quote:
Ik ga binnenkort heel mijn kledingkast (of ja, kast? alles ligt verspreidquote:Op donderdag 28 november 2013 22:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja. Maar toch ook zo weinig.
Hij is nog niet klaar.quote:
Haaiquote:
Oh, mis je ook niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrijwel nooitAls we het eten gooien we de aardappels bij de rijst, is een curry-gerecht
Wel heul lekker trouwens, die moet jij ook maken
![]()
En uhm, verder dus nooitGekookte aardappels houden ze hier niet van
En als ik daar zin in heb eet ik bij m`n ma. Soms gebakken aardappels maar dat al bijna nooit meer
Nee, gewoon een word documentquote:
Pff, zal je wel even zoet mee zijn, als je ook nog alles bij elkaar moet rapen eerst.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort heel mijn kledingkast (of ja, kast? alles ligt verspreid) opnieuw bekijken. Even een grote stapel doneren. Beetje zonde om oude kleding, die ik toch niet draag, te laten verstoffen.
Ik was te ongeduldigquote:
Dat bleekquote:
En ik een beetje ongeduldigquote:
Stuur me morgen nog een keertje?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhhh, zie de website http://www.lekkerebroodjes.nl.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, mis je ook niet?
Mattie, ik kook nu 2 jaar echt iedere dag en 3x per week hetzelfde.. dus ik heb al lang een keer curry gemaakt met aardappel en rijst en shitje.
[ afbeelding ]
[..]
Nee, gewoon een word document
Zo ziet hij er heul niet uit mattieequote:Op donderdag 28 november 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, mis je ook niet?
Mattie, ik kook nu 2 jaar echt iedere dag en 3x per week hetzelfde.. dus ik heb al lang een keer curry gemaakt met aardappel en rijst en shitje.
[ afbeelding ]
[..]
Nee, gewoon een word document
Pfffffquote:Op donderdag 28 november 2013 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Zo ziet hij er heul niet uit mattiee![]()
Veel lekkerder
I knowquote:
Ja, voorlopig nog wel ja..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |