Communisten zijn 't.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een beetje man maakte de periode dat drinken om het drinken stoer was op z'n 15e mee. Niet als ze braaf bij papa en mama weg zijn.
Ik heb totaal geen ervaringen. Persoonlijke ervaringen dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben kennelijk andere ervaringen.
Hahaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik de magnetron en een derde van de vriezer
Verhuizen kost geld.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoeft toch niet voor een woning die veel duurder is.
Mooi, dan kunnen we aan de slagquote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo plan van aanpak is gefikst
guilty as charged.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een beetje man maakte de periode dat drinken om het drinken stoer was op z'n 15e mee. Niet als ze braaf bij papa en mama weg zijn.
Ze hebben zelf vrij weinig van dat soort dingen..quote:
Ik weet dat het gebeurt, maar het ligt erg aan de vereniging. Alternatieve verenigingen zijn zoveel leuker.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen ervaringen. Persoonlijke ervaringen dan.
Maar je gaat me niet wijsmaken dat dat niet gebeurt alleen omdat jij bij een studentenvereniging zit
Alternatieve?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat het gebeurt, maar het ligt erg aan de vereniging. Alternatieve verenigingen zijn zoveel leuker.
En dat tegen een club die niemand kentquote:
Neequote:
I don't blame you!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben zelf vrij weinig van dat soort dingen..En alles wat er nog knap uitziet neem ik gewoon mee natuurlijk
Van wie?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg 6000 euro om te verhuizen.
Nou, sowieso vind je nooit een kamer van evenveel m2 voor dezelfde prijs in Amsterdam. Het opknappen van je nieuwe kamer moet gebeuren. Tenzij je een lelijke kamer wil, maar dat is geheel jouw keus. De spullen moeten vervoerd worden. Busje huren. Of met de auto van je ouders, maar dat kost benzine.quote:
Dat gaan mijn ouders me nooit gevenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg 6000 euro om te verhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |