Jaquote:
Ik heb het al aan onze vader doorgegevenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zal hem nog wel aanspreken, want ik ben jullie grote zus.
Omdat iedereen alleen maar denkt aan dat incidentele nieuwsbericht over een dode student en allemaal hearsay. Verreweg de meeste studentenverenigingen zijn helemaal niet zo, alleen de echte corps-achtige verenigingen. Haten op studentenverenigingen is ook de grootste onzin ooit maar daar zal ik verder geen energie in steken.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ontgroeningen optioneel?
Nou dat heb ik inderdaad nog nooit gehoord nee
Ik heb het bijvoorbeeld niet gedaan omdat ik het onzin vond.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ontgroeningen optioneel?
Nou dat heb ik inderdaad nog nooit gehoord nee
Wat?quote:
Nou, hier.. prima toch!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nouja, heb nu ook zat plezier met de collega's van mijn vrijwilligersbaantje. Daar is het niveau soms ook erg ver te zoeken.(dat zelfs de studenten ter plekke iets hebben van WTF??)
hahaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ze heeft een mooi laminaat.
En er ligt een tapijt onder.
Maar wel mooi dusquote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar heb gewoon de goedkoopste genomen.
Kappen manquote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik helemaal vergetenEn dan klagen dat ik verwend word
Nee hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het bijvoorbeeld niet gedaan omdat ik het onzin vond.
[..]
Wat?![]()
Moet ik Aldo even klappen?
Nee, ik regel het wel. Vader zuigt.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het al aan onze vader doorgegeven
Ja, je zal ook wel gelijk hebben hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat iedereen alleen maar denkt aan dat incidentele nieuwsbericht over een dode student en allemaal hearsay. Verreweg de meeste studentenverenigingen zijn helemaal niet zo, alleen de echte corps-achtige verenigingen. Haten op studentenverenigingen is ook de grootste onzin ooit maar daar zal ik verder geen energie in steken.
Jemig rustig maar. Was niet serieus.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kappen man. Ik werk tyfus veel en jij hebt echt al meer dan 1k gekregen van je ouders.. los van het maandelijkse bedrag dat je krijgt
.
een x aantal jaar terug moest men hier alleen maar een of ander bord van het CS jatten..quote:Op donderdag 28 november 2013 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat iedereen alleen maar denkt aan dat incidentele nieuwsbericht over een dode student en allemaal hearsay. Verreweg de meeste studentenverenigingen zijn helemaal niet zo, alleen de echte corps-achtige verenigingen. Haten op studentenverenigingen is ook de grootste onzin ooit maar daar zal ik verder geen energie in steken.
Pardon?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik regel het wel. Vader zuigt.
DIE ANTWOORDquote:
Je weet hoe erg ik er een hekel aan heb wanner je me verwend noemt. Doe dat dan ook niet, ook niet als grapje want je zult er vast wel iets mee bedoelenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jemig rustig maar. Was niet serieus.
Ik krijg hier bepaalde neigingen van. #Eindebericht.quote:
Het is T maar, rustig.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet hoe erg ik er een hekel aan heb wanner je me verwend noemt. Doe dat dan ook niet, ook niet als grapje want je zult er vast wel iets mee bedoelen.
Goede vraag.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij heeft Aldo niet van de drank af kunnen houden, dus waarom jou wel.
Omdat dat beeld veel interessanter is dan een groep studenten die wekelijks samenkomt om te borrelen, natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je zal ook wel gelijk hebben hoor.
Waarom de media dan vooral een negatieve mening omtrent studentenverenigingen wil vormen snap ik ook niet.
Feuten is nou ook niet bepaald goed geweest voor een positiever beeld
Ok.quote:
Dank je.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Kaneelstokje, ik vind je UI leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |