wat.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en nu lig je naast mij uitgeteld met een peuk in je bek
Jamaar hoe kun je nou afblijven van een grote pan vol met overheerlijke stoofpeertjesquote:
ok, zal het onthoudenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak naar een pub en al helemaal niet op een werkdag![]()
Als ik naar de kroeg ga is het meestal The Angelic (N1)
Ja.quote:
Dan kijk ik er tegen aan: aan alles ga je dood tegenwoordig. Nu kan je alles afschaffen en heel gestresst leven, maar daar wordt het ook niet fijner vanquote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik had dinsdag dus weer lesje alternatieve geneeswijzen.. en die vrouw die die les geeft is opzich wel fijn. Zegt gewoon dat we zelf moeten kijken naar wat wij denken wat waar is. Op begeven moment begon ze over dat we ons zelf vergiftigde en wat er dan gebeurt met ons lichaam en ze eindigde serieus met kanker.. en ook dat je daar dus iets aan kan doen en als je je lichaam niet vergiftigd dan krijg je ook geen kanker.
Daar boven is baasquote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok, zal het onthoudenmocht ik daar toevallig binnenstommelen dan roep ik STU!!!!!!
Ken je da niet horen danquote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een Rotterdammer is nooit ergens voor, die is overal tegen.
quote:
Wat lul jij nou weer?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan kijk ik er tegen aan: aan alles ga je dood tegenwoordig. Nu kan je alles afschaffen en heel gestresst leven, maar daar wordt het ook niet fijner van
oeps geheimpje verklaptquote:
nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar hoe kun je nou afblijven van een grote pan vol met overheerlijke stoofpeertjes
Jij denkt dat ik nog de trap op kan lopen dan?quote:
Uhm, misschien krijg je wel van heel veel kanker, maar dan kan je alles afstrepen wat je vergiftigd, maarjaquote:
ER ZITTEN KANKERVERWEKKENDE STOFFEN IN, NIET ETENquote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Waar komt die onzin 'van alles ga je dood tegenwoordig' nou weer vandaan. Weet je hoe oud men tegenwoordig wordt
ik ga dood van deze postquote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Waar komt die onzin 'van alles ga je dood tegenwoordig' nou weer vandaan. Weet je hoe oud men tegenwoordig wordt
Nou dat bedoel ikquote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oeps geheimpje verklapt
[..]
niet
Misschien gaan we wel stiekem dood aan zuurstofquote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Je moet ook de trap af daar voor de toiletten. Daar spelen ze meestal sketches van Blackadderquote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik nog de trap op kan lopen dan?![]()
ik vind ale zo lekker![]()
iedereen wil 200 wordenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Klinkt plausibel, LBquote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien gaan we wel stiekem dood aan zuurstof![]()
Is ook zo. Vrije zuurstofradicalen zorgen voor DNA-schade, als dat niet bestond konden we theoretisch honderden jaren oud worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien gaan we wel stiekem dood aan zuurstof![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |