Ik had vorige week de lekkerste Ben&Jerry`s ever.quote:
Mixed fruits van Kopparberg is wel lekker als je van zoet houdt trouwensquote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewone Bulmers was niet gay genoeg voor me.
Wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch is stoppen met frisdrank 1 van de eerste adviezen voor mensen met overgewicht
Je kan gewoon cola light drinken terwijl je afvaltquote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch is stoppen met frisdrank 1 van de eerste adviezen voor mensen met overgewicht
Dat gaat niet over light frisdrankquote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorryquote:
Waterijs?quote:
Nee ik bedoelde ook normale colaquote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gaat niet over light frisdrank.
Welke?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had vorige week de lekkerste Ben&Jerry`s ever.
halloquote:
Ohhhhhhh haiquote:
Daar zit geen aspartaam in en daar hadden we 't overquote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde ook normale cola
quote:
Komt eraan, sis.quote:
New York super chunky fudge ofzo?quote:
Wat een naamquote:Op donderdag 28 november 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
New York super chunky fudge ofzo?
Ok okquote:Op donderdag 28 november 2013 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar zit geen aspartaam in en daar hadden we 't over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |