quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind stoofpeertjes niet zo lekker.
Nu welquote:
Heerlijk hè?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stoofpeers
Lekkerste Nederlandse pot
Succes dan maar morgenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
http://www.carrieretijger(...)/personeel-en-arbeid
Lijkt me ook wel toffe studie ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
http://www.carrieretijger(...)/personeel-en-arbeid
Jij bent tegen alles.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
vreetzak!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu welZe zijn eigenlijk voor morgen
Wooop wooopquote:
Morgen kom ik langsquote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu welZe zijn eigenlijk voor morgen
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Wantquote:
midweek in de buurt van Kings Crossquote:Op donderdag 28 november 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wooop wooop
Voor hoelang en waar
Leuk man. Vlakbij waar ik woonquote:Op donderdag 28 november 2013 23:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
midweek in de buurt van Kings Cross
Lukt je wel hoorquote:
Ik hoop het. Ik wil echt in februari starten.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel toffe studie ja.
Succes manKomt wel goed
Wie weet spot je me wel sávonds in een pub ergensquote:
Stuart zit gewoon op fok dan hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 23:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie weet spot je me wel sávonds in een pub ergens
Ik ga niet zo vaak naar een pub en al helemaal niet op een werkdagquote:Op donderdag 28 november 2013 23:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie weet spot je me wel sávonds in een pub ergens
en nu lig je naast mij uitgeteld met een peuk in je bekquote:
Een Rotterdammer is nooit ergens voor, die is overal tegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |