Neequote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, jij kan hier niet mee omgaan
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, jij kan hier niet mee omgaan
Trekt me niet is geen reden om er niet in te geloven.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nooit in een bijbel gelezen of iets dergelijks, trekt me niet.
ben toch een rijke tataquote:Op donderdag 28 november 2013 22:13 schreef Fok-it het volgende:
Wisten jullie dat Ezell zelfs een eigen restaurant heeft?
http://www.ezellschicken.com/
Uh, okequote:Op donderdag 28 november 2013 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trekt me niet is geen reden om er niet in te geloven.
pollos hermanosquote:Op donderdag 28 november 2013 22:13 schreef Fok-it het volgende:
Wisten jullie dat Ezell zelfs een eigen restaurant heeft?
http://www.ezellschicken.com/
Waar baseer je je mening dan opquote:Op donderdag 28 november 2013 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nooit in een bijbel gelezen of iets dergelijks, trekt me niet.
Zolang het niet ontkracht of erkend kan worden is er geen reden of 1 van beiden kanten te kiezen.quote:
Er zijn wel bewijzen dat Jezus daadwerkelijk bestond hoor.. Of hij ook daadwerkelijk de zoon van God was of gewoon een sympathieke vent die een geboren leider was is wat andersquote:
quote:
Fair enoughquote:Op donderdag 28 november 2013 22:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kan toch niet in een verhaal geloven als ik het verhaal niet ken.
Want hij werkte niet als timmermanquote:Op donderdag 28 november 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
En dan heb ik het over het Christendom natuurlijk. Dat Jezus bestaan heeft kan natuurlijk ook.
Maar kan net zo goed een beunhaas uit Nazareth zijn geweest die wat anders wilde doen dan werken
Sorry als gelovigen hier aanstoot aan nemen
Hoef je je niet voor te verontschuldigen want je zegt niets verkeerds of beledigend.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Ja wat ik net al zei jaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
En dan heb ik het over het Christendom natuurlijk. Dat Jezus bestaan heeft kan natuurlijk ook.
Maar kan net zo goed een beunhaas uit Nazareth zijn geweest die wat anders wilde doen dan werken
Ja, daar liep hij de kantjes wel af hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Want hij werkte niet als timmerman
quote:
Ik heb nooit een klus door hem (kunnen) laten doenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar liep hij de kantjes wel af hoor.
Insquote:Op donderdag 28 november 2013 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te verontschuldigen want je zegt niets verkeerds of beledigend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |