Nee, dat ging over het hele lezen.. maar van alles gaan we dood tegenwoordig.. hoop dat je zelf wel kunt bedenken dat dat niet echt klopt want we worden steeds ouder hequote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uhm, misschien krijg je wel van heel veel kanker, maar dan kan je alles afstrepen wat je vergiftigd, maarja
Het gaat over voeding toch?
Ohboyyquote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ER ZITTEN KANKERVERWEKKENDE STOFFEN IN, NIET ETEN
Ja, we gaan van alles dood!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien gaan we wel stiekem dood aan zuurstof![]()
Ik hoop dat ik de Steen der Wijzen weet te bemachtigen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hoop dat ik op mijn 80e het loodje leg
Het is de reden dat we verouderen tochquote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien gaan we wel stiekem dood aan zuurstof![]()
Weet je ook hoe veel je overal bang voor gemaakt wordtquote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Waar komt die onzin 'van alles ga je dood tegenwoordig' nou weer vandaan. Weet je hoe oud men tegenwoordig wordt
sorry zusjequote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft normaal doen?
Waarom weet jij zoveel?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is ook zo. Vrije zuurstofradicalen zorgen voor DNA-schade, als dat niet bestond konden we theoretisch honderden jaren oud worden.
Stoofpeertjesquote:
Mwah, vind ik best oud.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hoop dat ik op mijn 80e het loodje leg
Je hebt zelf toch hersenenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet je ook hoe veel je overal bang voor gemaakt wordt
Men zegt dat de eerste persoon die 150 wordt, al geboren is.quote:
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is de reden dat we verouderen toch
Nee. Ze ontdekken gewoon steeds meer wat voor effecten stoffen op het lichaam hebben die eerder onbekend waren. En juist dat is de reden dat er veel minder gevaarlijke stoffen nu gebruikt worden in het leven om je heen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet je ook hoe veel je overal bang voor gemaakt wordt
Jaaaaa weet ik, was ook niet heel serieus bedoeld.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat ging over het hele lezen.. maar van alles gaan we dood tegenwoordig.. hoop dat je zelf wel kunt bedenken dat dat niet echt klopt want we worden steeds ouder he.
[..]
Ohboyy
[..]
Ja, we gaan van alles dood!
Serieus? Hoe oud wil je dan worden?quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik de Steen der Wijzen weet te bemachtigen.
Kom op professor, niet zo bescheidenquote:
Er zijn dieren die onsterfelijk zijn, zoals de hydra en de kreeft.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is ook zo. Vrije zuurstofradicalen zorgen voor DNA-schade, als dat niet bestond konden we theoretisch honderden jaren oud worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |