Scott Pilgrim toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Dank je.
Weet je waar het vandaan komt?
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moest er ook al aan denken
Sorry.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet hoe erg ik er een hekel aan heb wanner je me verwend noemt. Doe dat dan ook niet, ook niet als grapje want je zult er vast wel iets mee bedoelen.
Directed by Roger Ballen & NINJAquote:
Ik vind hem tof.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Directed by Roger Ballen & NINJA
Director of Photography Melle Van Essen
Edited by Jannie Hondekom @ Left
Post Production by Blade
Deze mensen moet ik even spreken want die clip is goddelijk fucked up.
feiten, keiweek?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:03 schreef Marco001 het volgende:
Ik heb trouwens wel altijd lol om feiten tijdens keiweek.
Had dit jaar een stel feiten in de taxi, iets wat volgens hun opdracht niet mocht. ( wist ik..) dus ze voor straf verder weg afgezet als dat ze van hun doel af waren toen ze instapten.
Geeen idee waar dit over gaatquote:Op donderdag 28 november 2013 23:03 schreef Marco001 het volgende:
Ik heb trouwens wel altijd lol om feiten tijdens keiweek.
Had dit jaar een stel feiten in de taxi, iets wat volgens hun opdracht niet mocht. ( wist ik..) dus ze voor straf verder weg afgezet als dat ze van hun doel af waren toen ze instapten.
Ik ook, goddelijk fucked upquote:
Neequote:
Eerste jaars die een opdracht moeten doen. En hij naait ze grandioosquote:
Fucked up vind ik hem nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, goddelijk fucked up
Ja, weet ik veel. Zou bijna een biertje voor je opentrekken als de huidige leeg zou zijn. Verjaardag ditdat.quote:
Heb er wel eens wat gelezenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klopt.
Heb je het gelezen of alleen gezien?
typo, feuten. Keiweek is groningse introweek.quote:
OOOOOOOHHHHHHHquote:
Mag ik chocomelk?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Zou bijna een biertje voor je opentrekken als de huidige leeg zou zijn. Verjaardag ditdat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |