Oh, hmquote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Ezell het volgende:
O Crackie, ik liep vandaag in de binnenstad van Amsterdam. Op de Leidsestraat heb je zo'n bakkertje met vet aantrekkelijke etalage. Overal muffins enzo.Rook echt verrukkelijk binnen. Moet je eens heengaan als je daar bent.
Geordend alles.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Ik eet eigenlijk bijna nooit 't zelfde (3x in de week sowieos iets nieuws) en maak dus altijd foto's van mn eten want dan weet ik precies wat het was maar ik deed niks met die foto's. Nu heb ik ze met recept allemaal op een rijtje en dan kan ik als ik even niet weet wat ik moet eten zo kijken waar ik zin in heb
Oh, dan gaat dat makkelijk ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not really, ik kijk namelijk bijna nooit TV
Ja, ik dacht er vandaag over en toen was het ook even van "wtf, hoeveel recepten heb ik wel niet gekooktquote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is best knap inderdaadWij eten sommige gerechten toch echt wel elke week
Maar in ieder geval bijna nooit 2x achter elkaar pasta,rijst,noodles of aardappels.
Ik ben gelijk begonnen met 2 pannen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja dat weet ik nog wel![]()
Maar koken is inderdaad echt iets waar je langzaam beter in wordt
In eerste instantie is 1 pan al druk genoeg, dan 2 pannen, naar 3 uitbreiden, en dan voor steeds meer mensen gaan koken enzo..
Preciesquote:Op donderdag 28 november 2013 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dan gaat dat makkelijk ja.
Ik wil dat ooit een keer met de inhoud van mijn kledingkast doen. Dat ik met plaatjes kan zoeken hoe ik het ga combineren. Way too much work.quote:
hey. Ik was net bij jou in de buurt grquote:
Je hebt veel te veel kleren als je daarvoor foto's moet maken.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil dat ooit een keer met de inhoud van mijn kledingkast doen. Dat ik met plaatjes kan zoeken hoe ik het ga combineren. Way too much work.
Vrijwel nooitquote:Op donderdag 28 november 2013 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik dacht er vandaag over en toen was het ook even van "wtf, hoeveel recepten heb ik wel niet gekookt![]()
![]()
". Maarja, vind ik gewoon leuk
.
Oh, ja ik eet wel vaak 2x t zelfde achter elkaar hoor. Krijg je als je alleen bent. Eten jullie nooit aardappel trouwens?
instagram?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Ik eet eigenlijk bijna nooit 't zelfde (3x in de week sowieos iets nieuws) en maak dus altijd foto's van mn eten want dan weet ik precies wat het was maar ik deed niks met die foto's. Nu heb ik ze met recept allemaal op een rijtje en dan kan ik als ik even niet weet wat ik moet eten zo kijken waar ik zin in heb
Hebben ze ook hartige shit? Daar hou ik meer vanquote:
Pfff dat is nóg echt veeel meer werk johquote:Op donderdag 28 november 2013 22:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil dat ooit een keer met de inhoud van mijn kledingkast doen. Dat ik met plaatjes kan zoeken hoe ik het ga combineren. Way too much work.
Oh, waar was je dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey. Ik was net bij jou in de buurt gr
Uhhh, zie de website http://www.lekkerebroodjes.nl.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben ze ook hartige shit? Daar hou ik meer van
Ja. Maar toch ook zo weinig.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt veel te veel kleren als je daarvoor foto's moet maken.
I know. Zal 'm ook wel noooit worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfff dat is nóg echt veeel meer werk joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |