Oh I seequote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NeeMorgen moet het aan de vakdocent voorgelegd worden enzo.
inb4 ''HBO"
Als ik zou verhuizen heb ik geen nieuwe spullen nodig. Misschien wil ik nieuwe spullen maar heb het écht niet nodigquote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel meer hoor, tenzij je helemaal geen nieuwe spullen nodig hebt.
Mij ook niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat gaan mijn ouders me nooit geven
Het is niet bepaald Ludogorets Razagrad uit, altijd lastig'' inderdaad neequote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat tegen een club die niemand kent
Leukquote:
Jouw kennende, slaat op iedereenquote:
Jij niet nee, maar ik denk de meeste mensen wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik zou verhuizen heb ik geen nieuwe spullen nodig. Misschien wil ik nieuwe spullen maar heb het écht niet nodig
Ja. Je hebt vaak een Corps, dat is waar al die meiden zitten die je beschrijft. Maar er zijn ook andere verenigingen, die niet corporaal zijn. Ook alto verenigingen, zoals Crackje al zei.quote:
Hahahahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet bepaald Ludogorets Razagrad uit, altijd lastig'' inderdaad nee
Met Pelle die de boeren stil krijgtquote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop door deze uitspraak dat het weer een lekker knotsgek doelpuntenfestijn wordt.
psv krijgt altijd pakkie in kuipquote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop door deze uitspraak dat het weer een lekker knotsgek doelpuntenfestijn wordt.
Weet niet eens of ik nog naar Amsterdam wil.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, sowieso vind je nooit een kamer van evenveel m2 voor dezelfde prijs in Amsterdam. Het opknappen van je nieuwe kamer moet gebeuren. Tenzij je een lelijke kamer wil, maar dat is geheel jouw keus. De spullen moeten vervoerd worden. Busje huren. Of met de auto van je ouders, maar dat kost benzine.
En dat kost allemaal tijd.
Tijd is geld.
De oude koelkast kan ik krijgen, goede reden dat ze zelf een nieuwe kunnen kopenquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet bepaald Ludogorets Razagrad uit, altijd lastig'' inderdaad nee
Ik ook niet hoor. In ieder geval hoor ik niet bij die verhalen die je wel eens hoort.. maar zijn er veel niet hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Leuk![]()
* Marco001 baalt soms wel dat ie nooit een eckte student is geweest.
Nee joh, natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jouw kennende, slaat op iedereen
Dat krijg ik ook niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De oude koelkast kan ik krijgen, goede reden dat ze zelf een nieuwe kunnen kopen
En dan heb ik het over het 20 jaar oude ding in de bijkeuken
Van de huurvereniging. Mijn huis word gesloopt. Over een jaar ofzo. Dus kreeg ik geld.quote:
Dat niet nee.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat gaan mijn ouders me nooit geven
Nou, ik moest het busje huren zelf betalen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb echt niks aan mn kamer gedaan om 'm op te knappen en mijn ouders verhuisde mij gewoon gratis hoor.
Hier alleen laminaat, maar dat MOEST van mijn ouders. Zij hebben dat dan ook geregeld.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb echt niks aan mn kamer gedaan om 'm op te knappen en mijn ouders verhuisde mij gewoon gratis hoor.
Oh oke. Hoe worden daar ontgroeningen gedaan dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Je hebt vaak een Corps, dat is waar al die meiden zitten die je beschrijft. Maar er zijn ook andere verenigingen, die niet corporaal zijn. Ook alto verenigingen, zoals Crackje al zei.
godverdomme nice godverdomme.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van de huurvereniging. Mijn huis word gesloopt. Over een jaar ofzo. Dus kreeg ik geld.
Wil je huidige huisbaas je zo graag weg hebben?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van de huurvereniging. Mijn huis word gesloopt. Over een jaar ofzo. Dus kreeg ik geld.
[..]
Dat niet nee.
Ohhh, chilllquote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat niet nee.
Ik weet niet meer wat ik betaalde zelf.. maar uiteindelijk niks want ik kreeg 1k van mn oudersquote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik moest het busje huren zelf betalen.
Verf enzo betaalden m'n ouders.
Ahhh, nice niceequote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier alleen laminaat, maar dat MOEST van mijn ouders. Zij hebben dat dan ook geregeld.
Nouja, heb nu ook zat plezier met de collega's van mijn vrijwilligersbaantje. Daar is het niveau soms ook erg ver te zoeken.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. In ieder geval hoor ik niet bij die verhalen die je wel eens hoort.. maar zijn er veel niet hoor
Toch drie keer verloren in de laatste zeven potjes.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
psv krijgt altijd pakkie in kuip
En ze heeft een mooi laminaat.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, nice nicee. Mocht jij 't laminaat wel uitkiezen?
Damn.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik betaalde zelf.. maar uiteindelijk niks want ik kreeg 1k van mn ouders.
Ja, maar heb gewoon de goedkoopste genomen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, nice nicee. Mocht jij 't laminaat wel uitkiezen?
Ontgroeningen zijn niet overal. En waar ze zijn, zijn ze vaak ook nog optioneel.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh oke. Hoe worden daar ontgroeningen gedaan dan?
Of mag je daar niks over zeggen?
I knowquote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
godverdomme nice godverdomme.
Nee, is verplicht bij de wet bij sloop.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil je huidige huisbaas je zo graag weg hebben?
Zeker. Kreeg vorige maand nog 200 euro omdat het omhoog was gegaan sinds juli.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, chilll.
[..]
Ik weet niet meer wat ik betaalde zelf.. maar uiteindelijk niks want ik kreeg 1k van mn ouders.
Je zou al ziek zijn na 2 slokjes lovequote:
En tieten?quote:
Oh ja, dat was ik helemaal vergetenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Probably.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zou al ziek zijn na 2 slokjes love
Good guy.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar heb gewoon de goedkoopste genomen.
Ontgroeningen optioneel?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ontgroeningen zijn niet overal. En waar ze zijn, zijn ze vaak ook nog optioneel.
[..]
I know
[..]
Nee, is verplicht bij de wet bij sloop.
En ben al verhuisd. Heb mooie nieuwe spullen gekocht van het geld.
[..]
Zeker. Kreeg vorige maand nog 200 euro omdat het omhoog was gegaan sinds juli.
Jaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aldo heeft slechte invloed op jou, zussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |