Want hij werkte niet als timmermanquote:Op donderdag 28 november 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
En dan heb ik het over het Christendom natuurlijk. Dat Jezus bestaan heeft kan natuurlijk ook.
Maar kan net zo goed een beunhaas uit Nazareth zijn geweest die wat anders wilde doen dan werken
Sorry als gelovigen hier aanstoot aan nemen
Hoef je je niet voor te verontschuldigen want je zegt niets verkeerds of beledigend.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Ja wat ik net al zei jaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
En dan heb ik het over het Christendom natuurlijk. Dat Jezus bestaan heeft kan natuurlijk ook.
Maar kan net zo goed een beunhaas uit Nazareth zijn geweest die wat anders wilde doen dan werken
Ja, daar liep hij de kantjes wel af hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Want hij werkte niet als timmerman
quote:
Ik heb nooit een klus door hem (kunnen) laten doenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar liep hij de kantjes wel af hoor.
Insquote:Op donderdag 28 november 2013 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te verontschuldigen want je zegt niets verkeerds of beledigend.
Nope, sorry, kijk ik eigenlijk nooitquote:Op donderdag 28 november 2013 22:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi Stu! Heb je ook Doctor Who gekeken laatst?
Ik zou hem raken.quote:
Oh.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, sorry, kijk ik eigenlijk nooit![]()
Not really, ik kijk namelijk bijna nooit TVquote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.
Was het lastig te ontwijken daar in de UK?
Dat is best knap inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Ik eet eigenlijk bijna nooit 't zelfde (3x in de week sowieos iets nieuws) en maak dus altijd foto's van mn eten want dan weet ik precies wat het was maar ik deed niks met die foto's. Nu heb ik ze met recept allemaal op een rijtje en dan kan ik als ik even niet weet wat ik moet eten zo kijken waar ik zin in heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |