Oh. Ja. DNA beschadigt door vrije radicalen die vrijkomen bij het maken van bepaalde hormonen en die we binnenkrijgen via voeding en lucht en daardoor beschadigt het DNA waardoor gevoeligheid voor ziektes toeneemt. Zoiets.quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ook. Maar mag ook ergens volgend jaar, doe ik niet moeilijk over
Welnee, dat zelfmoord een zonde is kwam pas in de bijbel toen er veel verschillende sektes waren die massa zelfmoord pleegden om sneller in de Hemel te komen. Toen hebben ze daarna dat in de Bijbel opgenomen om te voorkomen dat mensen dat bleven doenquote:
Gelukkig weten we dat niet. Sommige verdienen dat namelijk echt nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of katholiek zijn, daar gaat vrijwel iedereen naar de hemel heb ik soms het idee.
arme Christienquote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
Wist je dat katholieken (of christienen) significant meer zelfmoord plegen dan die andere geloofsstroming?
hoe weet jij dat nou?quote:
dan mag je mij komen voorlezenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet?![]()
Ik heb dat wel namelijk
Inso is altijd pessimistisch op Fok!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Volgens mij is Inso`s mening ook wel beetje pessimistisch op dit moment
Uit Aldo en de stofzuiger?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou?
[..]
dan mag je mij komen voorlezen
Bedankt Tchockquote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Ja. DNA beschadigt door vrije radicalen die vrijkomen bij het maken van bepaalde hormonen en die we binnenkrijgen via voeding en lucht en daardoor beschadigt het DNA waardoor gevoeligheid voor ziektes toeneemt. Zoiets.
edit: Ik zie nu pas wat een prachtige cirkelredenering dit is
Wat is een moeilijke situatie?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er wordt ook gezegd dat als je zelfmoord pleegt je terugkomt in een nog moeilijkere situatie. Allemaal geen vrolijke verhalen zeg maar
Nee, nooit gewetenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
Wist je dat katholieken (of christienen) significant meer zelfmoord plegen dan die andere geloofsstroming?
Doe maar De Dikke Van Dale.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Uit Aldo en de stofzuiger?
Ik weet het nog van die roomtour videoquote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou?
[..]
dan mag je mij komen voorlezen
Ja want bij de katholieken gaat iedereen naar de hemel.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
link graagquote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het nog van die roomtour video
Nou, ik ben vrij gelovig en weet niet beter dan dat dit het 'juiste' verhaal is hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, dat zelfmoord een zonde is kwam pas in de bijbel toen er veel verschillende sektes waren die massa zelfmoord pleegden om sneller in de Hemel te komen. Toen hebben ze daarna dat in de Bijbel opgenomen om te voorkomen dat mensen dat bleven doen
teringmongolenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef LETMEIN het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)poring_verzocht.html
Ben ik ff blij dat dit geen buitenlanders zijn!
En je zusje zulk goedkoop speelgoed gunnen?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben op spaarpad om mijn vakantie te financieren
Nee.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het nog van die roomtour video
True, maar dat is zelfs al per individu het gevalquote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is een moeilijke situatie?
Een kind met aids of een kind wat homo is maar niet uit de kast durft te komen?
Per continent verschil het wat een moeilijke situatie is
Als katholiek kom je altijd in de hemel maar je moet wel branden in het hellevuur voor al je zonde.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja want bij de katholieken gaat iedereen naar de hemel.
De hond, de kat, de vogel. Iedereen.
Ik vind je stem liefquote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]Nee joh, totaal niet.
Zit ook altijd onwijs te kloten als ik op school voice overs moet inspreken of een radio item maak.
Het staat ook al wel heel lang in de Bijbel hoor, maar niet in de originele. Het is later toegevoegd omdat anders zoveel mensen zelfmoord pleegden om hun aardse bestaan te verruilen voor het Hemelsequote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ben vrij gelovig en weet niet beter dan dat dit het 'juiste' verhaal is hoor
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma zei altijd (vrij uit het Pools vertaald): Als Hij van hier boven vind dat vloeken een zonde is, is Hij een erg flauwe kerel.
Stuur aub iets?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]Nee joh, totaal niet.
Zit ook altijd onwijs te kloten als ik op school voice overs moet inspreken of een radio item maak.
En een gebrekkige beheersing van het Engels.quote:
Dan moet je het al gezien hebben.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma zei altijd (vrij uit het Pools vertaald): Als Hij van hier boven vind dat vloeken een zonde is, is Hij een erg flauwe kerel.
Ik hoop dat je gelijk hebt omdat ik moeite heb met het verhaalquote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het staat ook al wel heel lang in de Bijbel hoor, maar niet in de originele. Het is later toegevoegd omdat anders zoveel mensen zelfmoord pleegden om hun aardse bestaan te verruilen voor het Hemelse
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan moet je het al gezien hebben.
bel me andersquote:
Nu ben je ook nog zwaar gelovig ja?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt omdat ik moeite heb met het verhaal
Boeien.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En een gebrekkige beheersing van het Engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |