen van je ouders.. los van het maandelijkse bedrag dat je krijgt
.
een x aantal jaar terug moest men hier alleen maar een of ander bord van het CS jatten..quote:Op donderdag 28 november 2013 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat iedereen alleen maar denkt aan dat incidentele nieuwsbericht over een dode student en allemaal hearsay. Verreweg de meeste studentenverenigingen zijn helemaal niet zo, alleen de echte corps-achtige verenigingen. Haten op studentenverenigingen is ook de grootste onzin ooit maar daar zal ik verder geen energie in steken.
Pardon?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik regel het wel. Vader zuigt.
DIE ANTWOORDquote:
Je weet hoe erg ik er een hekel aan heb wanner je me verwend noemt. Doe dat dan ook niet, ook niet als grapje want je zult er vast wel iets mee bedoelenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jemig rustig maar. Was niet serieus.
Ik krijg hier bepaalde neigingen van. #Eindebericht.quote:
Het is T maar, rustig.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet hoe erg ik er een hekel aan heb wanner je me verwend noemt. Doe dat dan ook niet, ook niet als grapje want je zult er vast wel iets mee bedoelen.
Goede vraag.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij heeft Aldo niet van de drank af kunnen houden, dus waarom jou wel.
Omdat dat beeld veel interessanter is dan een groep studenten die wekelijks samenkomt om te borrelen, natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je zal ook wel gelijk hebben hoor.
Waarom de media dan vooral een negatieve mening omtrent studentenverenigingen wil vormen snap ik ook niet.
Feuten is nou ook niet bepaald goed geweest voor een positiever beeld
Ok.quote:
Dank je.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Kaneelstokje, ik vind je UI leuk.
Scott Pilgrim toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Dank je.
Weet je waar het vandaan komt?
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moest er ook al aan denken
Sorry.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet hoe erg ik er een hekel aan heb wanner je me verwend noemt. Doe dat dan ook niet, ook niet als grapje want je zult er vast wel iets mee bedoelen.
Directed by Roger Ballen & NINJAquote:
Ik vind hem tof.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Directed by Roger Ballen & NINJA
Director of Photography Melle Van Essen
Edited by Jannie Hondekom @ Left
Post Production by Blade
Deze mensen moet ik even spreken want die clip is goddelijk fucked up.
feiten, keiweek?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:03 schreef Marco001 het volgende:
Ik heb trouwens wel altijd lol om feiten tijdens keiweek.
Had dit jaar een stel feiten in de taxi, iets wat volgens hun opdracht niet mocht. ( wist ik..) dus ze voor straf verder weg afgezet als dat ze van hun doel af waren toen ze instapten.
Geeen idee waar dit over gaatquote:Op donderdag 28 november 2013 23:03 schreef Marco001 het volgende:
Ik heb trouwens wel altijd lol om feiten tijdens keiweek.
Had dit jaar een stel feiten in de taxi, iets wat volgens hun opdracht niet mocht. ( wist ik..) dus ze voor straf verder weg afgezet als dat ze van hun doel af waren toen ze instapten.
Ik ook, goddelijk fucked upquote:
Neequote:
Eerste jaars die een opdracht moeten doen. En hij naait ze grandioosquote:
Fucked up vind ik hem nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, goddelijk fucked up
Ja, weet ik veel. Zou bijna een biertje voor je opentrekken als de huidige leeg zou zijn. Verjaardag ditdat.quote:
Heb er wel eens wat gelezenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klopt.
Heb je het gelezen of alleen gezien?
typo, feuten. Keiweek is groningse introweek.quote:
OOOOOOOHHHHHHHquote:
Mag ik chocomelk?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Zou bijna een biertje voor je opentrekken als de huidige leeg zou zijn. Verjaardag ditdat.
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fucked up vind ik hem niet
Ik weet wat je moet doen om in jouw ogen een baas te zijn dus ik zeg vast:quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
die antwoord
hier was ie nog baas
ah ok.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
typo, feuten. Keiweek is groningse introweek.
Nice.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb er wel eens wat gelezen
luister maar gewoon maar hij ziet er wel debiel uitquote:Op donderdag 28 november 2013 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet wat je moet doen om in jouw ogen een baas te zijn dus ik zeg vast:
kapotquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Ik noteer een pluspuntje.
Alleen Tjacka en ik wetenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er aan de hand is met dat "ooooooh" hele tijd.
Wanneer ben je eigenlijk jarig ouwequote:
2 december, maandag.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk jarig ouwe
Welterusten manquote:Op donderdag 28 november 2013 23:07 schreef Marco001 het volgende:
Mensjes, ik ga pitten.. Wellicht tot morgen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:07 schreef Marco001 het volgende:
Mensjes, ik ga pitten.. Wellicht tot morgen
Zit veel suiker in chocomel, dat weet je he?quote:
Chocomelkquote:Op donderdag 28 november 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit veel suiker in chocomel, dat weet je he?
Jij bent ook binnenkort jarig, ouwe.quote:
Ik wil het er niet over hebbenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij bent ook binnenkort jarig, ouwe.
Oh, sorryquote:
Ja ik drink ook hele dag door siroop/limonade.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Chocomelk
Eigenlijk drink ik limonade meer
Maar I don't care
Zonder prikquote:Op donderdag 28 november 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik drink ook hele dag door siroop/limonade.![]()
Die appel-cranberry is
Dat sowieso, water met prikquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
Ik drink de hele dag door, uhm, niet veel. Kom ik ineens achter.
Alles met prikquote:
Hoeveel drink je?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Als aspartaam echt zo slecht is als ze claimen zie ik het somber in voor mezelf.
Houd ik je aanquote:Op donderdag 28 november 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nooit meer voetbal. Kutsport.
Ik water, orange juice en 7upquote:Op donderdag 28 november 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
Ik drink de hele dag door, uhm, niet veel. Kom ik ineens achter.
Ja KUT ik heb een seizoenskaart.quote:
Alleen in extreem grote hoeveelhedenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Als aspartaam echt zo slecht is als ze claimen zie ik het somber in voor mezelf.
Oh, vanaf hoeveel dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan is het niet schadelijk voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |