Die is wel goed, al vond ik de Elderflower van Kopparberg lekkerder.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mixed fruits van Kopparberg is wel lekker als je van zoet houdt trouwens
[ afbeelding ]
Wat aws je doen Tjakkie?quote:
Ja maar echt fucking lekkerquote:
Hier (London) is het gelukkig ook wel vrij eenvoudig verkrijgbaarquote:Op donderdag 28 november 2013 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die is wel goed, al vond ik de Elderflower van Kopparberg lekkerder.
Opvallend wel dat ze weinig Kopparberg hadden in Dublin. In Schotland was het overal.
Wel af en toe Rekorderlig.
Ga je weer pannenkoeken bakken?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb honger maar eigenlijk nog te vroeg voor #nachtmaaltijd
Ik vind B&J niet zo heel lekker eigenlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar echt fucking lekkergrote brokken zwarte chocola en amandelen enzo erin
Nicequote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier (London) is het gelukkig ook wel vrij eenvoudig verkrijgbaar
Magners is trouwens ook heerlijk
Ik normaal ook niet. Ik vond die Cookie Dough die iedereen zo geweldig vind ook dik tegenvallenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind B&J niet zo heel lekker eigenlijk
Dat is wel apart ja. Hier zijn pints voor mannen heel normaal hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice
Magners heb ik alleen in Nederland gedronken. In de Australische pub
Ik zag trouwens alleen vrouwen cider drinken. Was wel raar.
Klein bakje is wel oké, maar teveel is echt vies.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet. Ik vond die Cookie Dough die iedereen zo geweldig vind ook dik tegenvallen
Lucky fishquote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef JanCees het volgende:
Ik heb sinds kort een nieuw kussen, wel tevreden over.
Broederquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |