Ik heb nogal een gelovige familie. Ze wilden het tot nu toe allemaal uitzitten.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:34 schreef Crack_ het volgende:
Mijn moeder zei altijd, als je niet ouder wil worden dan moet je zelfmoord plegen.
En zo simpel is het.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom je mij straks voorlezen?en advies geven over hoe ik spange chicks hossel?
Waarschijnlijk wel, maar dat zorgt niet dat ze niet ouder worden. Alleen dat ze langer vruchtbaar blijven dan andere soorten. Althans, dat is wat ik er van weet.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar kreeften maken toch telomerase aan?
Que?quote:
ik heb geen boek over hosselen, dus ik lees je wel voor uit een boek over ruimtelijke ordeningquote:Op donderdag 28 november 2013 23:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom je mij straks voorlezen?en advies geven over hoe ik spange chicks hossel?
Ik ben het met je eens, maar doelde dan ook op hen. Ik ga er in ieder geval van uit dat dit hun reden was voor deze stelling.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook al bleef je minder vitaal tegen die tijd. 50/60 jaar leven is toch veel te kort, kom op.
Tenzij je spijt betuigd en in de zoon van God gelooftquote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als die bestaat ga ik daar toch al heen denk ik
zal morgen even langs de kringloop gaan voor een knuffelquote:
Ja, dan wil je niet meer leven. Mag je je huiskamer nog enkele decenia met Satan delen. Zit je ook niet op te wachten.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat zorgt niet dat ze niet ouder worden. Alleen dat ze langer vruchtbaar blijven dan andere soorten. Althans, dat is wat ik er van weet.
[..]
Que?
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is de reden dat we verouderen toch
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kom op professor, niet zo bescheiden
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan Tsjok
quote:
Hm, dit wordt 'm nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tenzij je spijt betuigd en in de zoon van God gelooft
ook goedquote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb geen boek over hosselen, dus ik lees je wel voor uit een boek over ruimtelijke ordening
Wat ik er van had gelezen, repareerde de telomerase hun DNA, waardoor ze biologisch onsterfelijk waren. Zal nog eens kijken of ik het artikel kan vinden.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat zorgt niet dat ze niet ouder worden. Alleen dat ze langer vruchtbaar blijven dan andere soorten. Althans, dat is wat ik er van weet.
Of katholiek zijn, daar gaat vrijwel iedereen naar de hemel heb ik soms het idee.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tenzij je spijt betuigd en in de zoon van God gelooft
So cheap.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
zal morgen even langs de kringloop gaan voor een knuffel
die stuur ik op de post en die knuffel heb je dan op je verjaardag binnen
hahahahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook goedJij hebt vast een mooie voorleesstem
Geen idee eigenlijk. Volgens mij is Inso`s mening ook wel beetje pessimistisch op dit momentquote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar doelde dan ook op hen. Ik ga er in ieder geval van uit dat dit hun reden was voor deze stelling.
Er wordt ook gezegd dat als je zelfmoord pleegt je terugkomt in een nog moeilijkere situatie. Allemaal geen vrolijke verhalen zeg maarquote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan wil je niet meer leven. Mag je je huiskamer nog enkele decenia met Satan delen. Zit je ook niet op te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |