Jij bent ook binnenkort jarig, ouwe.quote:
Ik wil het er niet over hebbenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij bent ook binnenkort jarig, ouwe.
Oh, sorryquote:
Ja ik drink ook hele dag door siroop/limonade.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Chocomelk
Eigenlijk drink ik limonade meer
Maar I don't care
Zonder prikquote:Op donderdag 28 november 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik drink ook hele dag door siroop/limonade.![]()
Die appel-cranberry is
Dat sowieso, water met prikquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
Ik drink de hele dag door, uhm, niet veel. Kom ik ineens achter.
Alles met prikquote:
Hoeveel drink je?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Als aspartaam echt zo slecht is als ze claimen zie ik het somber in voor mezelf.
Houd ik je aanquote:Op donderdag 28 november 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nooit meer voetbal. Kutsport.
Ik water, orange juice en 7upquote:Op donderdag 28 november 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
Ik drink de hele dag door, uhm, niet veel. Kom ik ineens achter.
Ja KUT ik heb een seizoenskaart.quote:
Alleen in extreem grote hoeveelhedenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Als aspartaam echt zo slecht is als ze claimen zie ik het somber in voor mezelf.
Oh, vanaf hoeveel dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan is het niet schadelijk voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |