Je kan niet zomaar instromen hequote:Op donderdag 28 november 2013 22:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben je inmiddels al aan het studeren?
Dit. Shit delen maakt echt niet uit en ik denk dat het in het begin zelfs helpt om je minder eenzaam te voelenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan altijd nog. Delen is echt niet zo erg als je denkt. En als het je niet bevalt, kan je verder zoeken.
Ik zou meer moeite hebben met de keuken dan met de douche inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Ja die douche, dat is wel oké. Maar dat is het dan ook.
Als ik mocht kiezen had ik denk ik liever een eigen badkamer dan een eigen keuken.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Dat laatste klopt eigenlijk wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Shit delen maakt echt niet uit en ik denk dat het in het begin zelfs helpt om je minder eenzaam te voelen
ik ook maar ik haat delen sowieso.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen had ik denk ik liever een eigen badkamer dan een eigen keuken.
Nee, douche maakt me niet uit. Wc staat op één en dan keukenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen had ik denk ik liever een eigen badkamer dan een eigen keuken.
Ja, maar keuken ben je ook veel vaker dan de badkamer denk ik danquote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou meer moeite hebben met de keuken dan met de douche inderdaad
Februari kan toch ookquote:Op donderdag 28 november 2013 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar instromen hemoet tot september wachten.
Precies. Hier in huis is iedereen vrij druk met zijn eigen dingen. Maar als er iets aan de hand is, kunnen we ook zo bij elkaar terecht. Best fijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Shit delen maakt echt niet uit en ik denk dat het in het begin zelfs helpt om je minder eenzaam te voelen
Ik ook niet. Dat weiger ik.quote:
Dat hoop ik wel jaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, douche maakt me niet uit. Wc staat op één en dan keuken.
[..]
Ja, maar keuken ben je ook veel vaker dan de badkamer denk ik dan.
Is maar bij beperkt aantal opleidingen zo.quote:
Ik vond de douche delen nooit zo fijn. Vieze huisgenoten die het niet schoon maken.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Zelfde hier ja. Soms jammerquote:Op donderdag 28 november 2013 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat weiger ik.
Maar af en toe mis ik het samen zijn wel hoor, met huisgenootjes. Ik heb nu 2 huisgenoten en we hebben allemaal alles voor onszelf, en ik zie ze verder nooit. Toch wel saai. Ergens.
Ligt heel erg aan 't huisquote:Op donderdag 28 november 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja
Maar je zal dan wel vaker samen koken ofzo denk ik dan.
En ga je nog een reis maken?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is maar bij beperkt aantal opleidingen zo.
Onze douche is sowieso ranzig want super klein en geen isolatie.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond de douche delen nooit zo fijn. Vieze huisgenoten die het niet schoon maken.
Kaneelquote:Op donderdag 28 november 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond de douche delen nooit zo fijn. Vieze huisgenoten die het niet schoon maken.
Als ik jouw budget had deelde ik niet eens de voordeur, bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat weiger ik.
Maar af en toe mis ik het samen zijn wel hoor, met huisgenootjes. Ik heb nu 2 huisgenoten en we hebben allemaal alles voor onszelf, en ik zie ze verder nooit. Toch wel saai. Ergens.
Ik kook zeer zelden tot nooit samen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja
Maar je zal dan wel vaker samen koken ofzo denk ik dan.
Sterkte.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Onze douche is sowieso ranzig want super klein en geen isolatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |