Dit zou ik niet zeggen in de VBL SC als ik jou was.quote:
Ook eigen, zit in de badkamer. Maar die gedeelde keuken lijkt me zo kut, al was het alleen al omdat 'ie heel ver van je kamer is maar ook omdat er behoorlijk vaak dingen 'verdwijnen'quote:
Lekker tot je 40ste op kamers wonenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
Denk overigens dat het nog wel jaren gaat duren voordat ik een huisje helemaal voor mezelf heb. Vind niet zo erg om te delen. Daarnaast zal het ook een hoop geld schelen. Ook geen probleem...
Hahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef essnhills het volgende:
Als ik hier wegga gaan mijn huisgenootjes echt balen.. Ik neem het grootste deel van het kookgerei, keukenapparatuur en pannen weer mee..
Dat heb ik pas 100x gedaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit zou ik niet zeggen in de VBL SC als ik jou was.
Ik de magnetron en een derde van de vriezerquote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef essnhills het volgende:
Als ik hier wegga gaan mijn huisgenootjes echt balen.. Ik neem het grootste deel van het kookgerei, keukenapparatuur en pannen weer mee..
Qua voedsel/drinken?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook eigen, zit in de badkamer. Maar die gedeelde keuken lijkt me zo kut, al was het alleen al omdat 'ie heel ver van je kamer is maar ook omdat er behoorlijk vaak dingen 'verdwijnen'
Ik heb 't ook gewoon over kleinere dingenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan prima mijn eigen ding doenIk moet troep achter me opruimen, dat is waar. Maar dat moet je ook als je alleen woont. (wat dat betreft is dit misschien wel goed voor me
)
Ik 1x ik ben mijn PTSS nog steeds aan het verwerken.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik pas 100x gedaan.
Alles was altijd viesquote:Op donderdag 28 november 2013 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel echt heel vervelend
Ah, dat is wel anders ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ik heb eigen borden, dus dat is hier niet aan de orde.
Ik denk niet dat dit er wat mee te maken had, eigenlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik niet lang volhouden. Al is je dusdanig gedragen natuurlijk wel zeer stoer binnen een hoop studentenverenigingen
Studentenverenigingen
Dat dan ook weer niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker tot je 40ste op kamers wonen
Is't ook.. Mijn mede-stagiair in Finland was er zo-een.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel echt heel vervelend
Vooral de ontgroeningen lijken me erg plezierig.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik pas 100x gedaan.
Ligt er aan. Ik ga als ik 23 ben echt wel huren bij de sociale woningbouw en dat scheelt me echt níks met geldquote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
Denk overigens dat het nog wel jaren gaat duren voordat ik een huisje helemaal voor mezelf heb. Vind het niet zo erg om te delen. Daarnaast zal het ook een hoop geld schelen. Ook geen probleem...
Mij ookquote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral de ontgroeningen lijken me erg plezierig.
Doen ze ook, maar dan zit je dus met je eten en drinken een hele gang van je keuken af. Ook niet chill. En ze nemen dus alles heen en weer naar de kamers meestalquote:Op donderdag 28 november 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Qua voedsel/drinken?
Ik zou dan gewoon een eigen koelkastje op de kamer hebben.
True, volgens mij zijn er ook genoeg afgestudeerden die nog jaren op kamers blijven wonen dusquote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat dan ook weer niet.Maar ik neem aan dat het na mijn studie nog wel een tijdje duurt voordat ik alles op orde heb qua werk enzo. Dus ja, dan graag even minder uitgeven aan huur.
Kinderachtig is het devies, en allemaal maar geforceerd meelachen het is immers allemaal erg stoer.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral de ontgroeningen lijken me erg plezierig.
En jij wil verhuizen?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat dan ook weer niet.Maar ik neem aan dat het na mijn studie nog wel een tijdje duurt voordat ik alles op orde heb qua werk enzo. Dus ja, dan graag even minder uitgeven aan huur.
Inderdaad. Treurnis alom.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kinderachtig is het devies, en allemaal maar geforceerd meelachen het is immers allemaal erg stoer.
Ook niet zo handig inderdaad.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doen ze ook, maar dan zit je dus met je eten en drinken een hele gang van je keuken af. Ook niet chill. En ze nemen dus alles heen en weer naar de kamers meestal
Een beetje man maakte de periode dat drinken om het drinken stoer was op z'n 15e mee. Niet als ze braaf bij papa en mama weg zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kinderachtig is het devies, en allemaal maar geforceerd meelachen het is immers allemaal erg stoer.
Wij hebben kennelijk andere ervaringen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Treurnis alom.
Zuip je maar lekker het ziekenhuis in, anders ben je geen echte dispuuttrut.
Ohquote:Op donderdag 28 november 2013 22:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kjoet.Gefeliciteerd!
Alleen was ik er niet.![]()
Communisten zijn 't.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een beetje man maakte de periode dat drinken om het drinken stoer was op z'n 15e mee. Niet als ze braaf bij papa en mama weg zijn.
Ik heb totaal geen ervaringen. Persoonlijke ervaringen dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben kennelijk andere ervaringen.
Hahaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik de magnetron en een derde van de vriezer
Verhuizen kost geld.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoeft toch niet voor een woning die veel duurder is.
Mooi, dan kunnen we aan de slagquote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo plan van aanpak is gefikst
guilty as charged.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een beetje man maakte de periode dat drinken om het drinken stoer was op z'n 15e mee. Niet als ze braaf bij papa en mama weg zijn.
Ze hebben zelf vrij weinig van dat soort dingen..quote:
Ik weet dat het gebeurt, maar het ligt erg aan de vereniging. Alternatieve verenigingen zijn zoveel leuker.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen ervaringen. Persoonlijke ervaringen dan.
Maar je gaat me niet wijsmaken dat dat niet gebeurt alleen omdat jij bij een studentenvereniging zit
Alternatieve?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat het gebeurt, maar het ligt erg aan de vereniging. Alternatieve verenigingen zijn zoveel leuker.
En dat tegen een club die niemand kentquote:
Neequote:
I don't blame you!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben zelf vrij weinig van dat soort dingen..En alles wat er nog knap uitziet neem ik gewoon mee natuurlijk
Van wie?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg 6000 euro om te verhuizen.
Nou, sowieso vind je nooit een kamer van evenveel m2 voor dezelfde prijs in Amsterdam. Het opknappen van je nieuwe kamer moet gebeuren. Tenzij je een lelijke kamer wil, maar dat is geheel jouw keus. De spullen moeten vervoerd worden. Busje huren. Of met de auto van je ouders, maar dat kost benzine.quote:
Dat gaan mijn ouders me nooit gevenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg 6000 euro om te verhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |