Nee, doet le brother altijd. Ik heb geen zin de hele dag in de keuken te staanquote:Op donderdag 28 november 2013 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfffff. Moet jij maar maken dan.
Jouw dorpquote:
Bron/Broen (TV Series 2011– ) - IMDbquote:Op donderdag 28 november 2013 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welke serie ga je kijken appeltje?Dr Who?
Hele dag?! Curry is echt heeel makkelijkquote:Op donderdag 28 november 2013 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, doet le brother altijd. Ik heb geen zin de hele dag in de keuken te staan
Ik ben een ramp met koken trouwens
10 miljoenmiljard!!!quote:
Oh die is tof jaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bron/Broen (TV Series 2011– ) - IMDb
Kjoet.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jouw dorp
Ik heb een achternichtje sinds vandeweek en ik mag haar nu al want ze jankt niet de hele tijd
Godmiljaarquote:Op donderdag 28 november 2013 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hele dag?! Curry is echt heeel makkelijk. Tenminste, neem aan dat le brother de curry niet zelf maakt?
[..]
10 miljoenmiljard!!!
Nog eentje die geen chefkok is.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, doet le brother altijd. Ik heb geen zin de hele dag in de keuken te staan
Ik ben een ramp met koken trouwens
Wel allemaal verse ingrediënten en shit hequote:Op donderdag 28 november 2013 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hele dag?! Curry is echt heeel makkelijk. Tenminste, neem aan dat le brother de curry niet zelf maakt?
[..]
10 miljoenmiljard!!!
en shit in deze context, gekkerd.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel allemaal verse ingrediënten en shit he![]()
Wel goeie shit
Maakt hij zelf zn currypasta zeg maar?!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel allemaal verse ingrediënten en shit he![]()
Wel goeie shit
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog eentje die geen chefkok is.![]()
De gasaansteker was een tijdje geleden verdwenen. Ik faalde met de lucifers... Vet moeilijk![]()
Nee, heeft hij 1 keer gedaan bij Indiaas.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maakt hij zelf zn currypasta zeg maar?!![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]Gasaansteker
![]()
Als ik op mezelf woon wil ik gewoon echt een goed kookstelHoe duur het ook is
Ja hallo, als er al zo'n ding staat dan ga je toch geen nieuwe kopen.. Moet je daarna weer inleverenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]Gasaansteker
![]()
Als ik op mezelf woon wil ik gewoon echt een goed kookstelHoe duur het ook is
Ja, ik ben bang dat als ik weer ga studeren straks ik er geen geld voor hebquote:Op donderdag 28 november 2013 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]Hoe gaan die plannen eigenlijk zover?
Ohh, lekkerrquote:Op donderdag 28 november 2013 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, heeft hij 1 keer gedaan bij Indiaas.
Maar omg, dat was echt goddelijk lekker![]()
Die angst is er echt ALTIJD.. ken niemand die op kamers ging die daar niet bang voor wasquote:Op donderdag 28 november 2013 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang dat als ik weer ga studeren straks ik er geen geld voor heb![]()
Maar ga sowieso op kamers dan.
Op kamers zou ik financieel wel redden hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die angst is er echt ALTIJD.. ken niemand die op kamers ging die daar niet bang voor was
Ben je inmiddels al aan het studeren?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op kamers zou ik financieel wel redden hoorMaar echt eigen plekkie vind ik ook wel fijn
Maar goed, dat gaat niet lukken als ik studeer.
Kan altijd nog. Delen is echt niet zo erg als je denkt. En als het je niet bevalt, kan je verder zoeken.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op kamers zou ik financieel wel redden hoorMaar echt eigen plekkie vind ik ook wel fijn
Oh zo bedoel je, ja dat is lastigquote:Op donderdag 28 november 2013 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |