Ja, denk in de zomer nog, Maar nu weer met andere dingen bezig. Ben cursus bezig en begin volgende maand aan medicijnen en volgend jaar 21+toets waar ik me voor moet inschrijven en leren dusquote:
Hebben jullie zo'n oma douche?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
Wij hebben echt een enorme douche en een piepklein douchestraaltje.![]()
He bahquote:Op donderdag 28 november 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Onze douche is sowieso ranzig want super klein en geen isolatie.
quote:
heb jij ooit bij andere dan je chimi gewoond trouwens?quote:
Aan medicijnen?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, denk in de zomer nog, Maar nu weer met andere dingen bezig. Ben cursus bezig en begin volgende maand aan medicijnen en volgend jaar 21+toets waar ik me voor moet inschrijven en leren dus
Kan daar nog niet teveel aan denken
Met een krukje er in?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
Wat kun/moet je eigenlijk leren voor zo'n toetsquote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, denk in de zomer nog, Maar nu weer met andere dingen bezig. Ben cursus bezig en begin volgende maand aan medicijnen en volgend jaar 21+toets waar ik me voor moet inschrijven en leren dus
Kan daar nog niet teveel aan denken
Ja. Delen is kut.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb jij ooit bij andere dan je chimi gewoond trouwens?
Behalve je ouders natuurlijk
Ja, voor add. Ritalin waarschijnlijkquote:
Jullie toilet.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
Lijkt me ook ja, maar moet maar van dat verwende afstappen gewoonquote:
Nope.Nquote:
Zit wel een enorme drempel bij de ingang, dus uhm, soort van. Maar er passen wel wat oma's in.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar omaatjes ook met hun hele rollater in kunnen enzo
Ik vind t bij jou ook echt wel irritant hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef Tchock het volgende:
Ik vind echt dat veel mensen delen overdrijven, hoorAl moet ik zeggen dat ik huisgenoten heb die in de regel behoorlijk netjes zijn en van mijn spullen afblijven. Dat scheelt een hoop. Maar dan nog.
Ik had huisgenoten die 12 vuile borden op hun kamer hadden staan. Die liever op hun schoenen liepen dan de vloer schoonmaakten. Dat soort mensenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef Tchock het volgende:
Ik vind echt dat veel mensen delen overdrijven, hoorAl moet ik zeggen dat ik huisgenoten heb die in de regel behoorlijk netjes zijn en van mijn spullen afblijven. Dat scheelt een hoop. Maar dan nog.
Ik ben erg verwend geworden de laatste 6 maanden.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja, maar moet maar van dat verwende afstappen gewoon
Waar ben ik geweest dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die onderste wel, ja.Maar die boven is gewoon oké.
Ik ben precies zo'n mens. Dat eerste vind ik trouwens niet raar, beter in je kamer dan in de gedeelde keukenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had huisgenoten die 12 vuile borden op hun kamer hadden staan. Die liever op hun schoenen liepen dan de vloer schoonmaakten. Dat soort mensen
Weet ik niet? Dat vraag ik aan jou.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij de badkamer of bij de keuken?
Maar toch niet beter dan nuquote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben erg verwend geworden de laatste 6 maanden.
Eigenlijk had ik het altijd wel goed voor elkaar met de mensen met wie ik moest delen.
Dat deed ik ook altijd.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had huisgenoten die 12 vuile borden op hun kamer hadden staan.
Ja, níet delen is natuurlijk chiller, maar wat heb je er echt voor last van?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind t bij jou ook echt wel irritant hoor.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben precies zo'n mens. Dat eerste vind ik trouwens niet raar, beter in je kamer dan in de gedeelde keuken
In de keuken kan ik ze tenminste afwassen als ik er een nodig heb.quote:
Ik ook inderdaad, dat scheelt welquote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef Tchock het volgende:
Dat lijkt me wel echt heel vervelendquote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had huisgenoten die 12 vuile borden op hun kamer hadden staan. Die liever op hun schoenen liepen dan de vloer schoonmaakten. Dat soort mensen
Oh, op die manier. Ik heb eigen borden, dus dat is hier niet aan de orde.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
In de keuken kan ik ze tenminste afwassen als ik er een nodig heb.
Dat je altijd overal rekening moet houden. Gewoon niet je eigen ding kunt doenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, níet delen is natuurlijk chiller, maar wat heb je er echt voor last van?
Dat gaat me sowieso te ver jaquote:
Een vriendin van mij woont in een studentenhuis met 9-enen, en de vloer is echt zo smerig.quote:
Ook waar, maar wij wassen regelmatig gewoon elkaars troep af..quote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben precies zo'n mens. Dat eerste vind ik trouwens niet raar, beter in je kamer dan in de gedeelde keuken
Wij hebben een overschot aan borden en bestek. En het blijft maar meer worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ik heb eigen borden, dus dat is hier niet aan de orde.
Ik kan prima mijn eigen ding doenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat je altijd overal rekening moet houden. Gewoon niet je eigen ding kunt doen![]()
.
quote:
Dat is wel echt lame. Vriend van mij woont in zo'n huis met 12 kamers met allemaal eigen badkamertje maar gedeelde keukenquote:
En wc dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel echt lame. Vriend van mij woont in zo'n huis met 12 kamers met allemaal eigen badkamertje maar gedeelde keuken
Zou ik niet lang volhouden. Al is je dusdanig gedragen natuurlijk wel zeer stoer binnen een hoop studentenverenigingenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |