Die is wel goed, al vond ik de Elderflower van Kopparberg lekkerder.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mixed fruits van Kopparberg is wel lekker als je van zoet houdt trouwens
[ afbeelding ]
Wat aws je doen Tjakkie?quote:
Ja maar echt fucking lekkerquote:
Hier (London) is het gelukkig ook wel vrij eenvoudig verkrijgbaarquote:Op donderdag 28 november 2013 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die is wel goed, al vond ik de Elderflower van Kopparberg lekkerder.
Opvallend wel dat ze weinig Kopparberg hadden in Dublin. In Schotland was het overal.
Wel af en toe Rekorderlig.
Ga je weer pannenkoeken bakken?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb honger maar eigenlijk nog te vroeg voor #nachtmaaltijd
Ik vind B&J niet zo heel lekker eigenlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar echt fucking lekkergrote brokken zwarte chocola en amandelen enzo erin
Nicequote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier (London) is het gelukkig ook wel vrij eenvoudig verkrijgbaar
Magners is trouwens ook heerlijk
Ik normaal ook niet. Ik vond die Cookie Dough die iedereen zo geweldig vind ook dik tegenvallenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind B&J niet zo heel lekker eigenlijk
Dat is wel apart ja. Hier zijn pints voor mannen heel normaal hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice
Magners heb ik alleen in Nederland gedronken. In de Australische pub
Ik zag trouwens alleen vrouwen cider drinken. Was wel raar.
Klein bakje is wel oké, maar teveel is echt vies.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet. Ik vond die Cookie Dough die iedereen zo geweldig vind ook dik tegenvallen
Lucky fishquote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef JanCees het volgende:
Ik heb sinds kort een nieuw kussen, wel tevreden over.
Broederquote:
waarvoor?quote:
Ik zou die les sowieso boycotten.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik had dinsdag dus weer lesje alternatieve geneeswijzen.. en die vrouw die die les geeft is opzich wel fijn. Zegt gewoon dat we zelf moeten kijken naar wat wij denken wat waar is. Op begeven moment begon ze over dat we ons zelf vergiftigde en wat er dan gebeurt met ons lichaam en ze eindigde serieus met kanker.. en ook dat je daar dus iets aan kan doen en als je je lichaam niet vergiftigd dan krijg je ook geen kanker.
Wat voor opleiding wil je doen?quote:
Vind dat altijd een beetje eng. Prima dat je gezond leven wil promoten maar je zegt er impliciet ook mee dat heel veel kankerpatiënten het eigenlijk aan zichzelf hebben te danken.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik had dinsdag dus weer lesje alternatieve geneeswijzen.. en die vrouw die die les geeft is opzich wel fijn. Zegt gewoon dat we zelf moeten kijken naar wat wij denken wat waar is. Op begeven moment begon ze over dat we ons zelf vergiftigde en wat er dan gebeurt met ons lichaam en ze eindigde serieus met kanker.. en ook dat je daar dus iets aan kan doen en als je je lichaam niet vergiftigd dan krijg je ook geen kanker.
Die is wel lekker.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Cookie dough is smerig, net zoals die macadamia
de lekkerste is chunky monkey
Is wel interessant hoor en er zitten zeker dingen bij waarvan ik denk dat het klopt.. maar lang niet allesquote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou die les sowieso boycotten.
Wat een raar gedoe.
Cookie dough en lekkerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Cookie dough is smerig, net zoals die macadamia
de lekkerste is chunky monkey
Eet jij alleenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef essnhills het volgende:
OMG die stoofpeertjes zijn heerlijk
London of Ierlandquote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zusje
[..]
StuIk kom maandag jouw kant op
Stoofpeersquote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef essnhills het volgende:
OMG die stoofpeertjes zijn heerlijk
Okéquote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet wel lekker, dat is de lekekrste
Altijd met dat soort mensenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Dus iemand vroeg hoe het zat met erfelijkheid maar daar kregen we beetje raar antwoord op
Aldo, lekker ventje.quote:
Hier in de Ierse pub ook. Maar in Ierland dat dus niet gezien.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel apart ja. Hier zijn pints voor mannen heel normaal hoor
In NL hebben ze veel kleine flesjes cider toch? Misschien is dat aantrekkelijker voor vrouwen
Nee, want zo bedoeld ze het nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind dat altijd een beetje eng. Prima dat je gezond leven wil promoten maar je zegt er impliciet ook mee dat heel veel kankerpatiënten het eigenlijk aan zichzelf hebben te danken.
Carrieretijger, rawr.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
http://www.carrieretijger(...)/personeel-en-arbeid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |